سریع پرداخت؛ روش های انتقال اینترنتی ارز

سه‌شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
سریع پرداخت سامانه ارائه راهکارها و خدمات ارزی اینترنتی است که در حوزه صدور و ارائه کارت‌های بین‌المللی و انجام خدمات پرداخت‌های ارزی آماده خدمات‌رسانی به کاربران است.
تبلیغات

سریع پرداخت با بهره‌وری از زیرساخت‌های فناوری الکترونیکی و تکنولوژی اطلاعات ضمن اینکه طی سال‌های گذشته تاکنون دارای نماد اعتماد الکترونیک بوده با بیش از ۵ سال فعالیت مستمر در این حوزه جزء بهترین‌ها است.

نقل و انتقالات ارزی بین‌المللی در سراسر دنیا همواره مقوله‌ای بوده که بین تجار و بازرگانان مورد توجه بوده است اما امروز با رشد و گسترش تجارت الکترونیک بخشی از نیاز طیف نسبتا وسیعی از کاربران اینترنتی است .

انتقال ارز یک چالش است که امروز بین بسیاری از ما ایرانیان مطرح است، حال این می‌تواند شامل انتقال ارز از ایران به کشورهای دیگر یا انتقال ارز از دیگر کشورها به ایران باشد.

روش‌های انتقال اینترنتی ارز از ایران / به ایران

وسترن یونیون

وسترن یونیون که یکی از پیشتازان صنعت نقل و انتقال بین‌المللی است یکی از گزینه‌هایی است که می‌توان به کمک آن انتقال ارز از ایران را انجام داد یا ازطریق دریافت حواله وسترن یونیون دریافت کرد.

ارسال حواله وسترن یونیون و دریافت حواله وسترن یونیون از مبدا ایران، با وجود اینکه شعب رسمی این شرکت در کشورمان وجود ندارد؛ اما سریع پرداخت با کارگزاری‌های خود در کشورهای مختلف این سرویس را به کاربران ایرانی با مقصد و مبدا ایران ارائه میدهد.

رسید حوالجات وسترن یونیون برای پیگیری چیست؟

پس از انجام حواله وسترن یونیون یک کد با نام MTCN دراختیار فرستنده برای پیگیری‌های بعدی قرار می‌گیرد.

سریع پرداخت

پی پال

پی پال یکی از شرکت‌های نقل و انتقال ارز و پرداخت‌های ارزی آنلاین است که فراگیری این شرکت به نسبت بیشتر رقبای خود وسیع‌تر است. برای استفاده از روش انتقال با پی پال تنها کافی است که ایمیل سمت دریافت‌کننده را دراختیار داشته باشید و طی ثبت سفارش به سریع پرداخت بدهید تا مبلغ مدنظر شما در کوتاه‌ترین زمان ممکن به حساب دریافت کننده انتقال یابد.

رسید پی پال برای پیگیری چیست ؟

پس از انجام انتقال پی پال یک اسکرین شات و یک کد با نام Transaction ID دراختیار فرستنده قرار می‌گیرد تا برای پیگیری دراختیار دریافت‌کننده مبلغ قرار دهد.

سریع پرداخت

حواله بانکی

مرسوم‌ترین روش انتقال پول، حواله بانکی است و همان‌طور که از نام آن مشخص است این فرایند بین دو بانک صورت می‌گیرد. فرایند بانکی پس از انجام سفارش شما در روش حواله ارزی بین‌المللی نسبت به دو روش قبل که ذکر شد مدت زمان بیشتری بطول می‌انجامد.

رسید حواله بانکی برای پیگیری چیست؟

پس از انجام حواله بانکی یک اسکرین شات (تصویر رسید) از حواله سوئیفت SWIFT دراختیار فرستنده قرار می‌گیرد تا برای پیگیری دراختیار دریافت‌کننده مبلغ قرار دهد.

سریع پرداخت با تجاربی که طی این سالیان کسب کرده آماده ارائه بهترین راهکار و انجام خدمات برای پرداخت اینویس، پرداخت‌های دانشجویی، آزمون‌های بین‌المللی، پرداخت جهت گواهی‌نامه‌های بین‌المللی و پرداخت‌های ارزی اینترنتی  و... که پیش‌تر موفق به انجام آن‌ها نشده‌اید است تا شما را در کسب موفقیت‌های روز افزون حمایت کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات