اپل با همکاری هنرمندان عکاس و آهنگساز، ویدیوهای تبلیغاتی جدیدی منتشر کرد

دوشنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
اپل با همکاری دو هنرمند عکاس و آهنگ‌ساز به‌نام‌های جیمز بلیک و تایلر میشل، ویدیوهای تبلیغاتی جدیدی با عنوان Behind the Mac منتشر کرد.
تبلیغات

اپل ویدیوهای جدیدی را در کانال رسمی یوتیوب خود منتشر کرد که استفاده از کامپیوترهای مک را در فرایندها و وظایف کاربردی متمرکز بر تولید محتوا و خلاقیت نشان می‌دهد. یکی از ویدیوها با همکاری جیمز بلیک آهنگساز و دیگری با همکاری تایلر میشل عکاس ساخته و منتشر شد.

ویدیوهای جدید، بخشی از کارزار تبلیغاتی اپل به‌نام Behind the Mac هستند که در آن‌ها هنرمندان گوناگون از کامپیوترهای مک به‌عنوان بخش مهمی از اجرای روند کاری و تولید محتوای خود استفاده می‌کنند. تایلر میشل که در ویدیوی اول اپل دیده می‌شود، عکاسی اهل نیویورک است. ویدیوی اپل، فرایند عکاسی پرتره و ویرایش آن را در طول ۲۴ ساعت از کار میشل نشان می‌دهد.

در ویدیوی میشل، مراحل عکاسی در داخل آپارتمان او انجام می‌شود. او تجهیزات موردنظر برای عکاسی مد و فشن را در آپارتمان خود تنظیم کرده است که شامل انواع دوربین و نورپردازی و البته یک کامپیوتر مک ‌بوک می‌شود. میشل پس از چند سری از عکاسی، آن‌ها را به مک‌بوک منتقل می‌کند و تا نیمه‌های شب، مشغول ویرایش‌های نهایی روی عکس‌ها می‌شود. در ویدیوی تبلیغاتی، نرم‌افزار فتوشاپ به‌عنوان ابزار ویرایش عکس استفاده می‌شود.

ویدیوی دوم روی زندگی و کار یک آهنگساز به‌نام جیمز بلیک متمرکز می‌شود. او در این ویدئو با استفاده از نرم‌افزار Logic Pro X، آهنگی به‌نام Ask For More می‌سازد. او قبلا هم در ویدیوهای مشابهی با اپل همکاری کرده بود که یکی از آن‌ها مراحل ساخت آهنگ Are You Even Real را نمایش می‌داد. در ویدیوی جدید هم دوربین‌های کنترل از راه دور در استودیوی خانگی بلیک نصب شده‌اند تا او آهنگ جدید را با استفاده از کامپیوتر مک‌بوک و نرم‌افزار مخصوص، بسازد. این ویدئو هم ۲۴ ساعت از فرایند کاری هنرمند را نشان می‌دهد و آهنگ، ساعت یک بامداد آماده می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات