اپلیکیشن های پولی اندروید و آیفون که امروز رایگان شده‌اند (۱ تیر)

یک‌شنبه ۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰
مطالعه 7 دقیقه
معرفی اپلیکیشن‌های پولی که رایگان می‌شوند باتوجه‌به مدت محدودی که برای نصب دارند از اهمیت بالایی برخودار است؛ بنابراین در زومیت قصد داریم اپلیکیشن‌های پولی رایگان شده را به شما معرفی کنیم.
تبلیغات

اپلیکیشن‌ها به‌عنوان بخش مهمی از گوشی‌های هوشمند، جزء جدانشدنی زندگی ما شده‌اند. شاید بتوان اپلیکیشن‌های امروزی را که همه‌ی ما به‌کمک آن‌ها، بخش زیادی از فعالیت‌ها و کارهای روزمره‌ی خود را پیش می‌بریم، به‌عنوان اختراعات نوین انسانی قلمداد کنیم. اختراعاتی که ازطریق کدهای برنامه‌نویسی و حل معادلات ریاضی، بستری را برای ما فراهم می‌کنند تا با کمک آن با دوستان خود در آن سوی دنیا ارتباط برقرار کنیم، فایل جابه‌جا کنیم یا حتی کسب درآمد کنیم.

اپلیکیشن‌ها همان‌طور که می‌دانید در سه شیوه توسط توسعه‌دهندگان دراختیار کاربران قرار می‌گیرند. این سه شیوه عبارت‌اند از: رایگان، خرید اشتراک و پرداخت درون‌برنامه‌ای. تاکنون شده با دیدن اپلیکیشنی به‌وجد بیایید و قصد داشته باشید که آن را نصب کنید؛ اما ناگهان متوجه پولی بودن آن شوید؟ همه‌ی ما این تجربه را داشتیم و غالبا در مواجه با این مسئله، تنها به افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها اکتفا کرده‌ایم.

اما گاهی همین اپلیکیشن‌های پولی برای مدت محدودی رایگان می‌شوند و ما می‌توانیم با نصب آن‌ها و افزودن به فهرست اپ‌های خود در آینده نیز به آن‌ها دسترسی داشته باشیم. درواقع، توسعه‌دهندگان برای افزایش تعداد مخاطبان خود هرازگاهی اپلیکیشن‌های خود را به‌رایگان عرضه می‌کنند. بنابراین، توصیه‌ی ما این است که حتما اپلیکیشن‌های پولی رایگان شده را دانلود کنید تا به فهرست اپ‌های شما اضافه شوند و بعد از آن می‌توانید فرایند نصب را تکمیل نکنید. با زومیت همراه باشید تا اپلیکیشن‌های پولی رایگان شده امروز در سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS را به شما معرفی کنیم.

مجموعه‌ی جدید اپلیکیشن‌های پولی اندروید که امروز در تاریخ ۱ تیر سال ۱۳۹۹ رایگان شده‌اند متشکل هستند از یک برنامه‌ی کاربردی برای تبدیل انواع واحدها و محاسبات مهندسی و ریاضی، به‌همراه دو برنامه‌ی مدیریت سخت‌افزار گوشی‌های هوشمند اندرویدی که علاوه‌بر تهیه‌ی گزارش جزئیات از قطعات، آسیب‌های احتمالی آن‌ها را نیز بررسی خواهند کرد. همچنین، اپلیکیشن پخش موسیقی نیز معرفی شده است که قابلیت اکولایزر ۵ باندی را برای کاربر به‌ارمغان خواهد آورد.

اپلیکیشن‌های پولی رایگان شده‌ی iOS در این مجموعه دارای یک برنامه‌ی مدیریت عکس‌ها و ویدئوها است که قابلیت مخفی‌سازی و محافظت از اطلاعات به‌وسیله‌ی رمزعبور را برای کاربر فراهم می‌کند. علاوه‌براین، برنامه‌ی دیگری که در این مجموعه تدارک دیده شده است یک اپلیکیشن ایجاد و اسکن کدهای رمزنگاری شده‌ی QR است که ویژگی‌هایی نظیر شخصی‌سازی، ارسال اطلاعات رمزگشایی‌شده و... را برای کاربر فراهم می‌کند. این اپلیکیشن‌ها را می‌توانید روی دستگاه‌های اپل، اعم از گوشی آیفون یا تبلت آیپد نصب کنید و تجربه‌ی جدیدی را برای خود رقم بزنید.

اپلیکیشن های پولی رایگان شده اندروید

۱- اپلیکیشن Widgets - CPU | RAM | Battery

اپلیکیشن های پولی اندروید و آیفون که امروز رایگان شده‌اند

اپلیکیشن Widgets برنامه‌ای با مجموعه‌ای از انواع ویجت‌ها برای نمایش لحظه‌ای وضعیت CPU و RAM و باتری است که برای مدت کوتاهی به‌رایگان دردسترس کاربران قرار گرفته است. ویجت پردازنده فرکانس لحظه‌ای، میزان استفاده از پردازنده و هسته‌های فعال را به‌همراه نام تراشه نشان می‌دهد. ویجت رم میزان فضای آزاد و اشغال شده‌ی رم، میزان بافر و... را به‌نمایش درمی‌آورد. ویجت باتری نیز میزان باتری باقی‌مانده، دمای باتری و ولتاژ را به‌همراه علامت درحال شارژ در خود جای داده است. درنهایت با این اپلیکیشن می‌توانید وضعیت پردازشی گوشی هوشمند خود را همواره زیر نظر داشته باشید و از سلامت آن اطمینان حاصل کنید؛ بنابراین اگر تمایل به نصب این برنامه پولی رایگان شده‌ی اندروید دارید، هم‌اکنون می‌توانید از لینک زیر آن را دریافت کنید.

۲- اپلیکیشن CPU Identifier Pro

اپلیکیشن CPU Identifier Pro یک برنامه‌ی کاربردی برای شناسایی اطلاعات سخت‌افزاری گوشی‌های هوشمند اندرویدی است که برای مدت محدودی به‌رایگان دردرسترس قرار دارد. این برنامه علاوه‌بر شناسایی اطلاعات، قادر خواهد بود آسیب‌های سخت‌افزاری احتمالی را نیز مورد بررسی قرار دهد. اطلاعاتی که این اپلیکیشن می‌تواند در یک گزارش به‌نمایش درآورد متشکل هستند از جزئیات سیستمی درباره‌ی سیستم‌عامل اندروید، مدت زمان راه‌اندازی گوشی، مشخصات کرنل و SDK؛ همچنین جزئیات پردازنده‌ی مرکزی نظیر معماری پردازنده، اطلاعات هسته‌ها و کلاک لحظه‌ای آن‌ها از جمله اطلاعات ارائه شده توسط این اپلیکیشن هستند.

اپلیکیشن های پولی اندروید و آیفون که امروز رایگان شده‌اند

سایر اطلاعاتی که می‌توان ازطریق این برنامه به‌دست آورد عبارت‌اند از: جزئیات نمایشگر مثل کیفیت تصویر، تراکم پیکسل و نسبت‌های آن، اطلاعات گرافیکی، جزئیات حافظه، مشخصات دقیق دوربین و جزئیات ماژول‌ها، مشخصات باتری و اطلاعات دقیق حسگرها و بسیاری مشخصات‌فنی دیگر با کمک این برنامه شناسایی می‌شوند. این اپلیکیشن به‌خصوص برای خرید گوشی‌های دست دوم کاربرد ویژه‌ای دارد و می‌تواند اطلاعات دقیقی از وضعیت گوشی هوشمند برای خریدار فراهم کند. درحال حاضر می‌توانید این اپلیکیشن را از لینک زیر دانلود و نصب کنید.

۳- اپلیکیشن audioPro™ Music Player

اپلیکیشن های پولی رایگان شده اندروید / Paid Apps Gone Free

اپلیکیشن audioPro™ Music Player همان‌طور‌که می‌توان از عنوانش حدس زد، اپلیکیشن پخش موسیقی است. این برنامه به‌گفته‌ی توسعه‌دهنده‌ی آن یکی از بهترین و کامل‌ترین اکولایزرها را نسبت‌به سایر رقبا درخود گنجانده است. همچنین، پشتیبانی از ویجت به‌همراه فهرست کامل آهنگ‌ها نیز از جمله ویژگی‌های برنامه به‌شمار می‌رود. دیگر ویژگی‌های برنامه شامل تنظیم آهنگ زنگ با قابلیت برش آهنگ‌ها می‌شود. برای دانلود اپلیکیشن پخش موسیقی audioPro™ Music Player می‌توانید به لینک زیر مراجعه کنید.

۴- اپلیکیشن Unit Converter (Pega Pro) - Premium

اپلیکیشن Unit Converter یک برنامه‌ی مبدل انواع واحدها است و نسخه‌ی پریمیوم آن برای مدت محدودی به‌رایگان دردسترس قرار دارد. این برنامه ویژگی‌های زیادی دارد که فرصت اشاره به تک‌تک آن‌ها نیست اما برای مثال می‌توان به این موضوع اشاره کرد که بیش از ۴۴ دسته‌ی متفاوت از واحدها مثل واحد‌های ارزی، طولی، ارزهای دیجیتالی و... را پوشش می‌دهد. علاوه‌براین موارد، ابزار هوشمندی نظیر تراز، کدهای رنگ‌های مقاومت‌های الکتریکی، خط‌کش، ساعت جهانی، تایمر و تبدیل تاریخ‌ها را درخود جای داده است.

اپلیکیشن های پولی رایگان شده اندروید / Paid Apps Gone Free

اپلیکیشن Unit Converter همچنین، واحد‌های تخصصی و مهندسی مثل ویسکوزیته، نیرو، انرژی، تابش و تشعشعات ، مقاومت الکتریکی، ظرفیت القاء مغناطیسی، ظرفیت گرمای ویژه و... را برای کاربر فراهم کرده است. هم‌اکنون می‌توانید این اپلیکیشن را از لینک زیر دریافت و نصب کنید.

اپلیکیشن های پولی رایگان شده iOS

۱- اپلیکیشن Power Private Photo Vault

اپلیکیشن های پولی رایگان شده آی‌او‌اس / Paid Apps Gone Free

اپلیکیشن Power Private Photo Vault یک برنامه برای مخفی کردن عکس‌ها و ویدئوها که از قیمت ۲/۹۹ دلار رایگان شده است. با کمک این اپلیکیشن می‌توانید با تنظیم رمزعبور از عکس‌ها و ویدئوهای خود محافظت کنید. سایر ویژگی‌های اپلیکیشن پولی رایگان شده iOS را می‌توان در قابلیت مدیریت عکس‌ها و ویدئوها، اشتراک‌گذاری آن‌ها، تهیه‌ی بکاپ در آی‌کلاد و... خلاصه کرد. رابط‌کاربری اپلیکیشن ساده است و کاربر می‌تواند فایل‌های خود را در طبقه‌بندی‌های متفاوت و آلبوم‌های دلخواه ذخیره کند. هم‌اکنون می‌توانید این اپلیکیشن را از لینک زیر دانلود و نصب کنید.

۲- اپلیکیشن QR + BarCode Scanner

اپلیکیشن های پولی رایگان شده آی‌او‌اس / Paid Apps Gone Free

اپلیکیشن QR + BarCode Scanner یک برنامه‌ی ساخت و اسکن کد‌های QR است. با کمک این اپلیکیشن می‌توانید کد‌های QR شخصی‌سازی‌شده با رنگ و تم مدنظر خود بسازید. این برنامه از کدهای مختلفی پشتیبانی می‌کند. برای مثال می‌توان به UPCE یا Code39 یا EAN13 و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد. همچنین با فعال‌سازی قابلیت مدیریت برخی داده‌های مشخص مثل لینک‌ها، ایمیل‌ها، محصولات، آدرس‌ها، شماره‌تلفن‌ها و... قادر است اطلاعات رمزگشایی شده را در قالب ایمیل برای ارسال فوری آماده کند. به‌خاطر داشته باشید کدهایی که ازطریق این اپلیکیشن، ایجاد یا اسکن می‌شوند در تاریخچه‌ی برنامه به‌صورت خودکار ذخیره خواهند شد و کاربر می‌تواند از این طریق به آن‌ها دسترسی داشته باشد. می‌توانید این اپلیکیشن را از لینک زیر دریافت کنید.

برنامه‌های پولی پیشنهادی امروز زومیت برای پلتفرم‌های اندروید و iOS که درطی مدت محدودی رایگان خواهند بود، از این قرار است و به شما پیشنهاد می‌کنیم این برنامه‌ها را حتما با دانلود به فهرست برنامه‌های خود اضافه کنید. شما نیز می‌توانید اگر برنامه‌ای کاربردی مدنظرتان است و اخیرا رایگان شده ازطریق ارسال نظر در بخش نظرات به ما معرفی کنید تا در مقاله‌ی بعدی آن را با سایر کاربران به‌اشتراک بگذاریم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات