اپل به‌روزرسانی جدیدی برای ایرپاد پرو منتشر کرد

پنج‌شنبه ۵ تیر ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۳
مطالعه 2 دقیقه
اپل به‌روزرسانی جدیدی برای ایرپاد پرو منتشر کرده است که نسخه نرم‌افزاری آن را از 2D15 به 2D27 ارتقا می‌دهد.
تبلیغات

برای مدتی است که ایرپاد پرو به‌روزرسانی جدیدی دریافت نکرده بود که درنهایت اپل برای هدست‌های بی‌سیم خود نیز آپدیتی البته با ویژگی‌های نامشخص عرضه کرده است. متاسفانه مشخص نیست که آپدیت جدید چه ویژگی‌هایی به ایرپاد پرو اضافه می‌کند یا چه ایراداتی برطرف شده‌اند.

بااین‌حال، برای مدتی می‌شد که کاربران از عملکرد ضعیف حالت لغو نویز محیط فعال (Active Noise Cancellation) یا موارد دیگر به اپل گزارش می‌فرستادند. به همین علت، حدس زده می‌شود که به‌روزرسانی جدید در جهت برطرف ساختن ایرادات ذکرشده توسط کاربران عرضه شده است.

علاوه بر موارد فوق‌، برای مدتی می‌شود که افشاگران از احتمال عرضه قابلیت‌های جدید برای ایرپاد پرو در iOS 14 خبر می‌دهند. احتمالا به‌روزرسانی جدید شامل بخشی از کدهای مورد نیاز برای قابلیت‌های جدید ایرپاد پرو خواهد بود. یکی از این قابلیت‌ها برای ارائه صدا به‌صورت سه‌بعدی یا فراگیر (Surround) است که امکان ردیابی اصوات را به گونه‌ای بهتر به کاربر ارائه می‌دهد.

درحال‌حاضر به‌روزرسانی جدید برای دارندگان ایرپاد پرو عرضه شده است و در صورتی که نصب شود، نسخه نرم‌افزار را به 2D27 ارتقا می‌دهد. در صورتی که مطمئن نیستید آپدیت جدید را دریافت کرده‌اید یا خیر ازطریق مراحل زیر می‌توانید از دریافت یا عدم دریافت آپدیت جدید مطلع شوید:

  • مطمئن شوید که ایرپاد به دستگاه مبتنی بر iOS متصل است
  • به قسمت تنظیمات دستگاه بروید
  • به قسمت General بروید
  • به قسمت درباره دستگاه یا About بروید
  • گزینه ایرپاد را انتخاب کنید
  • نسخه نرم‌افزار را چک کنید
  • درصورتی‌که ورژن نرم‌افزار 2D27 باشد آخرین به‌روزرسانی را دریافت کرده‌اید

اگر از دارندگان ایرپاد پرو هستید و آپدیت جدید را دریافت کرده‌اید از تغییرات به وجود آمده در نرم‌افزار یا عملکرد ایرپاد پرو ما و دیگر کاربران را مطلع سازید. آیا آپدیت جدید توانسته باگ‌های گزارش‌شده توسط کاربران را برطرف سازد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات