دوربین مداربسته دید در شب رنگی هایک ویژن چگونه کار می‌کند؟

دوشنبه ۹ تیر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰
مطالعه 5 دقیقه
هایک‌ویژن به عنوان یکی از تولیدکنندگان دوربین‌های مدار بسته از فناوری جدیدی در دوربین‌هایش استفاده می‌کند که امکان ثبت تصاویر رنگی در حالت دید در شب را فراهم می‌کند.
تبلیغات

هایک ویژن که سالیان سال است به‌عنوان پیشرو در زمینه تولید دوربین‌هایی با ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد و خلاق‌ترین کمپانی در تولید دوربین‌های مداربسته به شمار می‌رود این روزها با یک تکنولوژی جدید توانسته است دوباره خود را در بازار مطرح کند. تکنولوژی colorVu یا همان دید در شب رنگی به شما کمک می‌کند تا همه چیز را واقعی‌تر از آنچه که تصور می‌کنید ببینید.

تکنولوژی دید در شب رنگی آنجایی به کار می‌آید که در شب و در هنگام استفاده از دوربین‌های عادی تصاویر سیاه و سفید و مبهمی در روبروی ما قرار می‌گیرند که توانایی تشخیص بسیاری از موارد را برای ما دشوار خواهد کرد. تصاویری که به دلیل رنگ مشابه با پس‌زمینه قابلیت تشخیص را در مشاهده‌ی تصاویر از ما خواهد گرفت.

در بسیاری از موارد تصاویر با دید در شب رنگی می‌توانند کمک شایانی برای تشخیص جزئیات تصاویر در شب انجام دهد. این در حالی است که جزییات در تصاویر سیاه و سفید به خوبی نمایان نمی‌شوند.

تکنولوژی COLURVU یا دید در شب رنگی هایک ویژن چیست؟

تکنولوژی دید در شب رنگی هایک ویژن آنجایی به کار می‌آید که در شب و در هنگام استفاده از دوربین‌های عادی تصاویر سیاه و سفید و مبهمی در روبروی ما قرار می‌گیرند که توانایی تشخیص بسیاری از موارد را برای ما دشوار خواهد کرد. تصاویری که به دلیل رنگ مشابه با پس‌زمینه قابلیت تشخیص را در مشاهده‌ی تصاویر از ما خواهد گرفت.

در بسیاری از موارد تصاویر با دید در شب رنگی می‌توانند کمک شایانی را به ما برای تشخیص جزئیات تصاویر در شب انجام دهد. این در حالی است که جزییات در تصاویر سیاه و سفید به خوبی نمایان نمی‌شوند.

هایک ویژن

دوربین‌های کالر ویو هایک ویژن این قابلیت را دارند تا تا جزییات را در نور کم به ثبت رسانند. این قابلیت براساس دو ویژگی سخت‌افزاری این دوربین‌‌ها اتفاق می‌افتد. لنزهای پیشرفته و حسگرهای سطح با عملکرد بسیار بالای دستگاه. این دوربین‌ها جزییات را زمانی‌که شما به تصاویر بلا کیفیت بالا نیازمندید تضمین می‌کند.

مزایای کلیدی و عملکرد دوربین‌ها با دید در شب رنگی

  • ارائه دقیق از رنگ‌ها
  • عملکرد عالی در محیط هایی با نور کم
  • جزئیات بیشتر
  • عملکرد فوق‌العاده در نور کم
  • تعادل روشنایی تصاویر
  • دیافراگم فوق پیشرفته F1.0

دوربین مداربسته هایک ویژن مدل DS-2CE10DFT-PFC

دوربین مدار بسته هایک ویژن مدل DS-2CE10DFT-PFC از پرفروش‌ترین محصولات سری توربو HD کمپانی هایک ویژن است که از کیفیت و قیمت مناسبی برخوردار است. تعداد پیکسل های افقی این دوربین ۱۹۲۰ پیکسل و عمودی ۱۰۸۰ پیکسل است. حاصل ضرب این دو عدد در هم کیفیت ۲ مگاپیکسل یا به اصطلاح (1080P) را تشکیل می‌دهد. ولتاژ ورودی این دوربین بین ۱۰ تا ۱۴ ولت است. دوربین مدل DS-2CE10DFT-PFC  جریان مصرفی برابر با ۱ یا ۲ آمپر از نوع جریان ثابت DC و مصرف برقی برابر با ماکسیمم ۴ وات را نیز دارد.

نحوه اتصال دوربین هایک ویژن مدل DS-2CE10DFT-PFC به دستگاه DVR ازطریق کابل کواکسیال یا ترکیبی (RG59) به متراژ حداکثر ۳۰۰ متر و ازطریق فیش BNC است. دوربین مدار بسته هایک ویژن مدل DS-2CE10DFT-PFC مجهز به قابلیت BLC (یکسان کردن تضاد نوری در محیط های روشن و تاریک) و قابلیت DWDR (جمع کردن نور زیاد به‌صورت دیجیتال) و DAY/NIGHT (تنظیم نور در شب و روز) است.

فاصله کانونی لنز دوربین مدل (DS-2CE10DFT-PFC (2.8 میلی‌متر است که زاویه دید برابر با ۱۰۶ درجه را تشکیل می‌دهد. تعداد LED های دوربین هایک ویژن مدل DS-2CE10DFT-PFC  24 عدد است. دوربین مداربسته هایک ویژن مدل DS-2CE10DFT-PFC دارای قابلیت دید در شب رنگی یا همان COLORVU با ۲۰ متر برد است. دوربین مدل DS-2CE10DFT-PFC همچنین از قابلیت DNR (کاهش نویز در شب) نیز پشتیبانی می‌کند.

هایک ویژن

دوربین مداربسته هایک ویژن مدل DS-2CE12DFT-FC

دوربین مدار بسته هایک ویژن مدل DS-2CE12DFT-FC از پرفروش‌ترین محصولات سری توربو HD کمپانی هایک ویژن است که از کیفیت و قیمت مناسبی برخوردار است. تعداد پیکسل های افقی این دوربین ۱۹۲۰ پیکسل و عمودی ۱۰۸۰ پیکسل است. حاصل ضرب این دو عدد در هم کیفیت ۲ مگاپیکسل یا به اصطلاح (1080P) را تشکیل می‌دهد. ولتاژ ورودی این دوربین بین ۱۰ تا ۱۴ ولت است.

دوربین مدل DS-2CE12DFT-FC  جریان مصرفی برابر با ۱ یا ۲ آمپر از نوع جریان ثابت DC و مصرف برقی برابر با ماکسیمم ۴ وات را نیز دارد . نحوه اتصال دوربین هایک ویژن مدل DS-2CE12DFT-FC به دستگاه DVR ازطریق کابل کواکسیال یا ترکیبی ( RG59 ) به متراژ حداکثر ۳۰۰ متر و ازطریق فیش BNC است. دوربین مدار بسته هایک ویژن مدل DS-2CE12DFT-FC مجهز به قابلیت BLC (یکسان کردن تضاد نوری در محیط های روشن و تاریک)، قابلیت DWDR (جمع کردن نور زیاد به‌صورت دیجیتال) و DAY/NIGHT (تنظیم نور در شب و روز) است. فاصله کانونی لنز دوربین مدل (DS-2CE12DFT-FC (2.8 میلی‌متر است که زاویه دید ۱۰۶ درجه را تشکیل می‌دهد که نقطه کور تصویر را به مقدار شدیدی کاهش داده و در تعداد دوربین مصرفی نیز به صرفه است.

تعداد LEDهای دوربین هایک ویژن مدل DS-2CE12DFT-FC  24 عدد است. دوربین مداربسته هایک ویژن مدل DS-2CE12DFT-FC دارای قابلیت دید در شب رنگی یا همان COLORVU با برد ۴۰ متر است. دوربین مدل DS-2CE12DFT-FC همچنین از قابلیت DNR (کاهش نویز در شب) نیز پشتیبانی می‌کند.

برد

دوربین مدار بسته هایک ویژن مدل DS-2CD2T47G1-L از پرفروش‌ترین محصولات سری تحت شبکه کمپانی هایک ویژن است که از کیفیت و قیمت مناسبی برخوردار است. تعداد پیکسل های افقی این دوربین ۲۵۶۰ پیکسل و عمودی ۱۴۴۰ پیکسل است. حاصل ضرب این دو عدد در هم کیفیت ۴ مگاپیکسل را تشکیل می‌دهد. ضمنا باید به این نکته اشاره کرد که ولتاژ ورودی این دوربین بین ۱۰ تا ۱۴ ولت است

مرکز خرید هایک ویژن کجاست؟

شما می‌توانید محصولات هایک ویژن را از فروشگاه هایک ویژن (هایک لوک) خریداری کنید.

شماره‌ی تلفن: 02166976233

آدرس تهران: جمهوری، فلسطین جنوبی، کوچه مروارید، پلاک ۸ 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات