ویدیوی جدیدی از نمونه‌های اولیه آیفون های 12، 12 پرو و 12 پرو مکس منتشر شد

شنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
یک خرده‌فروشی آنلاین ویدیویی از نمونه‌های اولیه‌ی گوشی‌های خانواده‌ی آیفون ۱۲ منتشر کرد که آن‌ها را ازلحاظ ابعاد با نسل‌های قبلی مقایسه می‌کند.
تبلیغات

ویدیوی جدیدی توسط خرده‌فروشی Mobile Fun منتشر شد که گوشی‌های طرح اولیه‌ی خانواده‌ی آیفون ۱۲ را نشان می‌دهد. این گوشی‌ها به احتمال زیاد طراحی نهایی محصولات جدید کوپرتینویی‌ها را نشان نمی‌دهند و خصوصا نمی‌توان به طراحی ماژول دوربین در آن‌ها اعتماد کرد. ازطرفی می‌توان به احتمال زیاد، طراحی کلی و ابعاد نمونه‌های موجود را با محصول نهایی مشابه و نزدیک دانست. در ویدیوی جدید، نمونه‌های اولیه با گوشی‌های قبلی آیفون مقایسه می‌شوند تا کاربران دیدی کلی از تغییر ابعاد نسل جدید داشته باشند.

تغییر اصلی در طراحی خانواده‌ی گوشی آیفون ۱۲ در لبه‌های صاف آن‌ها دیده می‌شود. به احتمال بسیار زیاد، تمامی آیفون‌های جدید از این نوع طراحی بهره می‌برند. استفاده از گوشی‌ها با طراحی صاف در لبه‌ها، تجربه‌ی کاربری بهتری را به‌همراه دارد. به‌علاوه، طراحی صاف آیفون با طراحی جدیدترین آیپد پرو هماهنگ می‌شود و زبان مشترکی را در محصولات اپل به‌همراه دارد.

نمونه‌های اولیه که در ویدئو دیده می‌شوند،‌ متعلق به آیفون ۱۲ با ابعاد ۵/۴ اینچی، آیفون ۱۲ پرو با ابعاد ۶/۱ اینچی و آیفون ۱۲ پرو مکس با ابعاد ۶/۷ اینچی هستند. همان‌طور که گفته شد، طراحی ماژول دوربین روی نمونه‌های اولیه با طراحی نهایی محصول اپل تفاوت دارد. گوشی آیفون ۱۲ مکس (بدون پسوند پرو) در ویدیوی جدید دیده نمی‌شود. البته باتوجه‌به ابعاد برابر آن با آیفون ۱۲ پرو (۶/۱ اینچ) تنها تفاوت را می‌توان در ماژول دوگانه‌ی دوربین دید که در نسخه‌ی عادی استفاده می‌شود. نسخه‌های پرو همچنین احتمالا با لنز چهارم LiDAR عرضه می‌شوند.

آیفون ۱۲ با گوشی‌های آیفون SE (هر دو نسخه‌ی ۲۰۱۶ و ۲۰۲۰) مقایسه می‌شود. قطعا ابعاد ۵/۴ اینچی گوشی جدید، بسیاری از طرفداران اپل را راضی می‌کند که به‌دنبال آیفون با ابعاد بزرگ نیستند. ابعاد کلی آیفون جدید، تقریبا بین آیفون SE سال ۲۰۱۶ و نسخه‌ی جدید ۲۰۲۰ قرار می‌گیرد. طراحی یک آیفون کوچک با حاشیه‌های باریک چیزی بود که طرفداران اپل از سال‌ها پیش منتظرش بودند.

شایعه‌های متعددی ادعا می‌کنند که اپل در آیفون‌های سال ۲۰۲۰ از پورت USB-C استفاده می‌کند. البته بسیاری از کارشناسان اعتقاد زیادی به این پیش‌بینی ندارند. درنهایت ابعاد نمونه‌های اولیه‌ی حاضر در این ویدئو هم نشان می‌دهد که احتمالا باز هم شاهد استفاده از لایتنینگ در آیفون باشیم.

اپل احتمالا خانواده‌ی جدید آیفون را در ماه سپتامبر سال جاری معرفی می‌کند تا روند سال‌های گذشته‌ی خود را حفظ کرده باشد. تنها تفاوت رویداد رونمایی امسال، عدم برگزاری رویداد حضوری خواهد بود که به‌خاطر بحران ویروس کرونا، از بسیرای از رخدادهای مهم دنیای فناوری حذف شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات