نگاه نزدیک به iOS 14 نسخه توسعه‌دهندگان

چهارشنبه ۴ تیر ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
iOS 14، جدیدترین نسخه از سیستم‌عامل موبایل اپل، هم‌اکنون به‌صورت بتا در‌دسترس توسعه‌دهندگان و علاقه‌مندان قرار دارد. در این ویدئو، نگاهی نزدیک به آن خواهیم انداخت.
تبلیغات

با همه‌ی انتظارات از نسخه‌ی بعدی سیستم‌عامل موبایل اپل، سرانجام در WWDC2020 کوپرتینیویی‌ها رسما سیستم‌عامل آی او اس 14 (Apple iOS 14) را برای آیفون معرفی کرد. نسخه‌ی جدید iOS میزبان چندین قابلیت خاص است تا تجربه‌ی کاربری آیفون‌ها را بهبود بخشد. این نسخه ازلحاظ ظاهری تغییراتی نیز به‌خود دیده است و در آن قابلیت جدیدی با عنوان کتابخانه‌ی اپلیکیشن (App Library) شاهد هستیم که به‌منظور سازمان‌دهی اپلیکیشن‌های روی گوشی فراهم شده است. این قابلیت درکنار اضافه‌شدن ویجت‌‌ها به هوم‌اسکرین، تغییرات بزرگی برای رابط کاربری iOS به‌ارمغان آورده است که بی‌شک تأثیر مستقیمی در تجربه کاربری خواهد گذاشت.

کاربر ازطریق گالری ویجت‌ (Widget Gallery) به ویجت‌های یادشده دسترسی پیدا می‌کند. در این بخش از سیستم‌عامل، کاربر می‌تواند ویجت‌ها را در ابعاد دلخواه، به صفحه‌ی اصلی بیاورد. در نسخه‌ی جدید سیستم‌عامل موبایلی اپل، ویجت جدید Smart Stack به‌چشم می‌خورد که به‌طورخودکار و براساس ساعت، اپلیکیشن‌های مربوط به آن زمان را به‌نمایش می‌گذارد. 

برای آشنایی بیشتر با iOS 14، در‌ادامه همراه نگاه نزدیک زومیت باشید:

تماشا در آپارات | تماشا در یوتیوب | تماشا در IGTV

دیدگاه شما درباره‌ی iOS 14 چیست؟ آیا این نسخه از سیستم‌عامل موفق خواهد بود؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات