انتشار نخستین ویدئوهای تبلیغاتی خانواده ویوو X50

سه‌شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰
مطالعه 4 دقیقه
ویوو شب گذشته گوشی‌های خانواده‌ی X50 را در قالب سه‌عضو رونمایی کرد. این شرکت اخیرا ویدئوی تبلیغاتی آن‌ها را با تمرکز ویژه روی دوربین منتشر کرده است.
تبلیغات

پس از مدت‌ها شایعه و گمانه‌زنی، ویوو سرانجام از گوشی‌های جدید خود پرده‌برداری کرد. ویوو ایکس ۵۰، ویوو ایکس ۵۰ پرو و ویوو ایکس ۵۰ پرو پلاس (+Vivo X50 Pro) گوشی‌هایی با طراحی مدرن هستند که سخت‌افزاری مناسب دارند و در پنل پشتی خود از دوربینی توانمند استفاده می‌کنند. ویوو ساعاتی پس از معرفی گوشی‌های جدیدش، ویدئوهای تبلیغاتی آن‌ها را نیز منتشر کرد.

تمرکز اصلی ویدئوهای تبلیغاتی ویوو روی مدل X50 پرو و حسگر اصلی آن است. طبق گفته‌ی ویوو، دوربین اصلی این گوشی  از سیستمی لرزش‌گیر با عملکردی شبیه به گیمبال استفاده می‌کند. این سیستم نسبت‌به سیستم لرزش‌گیر تصویر اپتیکال (OIS) زاویه‌ی چرخش و محوطه‌ی ضدلرزش گسترده‌تری دارد. همین سیستم شبه‌گیمبال بخش اصلی ویدئوی تبلیغاتی اول را به‌خود اختصاص داده است. در نظر داشته باشید که دوربین مجهز به سیستم لرزش‌گیر شبه‌گیمبال گوشی ویوو X50 پرو از حسگر ۴۸ مگاپیکسلی IMX598 سونی استفاده می‌کند. در ادامه‌ می‌توانید شاهده نخستین ویدئوی تبلیغاتی ویوو باشید:

پرچم‌دار اصلی ویوو، X50 پرو پلاس است که از دوربین ۵۰ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. درواقع طبق شنیده‌ها، ویوو X50 پرو نخستین گوشی هوشمند دنیا به‌حساب می‌آید که به حسگر ۵۰ مگاپیکسلی جدید سامسونگ یعنی ایزوسل GN1 مجهز شده است. نکته‌ی درخورتوجه درمورد این حسگر به اندازه‌ی پیکسل‌های آن مربوط می‌شود.

در مدل پرو پلاس خبری از مکانیسم گیمبال نیست، بااین‌حال در این گوشی و البته مدل پرو از دوربینی تله‌فوتو با مکانیسم پریسکوپی برای ارائه‌ی بزرگ‌نمایی زیاد استفاده شده است. به‌علاوه هر دو گوشی دوربینی دیگر با لنز ۵۰ میلی‌متری دارند که بزرگ‌نمایی ۲ برابری اپتیکال را ارائه می‌دهد و به‌منظور ثبت پرتره به‌کار می‌رود. نکته‌ی جالب‌توجه دیگر درمورد ویوو X50 پرو پلاس، پنل پشتی آن است که پوششی از جنس چرم گیاهی دارد. در ادامه می‌توانید دومین ویدئوی تبلیغاتی ویوو را نظاره کنید:

ویدئوی تبلیغاتی سوم با محوریت گوشی X50 پرو منتشر شده است و به‌طور ویژه به دستیار صوتی ویوو با نام جووی (Jovi) اشاره می‌کند. این ویدئو را می‌توانید با مراجعه به این لینک مشاهده کنید.

همان‌طور که می‌شد انتظار داشت، ویدوو ترجیح داده است در سری اول ویدئوهای تبلیغاتی خود اشاره‌‌ای به گوشی X50 نکند. این شرکت چینی درکنار ویدئوهای بالا ویدئویی دیگر نیز منتشر کرده است که به قابلیت‌های جدید رابط کاربری فان‌تاچ اواس ۱۱ ارتباط دارد. فان‌تاچ اواس ۱۱ نسخه‌ی بعدی رابط کاربری گوشی‌های ویوو به‌حساب می‌آید که بر پایه‌ی سیستم‌عامل اندروید ۱۱ ساخته شده است. در نظر داشته باشید که ویوو هنوز روند انتشار فان‌تاچ اواس ۱۰ را به‌اتمام نرسانده است. در هر صورت می‌توانید ویدئوی تبلیغاتی پنجم را در ادامه مشاهده کنید:

براساس اعلام رسمی، هر سه گوشی خانواده‌ی X50 به صفحه‌نمایش سوپر AMOLED با اندازه‌ی ۶/۵۶ اینچ و وضوح ۲٬۳۷۶ در ۱٬۰۸۰ پیکسل مجهز شده‌اند، تفاوت اصلی بین آن‌ها به خمیدگی صفحه‌نمایش مربوط می‌شود. مدل‌های پرو و پرو پلاس صفحه‌نمایش خمیده دارند، اما مدل عادی از صفحه‌نمایش تخت استفاده می‌کند. این سه گوشی که به‌هنگام عرضه دارای رابط کاربری فان‌تاچ اواس ۱۰ بر پایه‌ی اندروید ۱۰ خواهند بود در کانفیگ‌های متنوع دردسترس قرار می‌گیرند. ویوو می‌گوید دو گوشی X50 و X50 پرو از تراشه‌ی اسنپدراگون 765G کوالکام بهره می‌گیرند، اما مدل پرو پلاس به‌تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۶۵ مجهز شده است. 

کانفیگ پایه‌ی ویوو X50 با ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ ذخیره‌سازی ۳٬۴۹۸ یوآن (۴۹۰ دلار) قیمت دارد. کانفیگ پایه‌ی مدل پرو که همین‌مقدار حافظه‌ی رم و حافظه‌ی ذخیره‌سازی دارد با قیمت ۴٬۲۹۸ یوآن (۶۰۰ دلار) روانه‌ی بازار می‌شود.

پرچم‌دار اصلی ویوو یعنی X50 پرو پلاس قیمت پایه‌ی ۴٬۹۹۸ یوآن (۷۰۰ دلار) را دارد و قوی‌ترین کانفیگ آن با ۱۲ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی برچسب قیمت ۵٬۹۹۸ یوآن (۸۴۰ دلار) را یدک می‌کشد. عرضه‌ی ویوو X50 از روز ششم ژوئن ۲۰۲۰ (۱۷ خرداد ۱۳۹۹) در رنگ‌های مشکی، صورتی و آبی آغاز می‌شود. تاریخ عرضه‌ی مدل پرو ۱۲ ژوئن ۲۰۲۰ (۲۳ خرداد ۱۳۹۹) اعلام شده است. درنهایت ویوو می‌گوید قصد دارد X50 پرو پلاس را در ماه جولای ۲۰۲۰ (تیر و مرداد ۱۳۹۹) دردسترس قرار دهد.

شما کاربران زومیت چه دیدگاهی در این زمینه دارید؟

قیمت به‌روز و مشخصات فنی و هر اطلاعات موردنیاز دیگر برای خرید ارزان‌ و آگاهانه‌ی گوشی موبایل را در بخش محصولات زومیت بیابید. در این بخش، علاوه‌بر مشخصات فنی دقیق و پاسخ به پرسش‌های شما، امکان مقایسه‌ی دو یا چند محصول درکنار گالری تصاویر رسمی محصولات دردسترس خواهد بود. همچنین، می‌توانید برای اطلاع از آخرین قیمت گوشی سامسونگ، گوشی‌های شیائومی، هواوی و اپل از بخش محصولات زومیت استفاده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات