پشتیبانی گلکسی نوت 20 از ارتباطات 5G و Wi-Fi 6 تایید شد

جمعه ۲۷ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
نام گلکسی نوت 20 سامسونگ در وب‌سایت رسمی FCC فهرست شده است و  که از پشتیبانی از ارتباطات 5G و Wi-Fi 6 خبر می‌دهد.
تبلیغات

انتظار می‌رود به‌زودی سامسونگ از سری گلکسی نوت ۲۰ در کنار محصولات دیگر خود رونمایی کند. با این حال، اطلاعات بسیاری از پرچم‌دار نسل بعدی شرکت کره‌ای تاکنون در فضای مجازی قرار گرفته است که از آخرین اخبار می‌توان به کسب تاییدیه‌ی سازمان FCC اشاره کرد.

در حال حاضر شایعات مختلفی پیرامون گلکسی نوت ۲۰ و مدل‌های مختلف آن وجود دارد. به نحوی که در برخی از شایعات به عرضه‌ی گلکسی نوت ۲۰ در دو مدل و در برخی نیز به عرضه سری جدید گلکسی نوت در سه مدل اشاره می‌کنند. در صورتی که شایعات صحت داشته باشند، سری نوت ۲۰ شامل نسخه استاندارد گلکسی نوت ۲۰، نوت ۲۰ پلاس و نوت ۲۰ اولترا خواهند بود.

چنین اقدامی در مورد سری گلکسی اس ۲۰ نیز رخ داد و شاهد عرضه آن به بازار در سه مدل بودیم. تاکنون اطلاعات مختلفی نیز از دو نسخه گلکسی نوت ۲۰ پلاس و اولترا منتشر شده است؛ اما کمتر خبری به نسخه استاندارد گلکسی نوت ۲۰ می‌پردازد.

حال که گلکسی نوت ۲۰ توانسته تاییدیه سازمان FCC را دریافت کند، شاهد هستیم که محصول نسل بعدی شرکت کره‌ای در وب‌سایت رسمی این سازمان قرار گرفته است. در فهرست نشان داده می‌شود که شماره مدل نسخه پایه گلکسی نوت ۲۰ SM-981B است و از ارتباطات 5G و Wi-Fi 6 نیز پشتیبانی می‌کند؛ امکاناتی که در سری گلکسی اس ۲۰ نیز وجود داشت.

نکته دیگر اشاره به شارژر سریع ۲۵ واتی در داخل جعبه‌ی گلکسی نوت ۲۰ هنگام عرضه است. مشابه با همین شارژر نیز در گلکسی اس ۲۰ استفاده شده بود. متاسفانه اطلاعات موجود در وب‌سایت FCC به دیگر مشخصات سخت‌افزاری گلکسی نوت ۲۰ اشاره نمی‌کنند.

انتظار می‌رود سری جدید گلکسی نوت در ۵ اوت (۱۵ مرداد) رونمایی شده و سپس در ۲۱ اوت (۳۱ مرداد) نیز روانه بازار شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات