پیکسل بادز گوگل به‌زودی به قابلیت‌های جدیدی مجهز می‌شود

چهارشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۵
مطالعه 3 دقیقه
گوگل می‌خواهد در آینده‌ای نزدیک قابلیت‌های جدیدی را ازطریق به‌روزرسانی نرم‌افزاری به هدفون پیکسل بادز بیاورد. این هدفون ماه آینده در رنگ‌هایی جدید عرضه خواهد شد.
تبلیغات

براساس گزارشی که یکی از خبرنگاران رسانه‌ی فوربز با نام جی مک‌گرگور منتشر کرده است گوگل قصد دارد به‌زودی ازطریق به‌روزرسانی نرم‌افزاری، قابلیت‌های جدیدی را به هدفون پیکسل بادز (Google Pixel Buds) بیاورد. پروژه‌ی به‌روزرسانی نرم‌افزاری پیکسل بادز که خبرنگار فوربز از آن با نام فیچر دراپ (Feature Drop) یاد می‌کند، قابلیت‌هایی به پیکسل بادز می‌آورد که این هدفون به‌هنگام عرضه‌ به بازار از آن‌ها پشتیبانی نمی‌کرد. گوگل پیش‌تر پروژه‌ی فیچر دراپ را روی گوشی‌های خانواده‌ی پیکسل امتحان کرده و قابلیت‌های جدیدی را به آن‌ها آورده است و ظاهرا قصد دارد از تجربه‌ی کسب‌شده برای هدفون توگوشی خود نیز استفاده کند.

طبق اطلاعاتی که به‌دست جی مک‌گروگر رسیده، گوگل درحال‌حاضر صرفا پیاده‌سازی فیچر دراپ را روی پیکسل بادز تأیید کرده و به‌صورت دقیق نگفته است که اولین فیچر دراپ چه قابلیت‌های جدیدی به هدفون موردبحث اضافه می‌کند. براساس آن‌چه از گوشه و کنار شنیده‌ایم احتمال می‌دهیم گوگل بخواهد ازطریق نخستین فیچر دراپ، تنظیمات جدید EQ را به پیکسل بادز بیاورد تا کاربر ازطریق آن بتواند به تنظیم کیفیت صدا بپردازد.

یکی دیگر از اتفاقات احتمالی، به‌روزرسانی قابلیت Adaptive Sound است. Adaptive Sound می‌تواند به‌صورت خودکار براساس محیطی که در آن حضور دارید، صدای موسیقی را کم یا زیاد کند. حتی امکان دارد نخستین فیچر دراپ پیکسل بادز عمر باتری هدفون را بهبود بخشد. شماری از کاربران پیکسل بادز طی هفته‌ها و ماه‌های اخیر در شبکه‌های اجتماعی ادعا کرده‌اند این هدفون گاهی اوقات به‌شکل ناگهانی ارتباطِ بلوتوثی خود را با دستگاه مقصد قطع می‌کند. احتمالا گوگل ازطریق فیچر دراپ،‌ این مشکل را برطرف سازد.

رنگ بندی پیکسل بادز گوگل / Google Pixel Buds در کیس شارژ

براساس توییتی که توسط یکی از حساب‌های کاربری رسمی گوگل با نام Made by Google منتشر شده است، اهالی مانتین‌ویو قصد دارند پیکسل بادز را ماه آینده در رنگ‌هایی جدید روانه‌ی بازار کنند. گوگل در ابتدا پیکسل بادز را در چهار رنگ معرفی کرد، اما صرفا مدل سفید دردسترس مصرف‌کنندگان قرار گرفت. رنگ‌های دیگر محصول نارنجی (Oh So Orange) و نعنایی (Quite Mint) و مشکی (Almost Black) هستند. حساب کاربری Made by Google همچنین اعلام کرده است پیکسل بادز در کشورهای بیشتری هم دردسترس قرار دارد که از بین آن‌ها می‌توانیم به استرالیا، کانادا، فرانسه، آلمان، ایرلند و ایتالیا اشاره کنیم. 

طی هفته‌های اخیر گزارش‌هایی متعدد درمورد محصولات معرفی‌نشده‌ی گوگل در رسانه‌ها منتشر شده‌اند. همین موضوع نشان می‌دهد که احتمالا این شرکت می‌خواهد در آینده‌ای نه‌چندان دور گوشی‌ پیکسل 4a و پیکسل ۵ و همچنین سری جدید اسپیکرهای خانواده‌ی نست را رونمایی کند. احتمال می‌دهیم اهالی مانتین‌ویو محصولات جدید خود را در جریان برگزاری رویدادی آنلاین معرفی کنند. بنابراین برگزاری رویداد جدید Made by Google محتمل‌تر از همیشه به‌نظر می‌رسد. رویدادهای این‌چنینی گوگل معمولا در ماه اکتبر (مهر و آبان) برگزار می‌شوند، اما احتمال می‌دهیم Made by Google امسال زودتر از سال‌های قبل برگزار شود.

دیدگاه شما کاربران زومیت در این زمینه چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات