مشخصات و رندرهای جدیدی از هواوی میت ‌پد T10 و T10s منتشر شد

یک‌شنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
اطلاعات فنی و رندرهایی از تبلت‌های جدید خانواده‌ی هواوی میت‌پد منتشر شده است که جزئیات درخورتوجهی از آن‌ها را نشان می‌دهد.
تبلیغات

تعدادی سند مشخصات فنی و رندر از تبلت‌های جدید میت‌پد هواوی منتشر شده است که به تبلت‌های T10 و T10s تعلق دارند و تقریبا تمامی مشخصات موردنیاز از آن‌ها را دراختیار رسانه‌ها و کاربران قرار می‌دهند. تبلت T10s به پردازنده‌ ۱۰/۱ اینچی IPS LCD مجهز خواهد بود که رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسل را به کاربر ارائه می‌کند. پردازنده‌ی های‌سیلیکون کایرین 710A و پیکربندی حافظه‌ی رم و ذخیره‌سازی ۲ و ۳۲ گیگابایت یا ۳ و ۶۴ گیگابایت، از مشخصات دیگر نسخه‌ی s هستند. تبلت جدید هواوی میت‌پد از کارت حافظه‌ میکرو SD تا ۵۱۲ گیگابایت نیز پشتیبانی می‌کند و باتری آن ۵،۱۰۰ میلی‌آمپرساعتی گزارش می‌شود.

در بخش مشخصات نرم‌افزاری، هواوی احتمالا از اندروید ۱۰ با EMUI 10.1 استفاده خواهد کرد. همچنین، چینی‌ها تبلت جدید خود را با اسپیکر Harman Kardon روانه‌ی بازار خواهند کرد. دوربین اصلی MatePad T10s از حسگر ۵ مگاپیکسلی با پشتیبانی از فوکوس خودکار و دوربین سلفی آن از حسگر ۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

مشخصات فنی هواوی MatePad T10S
رندر هواوی MatePad T10S
مشخصات فنی هواوی MatePad T10
رندر هواوی MatePad T10

تبلت T10 با مشخصاتی کمی ضعیف‌تر از نسخه‌ی s به بازار عرضه خواهد شد. به‌احتمال فراوان، این تبلت به نمایشگر ۹/۷ اینچی با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۸۰۰ مجهز خواهد بود. البته اطلاعات منتشرشده کمی متناقض هستند؛ چون ابعاد تبلت‌ها تفاوتی باهم ندارد. درنهایت، یا اطلاعات نمایشگر غلط هستند یا با دو نمایشگر با ابعاد برابر و رزولوشن‌های متفاوت روبه‌رو هستیم. مشخصات حافظه‌ای برای T10 در دو نسخه با ۲ گیکابایت حافظه‌ی رم و ۱۶ گیگابایت حافظه‌ ذخیره ‌سازی یا ۲ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی در اسناد دیده می‌شود. تبلت کوچک‌تر از اسپیکر استریو بهره می‌برد و از فناوری اختصاصی هواوی Histen 6.0 نیز پشتیبانی می‌کند.

اطلاعات جدید درباره‌ی تبلت‌های هواوی میت‌پد جزئیاتی از زمان عرضه‌ی احتمالی یا قیمت آن‌ها دراختیار قرار نمی‌دهند؛ البته باتوجه‌به اینکه اطلاعات کاملی از مشخصات دو تبلت منتشر شد، می‌توان پیش‌بینی کرد محصولات نهایی به‌زودی به بازار معرفی خواهند شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات