اپلیکیشن های پولی اندروید و آیفون که امروز رایگان شده‌اند (۷ تیر)

شنبه ۷ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰
مطالعه 8 دقیقه
معرفی اپلیکیشن‌های پولی که رایگان می‌شوند باتوجه‌به مدت محدودی که برای نصب دارند از اهمیت بالایی برخودار است؛ بنابراین در زومیت قصد داریم اپلیکیشن‌های پولی رایگان شده را به شما معرفی کنیم
تبلیغات

اپلیکیشن‌ها به‌عنوان بخش مهمی از گوشی‌ موبایل، جزو جدانشدنی زندگی ما شده‌اند. شاید بتوان اپلیکیشن‌های امروزی را که همه‌ی ما به‌کمک آن‌ها، بخش زیادی از فعالیت‌ها و کارهای روزمره‌ی خود را پیش می‌بریم، به‌عنوان اختراعات نوین انسانی قلمداد کنیم. اختراعاتی که ازطریق کدهای برنامه‌نویسی و حل معادلات ریاضی، بستری را برای ما فراهم می‌کنند تا با کمک آن با دوستان خود در آن سوی دنیا ارتباط برقرار کنیم، فایل جابه‌جا کنیم یا حتی کسب درآمد کنیم.

اپلیکیشن‌ها همان‌طور که می‌دانید در سه شیوه توسط توسعه‌دهندگان دراختیار کاربران قرار می‌گیرند. این سه شیوه عبارت‌اند از: رایگان، خرید اشتراک و پرداخت درون‌برنامه‌ای. تاکنون شده با دیدن اپلیکیشنی به‌وجد بیایید و قصد داشته باشید که آن را نصب کنید؛ اما ناگهان متوجه پولی بودن آن شوید؟ همه‌ی ما این تجربه را داشتیم و غالبا در مواجه با این مسئله، تنها به افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها اکتفا کرده‌ایم.

اما گاهی همین اپلیکیشن‌های پولی برای مدت محدودی رایگان می‌شوند و ما می‌توانیم با نصب آن‌ها و افزودن به فهرست اپ‌های خود در آینده نیز به آن‌ها دسترسی داشته باشیم. درواقع، توسعه‌دهندگان برای افزایش تعداد مخاطبان خود هرازگاهی اپلیکیشن‌های خود را به‌رایگان عرضه می‌کنند. بنابراین، توصیه‌ی ما این است که حتما اپلیکیشن‌های پولی رایگان شده را دانلود کنید تا به فهرست اپ‌های شما اضافه شوند و بعد از آن می‌توانید فرایند نصب را تکمیل نکنید. با زومیت همراه باشید تا اپلیکیشن‌های پولی رایگان شده امروز در اندروید و iOS را به شما معرفی کنیم.

مجموعه‌ی جدید اپلیکیشن‌های پولی اندروید که امروز در تاریخ ۷ تیر رایگان شده‌اند متشکل هستند از چند بازی که یکی از آن‌ها فکری و دیگری آرامش‌بخش است؛ همچنین دیگر بازی معرفی‌شده یک اپلیکیشن شبیه‌سازی رشد کودک است که به شما امکان ارزیابی عملکرد خود در مواجهه با کودکان را می‌دهد. درادامه یک برنامه‌ی تصاویر پس‌زمینه‌ی زنده به‌همراه یک برنامه‌ی میان‌بر تنظیم صدا و یک اپلیکیشن بهینه‌سازی عکس تدارک دیده شده است.

اپلیکیشن‌های پولی رایگان شده‌ی iOS در این مجموعه دارای یک برنامه‌ی مخصوص تایپوگرافی با فونت‌های مختلف است که توسط یک توسعه‌دهنده‌ی ایرانی طراحی شده است و می‌تواند برای ساخت استوری یا عکس اینستاگرام کاربرد زیادی داشته باشد. درادامه نیز یک برنامه‌ی تبدیل واحد‌های اندازه‌گیری معرفی خواهد شد. این اپلیکیشن‌ها را می‌توانید روی دستگاه‌های اپل، اعم از گوشی آیفون یا تبلت آیپد نصب کنید و تجربه‌ی جدیدی را برای خود رقم بزنید.

اپلیکیشن های پولی رایگان شده اندروید

۱- بازی Magnet Balls Pro

اسکرین شات بازی Magnet Balls Pro

اپلیکیشن Magnet Balls Pro یک بازی معمایی برای تقویت توانایی ذهنی است که برای مدت محدودی به‌رایگان دردسترس قرار دارد. شما باید توپ‌های همرنگ را هدف بگیرید، به‌گونه‌ای که مجموع توپ‌ها سه عدد یا بیشتر باشد تا توپ‌ها منفجر شوند و امتیاز دریافت کنید. این بازی اعتیاد‌آور افکت‌های گرافیکی زیبایی دارد و قانون بازی بدین ترتیب است که هرچه تعداد توپ‌های پرتاب‌شده کمتر باشد، امتیاز بیشتری به شما خواهد داد. اگر هر روز این بازی را انجام دهید، پاداش‌هایی برای شما درنظر گرفته خواهد شد. هم‌اکنون می‌توانید این بازی را از لینک زیر دریافت کنید.

۲- اپلیکیشن Quick Volume Control in Notification Bar

اسکرین شات اپلیکیشن Quick Volume Control in Notification Bar

اپلیکیشن Quick Volume Control in Notification Bar یک برنامه برای ایجاد میان‌بر به‌منظور تنظیم میزان صدای گوشی است. این برنامه به شما امکان می‌دهد که صدای تماس، زنگ یا پخش آهنگ گوشی را به‌سرعت کم یا زیاد کنید و نیازی به فشردن دکمه‌های فیزیکی نخواهید داشت. این برنامه‌ی کاربردی تنها ۱۵۰ کیلوبایت حجم دارد و گزینه‌های زیادی را با رابط‌کاربری ساده‌ی خود، برای شما فراهم می‌کند. درحال حاضر می‌توانید این اپلیکیشن پولی رایگان شده اندروید را از لینک زیر دانلود کنید.

۳- اپلیکیشن SUPER Happy Style

اسکرین شات اپلیکیشن SUPER Happy Style

اپلیکیشن SUPER Happy Style یک بازی آرامش‌بخش و ذهنی است که به شما کمک می‌کند حس‌وحال خود را تغییر دهید و روزتان را با چند کلمه مثبت آغاز کنید؛ همچنین می‌تواند با نمایش نقل قول‌های ارزشمند، الهام‌بخش شما باشد. این اپلیکیشن ازطریق بازی آرامش‌بخش با کمک حرکت انگشتان روی صفحه‌ی لمسی شما را آرام می‌کند. برای مثال در زمان احساس استرس بعضی از افراد انگشتان خود را بی‌وقفه و بدون هدف تکان می‌دهند تا حواس خود را از موضوع منحرف کنند، حال با این برنامه می‌توانید کتابی را انتخاب کنید و آن را ورق بزنید تا به نتیجه‌ی مطلوب برسید. این ویژگی فقط یکی از امکانات این برنامه به‌شمار می‌رود و می‌توانید با دانلود و نصب برنامه از لینک زیر، ویژگی‌های بی‌شمار اپلیکیشن را کشف کنید و آن‌ها را استفاده کنید.

۴- اپلیکیشن JPEG Optimizer PRO with PDF Support

اسکرین شات اپلیکیشن JPEG Optimizer PRO with PDF Support

اپلیکیشن JPEG Optimizer PRO with PDF Support یک برنامه‌ی کاربردی برای بهینه‌سازی عکس‌ها است. شما با کمک این برنامه می‌توانید عکس‌های خود را بدون واردشدن خدشه به کیفیت یا با حداقل تأثیر در کیفیت، فشرده کنید تا حجم کمتری اشغال کند. سایر ویژگی‌های این برنامه شامل، تغییر اندازه‌ی عکس، بهینه‌سازی کیفیت عکس، بهینه‌سازی نویز‌های ISO، ذخیره‌ی عکس‌ها به‌صورت پی‌دی‌اف و... می‌شود. هم‌اکنون می‌توانید این اپلیکیشن را از لینک زیر دانلود و نصب کنید.

۵- اپلیکیشن i Live - Gold Edition

اسکرین شات اپلیکیشن i Live - Gold Edition

اپلیکیشن i Live یک برنامه‌ی خلاقانه است که داشتن فرزند را به‌خوبی شبیه‌سازی می‌کند. شما با این برنامه می‌توانید به‌صورت مجازی فرزندی داشته باشید و برای رشد آن برنامه‌ریزی کنید و کمک کنید تا بزرگ شود. این بازی شرایط نگهداری کودک از زمان تولد تا ۵ سالگی را بازسازی می‌کند و شما می‌توانید تجربه‌ی بزرگ‌کردن فرزند خود را به‌صورت مجازی داشته باشید و به او عشق بدهید و از او عشق دریافت کنید. برای دانلود و نصب این بازی پولی رایگان شده اندروید می‌توانید به لینک زیر مراجعه کنید.

۶- اپلیکیشن Planets Live Wallpaper Plus

اسکرین شات اپلیکیشن Planets Live Wallpaper Plus

اپلیکیشن Planets Live Wallpaper Plus همان‌طور که از عنوانش پیداست یک برنامه‌ی تصاویر پس‌زمینه‌ی زنده است. این برنامه تصاویر متحرک و واقعی و سه‌بعدی از سیاره‌های منظومه‌ی خروشیدی را برای کاربر فراهم می‌کند. اگر از علاقه‌مندان به علم نجوم هستید قطعا استفاده از این برنامه می‌تواند برای شما جذاب باشد تا گوشی هوشمند خود را تبدیل به قاب تصویری از سیاره‌ها کنید. درحال حاضر می‌توانید این برنامه را از لینک زیر دریافت کنید.

اپلیکیشن های پولی رایگان شده iOS

۱- اپلیکیشن Tahrir App - Text on Image

اسکرین شات اپلیکیشن Tahrir App

اپلیکیشن Tahrir App یک برنامه‌ی مخصوص تایپوگرافی روی عکس است که با فونت‌های مختلف به شما امکان افزودن متن به عکس را می‌دهد. این برنامه دارای مجموعه‌ی گسترده‌ای از انواع فونت‌ها، پس‌زمینه‌ها و رنگ‌ها است، تا بتوانید به‌دلخواه خود روی دستگاه‌های آیفون، آیپد یا حتی آیپاد تاچ نیز از آن استفاده کنید. یکی از ویژگی‌های برنامه ذخیره به‌صورت فایل است و این امکان به کاربر اجازه خواهد داد تا در آینده نیز توانایی ویرایش آن را داشته باشد. هم‌اکنون می‌توانید این اپلیکیشن پولی رایگان شده iOS را از لینک زیر دانلود و نصب کنید.

۲- اپلیکیشن Unit Converter Pro HD

اسکرین شات اپلیکیشن Unit Converter Pro HD

اپلیکیشن Unit Converter Pro HD یک برنامه‌ی کامل برای تبدیل انواع واحدهای اندازه‌گیری به‌یکدیگر است. این برنامه ۳۰ دسته‌بندی مختلف با بیش از ۷۰۰ واحد اندازه‌گیری متفاوت درخود جای داده است تا بتواند هرچیزی را در واحدهای دیگر تبدیل کند. یکی از نقاط قوت برنامه پشتیبانی از حالت تاریک است که این روزها برای هر اپلیکیشنی ضروری به‌حساب می‌آید. درحال حاضر می‌توانید این اپیلیکیشن را از لینک زیر دریافت کنید.

برنامه‌های پولی پیشنهادی امروز زومیت برای پلتفرم‌های اندروید و iOS که درطی مدت محدودی رایگان خواهند بود، از این قرار است. به شما پیشنهاد می‌کنیم حتی اگر قصد نصب اپلیکیشن‌ها را ندارید، حتما آن‌ها را با دانلود به فهرست برنامه‌های خود اضافه کنید. شما نیز می‌توانید اگر برنامه‌ای کاربردی مدنظرتان است و اخیرا رایگان شده ازطریق ارسال نظر در بخش نظرات به ما معرفی کنید تا در مقاله‌ی بعدی آن را با سایر کاربران به‌اشتراک بگذاریم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات