برنامه آزمایشی ایکس‌باکس وان امکان فعال کردن قابلیت صوتی DTS:X هدفون را فراهم می‌کند

یک‌شنبه ۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
کاربرانی که در برنامه‌ی آزمایشی ایکس‌باکس اینسایدر فعال هستند، اکنون می‌توانند از قابلیت‌های صدای DTS و صدای فراگیر در هدفون بهره‌مند شوند.
تبلیغات

از مدت‌ها پیش اخبار متنوعی پیرامون قابلیت پیشرفته‌ی DTS هدفون در ترکیب با کنسول بازی ایکس‌باکس وان منتشر شده بود. اکنون ظاهرا امکان آزمایش این قابلیت دردسترس برخی از کاربران قرار دارد. گیمرهایی که به‌عنوان اولین کاربران سرویس از آن استفاده می‌کنند، می‌‌توانند قابلیت ‌را در بازی‌های متنوع مورد آزمایش قرار دهند. نسخه‌ی جدید آزمایشی Alpha Skip-Ahead که برای کاربران ایکس ‌باکس اینسایدر عرضه شد، امکان نصب اپلیکیشن DTS Sound Unbound را به‌ آن‌ها می‌دهد که با پشتیبانی DTS:X for Headphone همراه خواهد بود.

سرویس Unbound در فاز آزمایشی به‌رایگان عرضه می‌شود

در نسخه‌ی نهایی، برای استفاده از قابلیت Unbound نیاز به خرید مجوز خواهد بود که خوشبختانه در مرحله‌‌ی آزمایشی به‌رایگان ارائه می‌شود. سرویس مذکور خصوصا در بازی‌هایی که از سیستم صوتی فضایی پشتیبانی می‌کنند، صدای فراگیر و احساسی واقعی از صدا را در هدفون منتقل می‌کند.

سرویس Alpha Skip-Ahead برای کاربران محدودی تحت برنامه‌ی دعوت‌نامه‌ای ارائه می‌شود. درنتیجه حتی برخی از کاربران ایک‌باکس‌ اینسایدر هم امکان آزمایش آن را نخواهند داشت. به‌علاوه، در نسخه‌های ابتدایی قطعا با مشکلات و اختلال‌هایی هم در ارائه‌ی تجربه‌ی صوتی روبه‌رو می‌شوید. درنهایت، قابلیت صدای فراگیر DTS در هدفون برای کاربرانی که به‌دنبال صدای فراگیر و بدون ایجاد مزاحمت برای اطرافیان هستند، بسیار جذاب و کاربردی محسوب می‌شود و پس از عرضه‌ی نسخه‌ی نهایی Unbound می‌توان انتظار خرید بالایی را برای آن داشت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات