اپل پیام‌رسان Messages را با مدیریت بهتر پیام‌های گروهی و میموجی‌های جدید به‌روز کرد

دوشنبه ۲ تیر ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۸
مطالعه 1 دقیقه
اپل پیام‌رسان Messages را با قابلیت‌هایی همچون پین‌کردن مخاطبان و میموجی‌های جدید و مدیریت بهتر پیام‌های گروهی به‌روز کرد.
تبلیغات

اپل امشب در کنفرانس آنلاین WWDC 2020، در‌کنار معرفی قابلیت‌های متنوع برای iOS، از به‌روزرسانی پیام‌رسان Messages نیز خبر داد. براساس ادعای اپل، میزان استفاده از پیام‌رسان این شرکت افزایشی ۴۰ درصدی درمقایسه‌با سال گذشته تجربه می‌کند؛ موضوعی که بیش‌ از ‌هرچیز به دنیاگیری ویروس کرونا و قرنطینه‌‌ی بسیاری از کشورها ازجمله ایالات متحده بازمی‌گردد. 

بزرگ‌ترین تغییر در نسخه‌ی جدید Messages به تغییراتی همچون امکان پین‌کردن مخاطبان دلخواه برای دسترسی ساده‌تر و قابلیت پاسخ‌دادن مستقیم به پیام‌ها در چت‌های گروهی و گزینه‌های بهتر برای اعلانیه‌ها بازمی‌گردد؛ بدین‌ترتیب، فرد مدنظر از پاسخ‌دادن شما مطلع خواهد شد. درکنار دو قابلیت یادشده می‌توان به اضافه‌شدن ۲۰ نوع مدل ‌موی جدید و سنین بیشتر به میموجی‌ها اشاره کرد. میموجی‌های جدید پیام‌رسان Messages رنگ‌های پوست و موی صورت و پوشش صورت همچون ماسک را نیز دربر می‌گیرد.

رابط کاربری چت‌های گروهی نیز دستخوش تغییر شده است؛ به‌گونه‌ای که در بخش بالایی چت‌ها، مجموعه‌ای از عکس‌های پروفایل اعضای گروه را به‌فرم دایره مشاهده خواهید کرد که از بین آن‌ها، فردی که اخیرا فعالیت داشته، عکس‌ بزرگ‌تری خواهد داشت. همچنین، کاربر می‌تواند فرم یادشده را به آیکون تکی چت گروهی تغییر دهد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات