شیائومی ۲۵ تیرماه کنفرانسی آنلاین برگزار می‌کند

یک‌شنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۳
مطالعه 2 دقیقه
شیائومی قصد دارد ۲۵ تیرماه امسال با برگزاری مراسمی آنلاین، شماری از محصولات خود شامل گوشی و اسپیکر را برای بازارهای بین‌المللی معرفی کند.
تبلیغات

شیائومی قصد دارد در آینده‌ای نزدیک مراسمی آنلاین به‌منظور رونمایی شماری از محصولات جدید خود برای بازارهای بین‌المللی برگزار کند. در همین راستا به‌تازگی حساب کاربری شیائومی در توییتر پستی جدید منتشر کرده است. در این پست می‌بینیم که شیائومی قصد دارد روز ۱۵ ژوئیه ۲۰۲۰ (۲۵ تیر ۱۳۹۹) کنفرانس آنلاین خود را برگزار کند. 

شیائومی برای اعلام خبر خود، روش جالبی را مورد استفاده قرار داده است. در پست توییتر این شرکت شاهد تصویری هستیم که چندین نکته درمورد آن وجود دارد. در نیمه‌ی بالایی دومین عدد ۲ این تصویر، گوشی هوشمندی مخفی شده است؛ این موضوع نشان می‌دهد در کنفرانس پیش‌رو یکی از گوشی‌های شیائومی برای بازار بین‌المللی معرفی خواهد شد. وجود حسگر اثر انگشت در زیر دوربین‌های اصلی،‌ تا حد زیادی ما را یاد طراحی پنل پشتی گوشی ردمی ۹ می‌اندازد. ردمی ۹ پیش‌تر روانه‌ی بازار اسپانیا شده. با همه‌ی این‌ها، گوشی شیائومی ردمی ۹ هنوز به‌صورت رسمی روانه‌ی دیگر کشورهای اروپایی و البته بازارهای بین‌المللی نشده است.

در آخرین عدد صفر تصویر منتشرشده توسط شیائومی شاهد یک تلویزیون هوشمند هستیم. چینی‌ها هفته‌ی گذشته از تلویزیون جدید Mi TV Master رونماتی کردند. این تلویزیون صفحه‌نمایشی ۶۵ اینچ از نوع OLED دارد که نرخ نوسازی (رفرش ریت) ۱۲۰ هرتز را ارائه می‌دهد. شیائومی تلویزیون‌های هوشمند دیگری نیز دارد که شماری از آن‌ها هنوز روانه‌ی بازارهای جهانی نشده‌اند. بنابراین نامزدهای مختلفی می‌توان ذکر کرد. در اطراف تلویزیون موجود در تصویر شیائومی، کابل USB دیده می‌شود. این کابل احتمالا همان دانگل Mi TV Stick است که روز گذشته در اروپا معرفی شد. 

تیزر کنفرانس 25 تیر شیائومی / Xiaomi

دو محصول دیگر که برای معرفی در کنفرانس پیش‌رو تعیین شده‌اند، به‌سادگی قابل‌تشخیص هستند. محصول اول، دستبند تناسب اندام می بند ۵ است که مدتی پیش معرفی شد. شیائومی در آن زمان، دستبند هوشمند می بند ۵ را در دو مدل (مدل عادی و مدل مجهز به NFC) معرفی کرد. در کنفرانس پیش‌رو،‌ تاریخ عرضه و قیمت نسخه‌ی جهانی می بند ۵ اعلام خواهد شد. شیائومی همچنین می‌خواهد در این کنفرانس، از یک اسکوتر برقی رونمایی کند که احتمال می‌دهیم Mi Scooter 2 Pro باشد. 

در نهایت آن‌طور که در تصویر می‌بینیم، احتمالا یک اسپیکر در نیمه‌ی پایینی دومین عدد ۲ گنجانده شده است. شماری از کاربران می‌گویند که این بخش از تصویر به یک اسپیکر بلوتوثی عادی اشاره می‌کند. بااین‌حال احتمال می‌دهیم Mi Smart Home Hub باشد. شیائومی رویداد پیش‌رو را در تاریخ ۲۵ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۳۰ به‌وقت تهران برگزار می‌کند.

شما کاربران زومیت چه دیدگاهی در این زمینه دارید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات