ثبت نام در چهارمین آزمون استخدام بخش خصوصی؛ مرحله‌به‌مرحله با تصویر

دوشنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
چهارمین آزمون استخدام بخش خصوصی، با اعلام حضور بیش از ۲۴۰۰ شرکت بخش خصوصی از ۲۱ تیرماه به مدت ۱۴ روز آغاز شد.
تبلیغات

در این آزمون ۲٫۴۰۰ شرکت دانش‌بنیان، صنعتی و تجاری به شناسایی و جذب نیروی انسانی مورد نیاز خود در بین ۱۸۵۰۰ موقعیت شغلی توسط آزمون استخدام بخش خصوصی می‌پردازند. با آغاز آزمون استخدام بخش خصوصی، مهندس محمدحسین قمری در حاشیه مجمع هماهنگی بخش خصوصی سال ۱۳۹۹ در مرکز همایش‌های صدا و سیما اعلام کرد که تنها شرط لازم برای داوطلبان در این آزمون شرط سنی بالای ۱۵ سال است و در ادامه افزود:

داوطلبان می‌توانند در ۹ دسته شغلی با ۲۶۴ عنوان شغلی به رقابت پرداخته و براساس تخصص، شایستگی، علاقه یا رشته دانشگاهی خود در یک یا دو دسته شغلی، ثبت‌نام کرده و از فرصت استخدام در یکی از ۲۴۰۰ شرکت‌های بخش خصوصی بهره‌مند شوند.

دبیر چهارمین آزمون استخدام بخش خصوصی به‌طور جامع و کامل به دسته‌های شغلی به‌صورت زیر اشاره کرد. دسته‌های شغلی این آزمون عبارت‌اند از:

مالی، اداری و حقوقی، مهندسی، فنی و اجرایی، هنر، رسانه و آموزش، مدیریتی، کارشناسی و ارائه خدمات، سلامت، بازاریابی و فروش و فناوری اطلاعات.

وی در این خصوص گفت:

نکته‌ی ویژه‌ی آزمون استخدام بخش خصوصی، اعلام نیاز برخی سازمان‌ها و شرکت‌ها به دبیرخانه آزمون استخدام بخش خصوصی برای جذب بیش از ۱۰۰۰ نیرو به‌طور جداگانه در موقعیت‌های جداگانه در موقعیت‌های مختلف است. از جمله این سازمان‌ها، سازمان صدا و سیما با اعلام نیاز ۱۰ هزار نیرو، گروه صنعتی فولاد هیربد با اعلام نیاز ۳۰۰۰ نیرو، شرکت مهندسی کیان ترابر، ذوب فولاد امید آریان، مجموعه فروشگاه‌های رفاه، بیمه پاسارگاد، بیمه کارآفرین و تعدادی دیگر از شرکت‌ها و سازمان‌ها که اسامی کامل آن‌ها در دفترچه راهنمای چهارمین آزمون استخدام بخش خصوصی کامل شرح داده‌اند.

فرایند ثبت‌نام اینترنتی چهارمین دوره آزمون استخدام بخش خصوصی از امروز ۲۱ تیر ماه آغاز و تا ۱۴ روز ادامه خواهد داشت. همچنین داوطلبان شرکت در آزمون می‌توانند بامراجعه به سایت آزمون استخدام بخش خصوصی یا دفاتر رسمی پیشخوان دولت، برای ثبت‌نام در این آزمون اقدام کنند.

نحوه‌ی ثبت نام در چهارمین آزمون استخدام بخش خصوصی

  • هنگام ثبت نام در چهارمین آزمون استخدام بخش خصوصی ابتدا لازم است که وارد سایت شوید و روی قسمت ثبت نام کلیک کنید.
  • کدملی، شماره همراه و کد امنیتی را وارد کنید و روی «ثبت و ادامه» کلیک کنید.
  • ثبت نام در آزمون چهار مرحله دارد که توجه داشته باشید با دقت این مراحل را طی کنید.

۱. اطلاعات اولیه

در این مرحله مشخصات فردی خود را مطابق اطلاعات خواسته شده پر کنید. دقت کنید تا استان و شهر محل سکونت را به درستی انتخاب کنید.

انتخاب دسته شغلی: در این مرحله، دسته شغلی خود را از بین ۹ دسته شغلی، باتوجه‌به مشاغل زیرمجموعه‌ی آن‌ها، انتخاب کنید. هر داوطلب صرفا مجاز است که حداکثر در ۲ دسته شغلی شرکت کنید.

سامانه استخدام

۲. تأیید اطلاعات

در این مرحله مشخصات فردی و دسته شغلی انتخاب شده خود را پس از خواندن متن موافقت‌نامه تأیید می‌کنید. سپس روش پرداخت نرخ مصوب دسته شغلی خود را انتخاب کنید.

نحوه پرداخت به دو صورت «درگاه پرداخت آنلاین» و «پرداخت ازطریق انتقال وجه کارت به کارت» انجام می‌شود.

  • در صورت انتخاب «درگاه پرداخت آنلاین» و تأیید و ادامه، به صفحه واریز منتقل می‌شوید.
  • در صورت انتخاب «پرداخت ازطریق انتقال وجه کارت به کارت»، باید اطلاعات واریز خود را وارد کنید و در صورت هرگونه مشکل راهنمای کارت به کارت را مطالعه کنید.

۳. دریافت کد تأیید

در این مرحله پیامکی حاوی کد تأیید به شماره تلفن همراه شما ارسال شده است.

شما باید کد دریافت شده را در قسمت مشخص شده وارد کنید.

۴. دریافت کارت

در این قسمت رمزی برای خود انتخاب و آن‌ را تأیید کنید.

مراحل ثبت‌نام شما در چهارمین آزمون استخدام بخش خصوصی با موفقیت انجام شد.

برای اطمینان کد پیگیری خود را همراه داشته باشید.

برای دریافت کارت آزمون خود روی گزینه «چاپ کارت آزمون» کلیک کنید.

اطلاعات زمان برگزاری آزمون‌ها به‌صورت دقیق در دفترچه راهنما آزمون درج شده است. برای دریافت دفترچه راهنما چهارمین آزمون استخدام بخش خصوصی به سایت آزمون مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات