جعبه گشایی سامسونگ گلکسی A11

شنبه ۲۸ تیر ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۵
مطالعه 1 دقیقه
گوشی سامسونگ گلکسی A11، جدیدترین محصول از سری میان‌رده گلکسی A، از نمایشگری ۶/۴ اینچی و دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و سلفی ۸ مگاپیکسلی برخوردار است.
تبلیغات

گوشی سامسونگ گلکسی A11 جدیدترین محصول از سری میان‌رده گلکسی A است که از نمایشگری ۶/۴ اینچی با پنل LCD و رزولوشن ۱۵۶۰ در ۷۲۰ پیکسل بهره می‌برد. روی نمایشگر حفره‌ای در نظر گرفته است که دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم F/2.0 را در خود جای می‌دهد. در پنل پشتی گلکسی A11، ماژول دوربین سه‌گانه به‌چشم می‌خورد که از دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم F/1.8 استفاده می‌کند. درکنار دوربین اصلی، دوربین ۵ مگاپیکسلی فوق‌عریض با گشودگی دریچه‌ی دیافراگم F/2.2 و دوربین ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق با گشودگی دریچه‌ی دیافراگم F/2.4 وجود دارد.

تماشا در آپارات | تماشا در یوتیوب | تماشا در IGTV

جایگاه فیزیکی حسگر اسکنر اثرانگشت در پنل پشتی گوشی گلکسی A11 دیده می‌شود. ابعاد محصول جدید سامسونگ برابر ۱۶۱/۴ در ۷۶/۳ در ۸ میلی‌متر و وزن آن نیز ۱۷۷ گرم است. درحالی‌که بسیاری از گوشی‌های هوشمند موجود در بازار از پنل فلزی یا شیشه‌ای استفاده می‌کنند، پنل پشتی گلکسی A11 از جنس پلاستیک است. گلکسی A11 همراه ‌با حافظه ذخیره‌سازی ۳۲ گیگابایتی عرضه می‌شود. برای گوشی میان‌رده سامسونگ، باتری ۴،۰۰۰ میلی‌آمپرساعت در نظر گرفته شده است که امکان شارژ آن با استفاده از شارژ سریع ۱۵ واتی وجود دارد.

گوشی سامسونگ A11 توسط شرکت داریا همراه پایتخت دراختیار زومیت قرار گرفته است.

دیدگاه شما درباره‌ی گوشی سامسونگ گلکسی A11 چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات