بلو جی 80 و جی 90 با نمایشگری ۶/۵ اینچی معرفی شدند

پنج‌شنبه ۵ تیر ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۹
مطالعه 3 دقیقه
برخورداری از مشخصات سخت‌افزاری نسبتا قابل قبول و قیمتی رقابتی از ویژگی‌های بلو جی 80 و جی 90 محسوب می‌شود.
تبلیغات

بلو (BLU) شرکتی آمریکایی است که بیشتر به دلیل عرضه گوشی‌های هوشمند اقتصادی شناخته می‌شود. بلو اخیرا از دو گوشی هوشمند سری جی به‌نام‌های جی ۸۰ و جی ۹۰ رونمایی کرده است که مهم‌ترین مشخصه آن‌ها برخورداری از نمایشگری بسیار بزرگ است.

جی ۹۰ که مدل بالارده‌تر میان دو گوشی هوشمند جدید شناخته می‌شود از نمایشگری ۶/۵ اینچی با پنل IPS LCD و رزولوشن +HD استفاده می‌کند. در بالای نمایشگر بریدگی قرار گرفته تا دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی قرار گیرد.

در پنل پشتی نیز شاهد دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی هستیم که دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و دوربین ۲ مگاپیکسلی دیگر برای تشخصی میزان عمق در تصاویر، دوربین اصلی را همراهی می‌کنند. پایین‌تر از ماژول سه‌گانه دوربین، حسگر اسکنر اثرانگشت قرار گرفته است که طراحی دایره‌ای شکلی دارد.

اقدام داخل جعبه گوشی هوشمند بلو جی 90 / BLU G90

بلو جی ۹۰ از تراشه هلیو A25 مدیاتک استفاده می‌کند که ۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی آن را همراهی می‌کنند؛ البته امکان افزایش میزان حافظه به لطف کارت حافظه میکرو اس‌دی وجود دارد. 

محصول جدید شرکت بلو مبتنی بر اندروید ۱۰ است و باتری با ظرفیت ۴،۰۰۰ میلی‌آمپرساعت وظیفه تأمین انرژی گوشی هوشمند را به عهده دارد. در داخل جعبه بلو جی ۹۰ کاربر شارژری ۱۰ واتی دریافت خواهد کرد؛ علاوه بر آن، قاب، محافظ شیشه نمایشگر و کابل نوع C به‌همراه هدفونی نیز از اقلام دیگر موجود در جعبه جی ۹۰ خواهند بود.

رنگ بندی گوشی هوشمند بلو جی 90 / BLU G90

انتظار می‌رود بلو جی ۹۰ در رنگ‌بندی‌های آبی، مشکی، سفید و سرخابی روانه بازار شود. گفته می‌شود که قیمت درنظر گرفته‌شده برای جی ۹۰ تنها ۱۵۰ دلار خواهد بود و البته کسانی که ازطریق آمازون اقدام به خرید آن کنند، تخفیفی ۵۰ دلاری دریافت خواهند کرد.

درکنار جی ۹۰، شرکت بلو از جی ۸۰ نیز رونمایی کرده است که مشخصاتی بسیار شبیه به جی ۹۰ دارد؛ البته با این تفاوت که تراشه هلیو پی ۲۳ مدیاتک را یدک می‌کشد و دوربین اصلی نیز حسگری ۱۳ مگاپیکسلی دارد. قیمت جی ۸۰ کمی ارزان‌تر از جی ۹۰ است که ۱۴۰ دلار خواهد بود.

قیمت گوشی، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان و آگاهانه‌ی انواع گوشی بلو نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید؛ مقایسه‌ی مشخصات فنی انواع گوشی‌های بلو درکنار گالری تصاویر رسمی محصولات همگی در این بخش دردسترس شما خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات