اپلیکیشن های پولی اندروید و آیفون که امروز رایگان شده‌اند (۳۰ خرداد)

جمعه ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۴
مطالعه 7 دقیقه
معرفی اپلیکیشن‌های پولی که رایگان می‌شوند باتوجه‌به مدت محدودی که برای نصب دارند از اهمیت بالایی برخودار است؛ بنابراین در زومیت قصد داریم اپلیکیشن‌های پولی رایگان شده را به شما معرفی کنیم.
تبلیغات

اپلیکیشن‌ها به‌عنوان بخش مهمی از گوشی‌های هوشمند، جزء لاینفک زندگی ما شده‌اند. شاید بتوان اپلیکیشن‌های امروزی را که همه‌ی ما به‌کمک آن‌ها، بخش زیادی از فعالیت‌ها و کارهای روزمره‌ی خود را پیش می‌بریم، به‌عنوان اختراعات نوین انسانی قلمداد کنیم. اختراعاتی که ازطریق کدهای برنامه‌نویسی و حل معادلات ریاضی، بستری را برای ما فراهم می‌کنند تا با کمک آن با دوستان خود در آن سوی دنیا ارتباط برقرار کنیم، فایل جابه‌جا کنیم یا حتی کسب درآمد کنیم.

اپلیکیشن‌ها همان‌طور که می‌دانید در سه شیوه توسط توسعه‌دهندگان دراختیار کاربران قرار می‌گیرند. این سه شیوه عبارت‌اند از: رایگان، خرید اشتراک و پرداخت درون‌برنامه‌ای. تاکنون شده با دیدن اپلیکیشنی به‌وجد بیایید و قصد داشته باشید که آن را نصب کنید؛ اما ناگهان متوجه پولی بودن آن شوید؟ همه‌ی ما این تجربه را داشتیم و غالبا در مواجه با این مسئله، تنها به افزودن به لیست علاقه‌مندی‌ها اکتفا کرده‌ایم.

اما گاهی همین اپلیکیشن‌های پولی برای مدت محدودی رایگان می‌شوند و ما می‌توانیم با نصب آن‌ها و افزودن به فهرست اپ‌های خود در آینده نیز به آن‌ها دسترسی داشته باشیم. درواقع، توسعه‌دهندگان برای افزایش تعداد مخاطبان خود هرازگاهی اپلیکیشن‌های خود را به‌رایگان عرضه می‌کنند. بنابراین، توصیه‌ی ما این است که حتما اپلیکیشن‌های پولی رایگان شده را دانلود کنید تا به فهرست اپ‌های شما اضافه شوند و بعد از آن می‌توانید فرایند نصب را تکمیل نکنید. با زومیت همراه باشید تا اپلیکیشن‌های پولی رایگان شده امروز در سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS را به شما معرفی کنیم.

مجموعه‌ی جدید اپلیکیشن‌های پولی که امروز در تاریخ ۳۰ خرداد سال ۱۳۹۹ رایگان شده‌اند متشکل هستند از یک بازی آرامش بخش با گرافیک و موسیقی جذاب، سپس به‌سراغ یک برنامه‌ی تنظیم صدای خروجی آهنگ می‌رویم که اکولایزری ۷ باندی ارائه می‌کند تا بتوانید کیفیت صدای خروجی را به‌دلخواه خود کنترل کنید. درادامه یک برنامه‌ی آموزش زبان انگلیسی برای کودکان معرفی شده است که می‌تواند کلمه‌های انگلیسی را با تصاویر جذاب در ذهن کودک ثبت کند. دیگر اپلیکیشن پولی رایگان شده اندروید نیز یک بازی فکری ریاضی است که محاسبات کسری و اعشاری را برای کاربر آسان خواهد کرد.

اپلیکیشن‌های رایگان شده‌ی iOS در این مجموعه دارای دو برنامه‌ی فوق‌العاده هستند که یکی از آن‌ها در حوزه‌ی آهنگسازی و به‌صورت نیمه‌حرفه‌ای امکاناتی را به کاربر می‌دهد. کاربر می‌تواند ازطریق این اپلیکیشن آهنگ‌های ساده‌ای بسازد و از آن‌ها خروجی تهیه کند. دیگر برنامه‌ی پولی رایگان شده‌ی iOS یک اپلیکیشن صفحه‌کلید است که امکان انجام محاسبه ریاضی را فراهم می‌کند. به‌بیانی دیگر یک ماشین‌حساب کیبوردی است و کاربران می‌توانند محاسبات ریاضی خود را درحین استفاده از سایر برنامه‌ها ازطریق این کیبود انجام دهند. فرض کنید درحال محاسبه‌ی هزینه‌های یک سفر دوستانه هستید و قصد دارید نتیجه را برای دوستانتان ارسال کنید، با کمک این برنامه می‌توانید در اپلیکیشن پیام‌رسان محاسبات را انجام دهید و بلافاصله ارسال کنید. این اپلیکیشن‌ها را می‌توانید روی دستگاه‌های اپل، اعم از گوشی آیفون یا تبلت آیپد نصب کنید و تجربه‌ی جدیدی را برای خود رقم بزنید.

اپلیکیشن های پولی رایگان شده اندروید

۱- اپلیکیشن Food Cutter 3D - Cool Relaxing Cooking Game

اپلیکیشن های پولی رایگان شده / Paid Apps Gone Free

اپلیکیشن Food Cutter 3D یک بازی آرامش بخش به‌شمار می‌رود که به‌تازگی و برای مدت محدودی رایگان شده است. قوانین بازی ساده است؛ موادغذایی را باید با کارد برش بزنید بدون اینکه کارد شما با موانع برخورد کند. در این بازی سرعت عمل افراد مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و با رنگ‌های متنوع و آهنگ زیبا موجب می‌شود کاربر بی‌وقفه بازی کند و مراحل را یکی پس‌از دیگری رد کند. نکته‌ی مثبت این بازی نامحدود بودن مراحل آن است؛ اما درمقابل وجود تبلیغات بین مراحل باعث شده که برخی کاربران نسبت به آن نگرش مثبتی نداشته باشند. درهرصورت اگر بازی مناسبی برای اوقات فراغت خود می‌خواهید، می‌توانید هم‌اکنون این برنامه را از لینک زیر دریافت کنید.

۲- اپلیکیشن Global Equalizer & Bass Booster Pro

اپلیکیشن های پولی رایگان شده / Paid Apps Gone Free

اپلیکیشن Global Equalizer یک برنامه‌ی اندرویدی رایگان شده است که به کاربر امکان اعمال تغییرات در خروجی صدا را خواهد داد. کاربران می‌توانند با نصب این برنامه کیفیت پخش موسیقی در دستگاه هوشمند خود را به سطح جدیدی برسانند. از طراحی زیبای رابط‌کاربری که گذر کنیم به ویژگی‌های اپلیکیشن اکولایزر خواهیم رسید. افزایش حجم خروجی صدا، اکولایزر ۷ باندی، ۱۰ حالت از پیش آماده‌شده، افزایش باس، افکت‌های مجازی و... از ویژگی‌های مهم این برنامه هستند. همچنین، یکی از مهم‌ترین امکانات ارائه‌شده در این برنامه، تبدیل صداهای معمولی به 3D است که حس جدیدی را در کاربر ایجاد خواهد کرد. اگر درطول روز به‌مدت طولانی به موسیقی گوشی می‌دهید پیشنهاد می‌کنیم حتما این اپلیکیشن را از لینک زیر دریافت کنید و تجربه‌ی جدیدی را برای خود رقم بزنید. ناگفته نماند که توجه به توصیه‌های سلامت شنیداری از اهمیت بالایی برخوردار است؛ بنابراین خواهشمندیم از پخش موسیقی با صدای بسیار بلند پرهیز کنید.

۳- اپلیکیشن Flashcard Baby

اپلیکیشن های پولی رایگان شده اندروید / Paid Apps Gone Free

اپلیکیشن Flashcard Baby یک برنامه آموزش زبان انگلیسی به کودکان است که می‌توانید برای مدت محدود به‌رایگان آن را نصب کنید. این برنامه کلمه‌های انگلیسی را با تصاویر جذاب به کودکان آموزش می‌دهد و در قالب بازی آن‌ها را سرگرم می‌کند. البته، درنظر داشته باشید که زبان اپلیکیشن کاملا انگلیسی است و اگر قصد دارید برای آموزش زبان انگلیسی به کودکتان از این بازی استفاده کنید، سعی کنید برای جلوگیری از ایجاد اختلال احتمالی در گفتار زبان مادری غیرانگلیسی، کلمه‌ها را ترجمه کنید. یکی از نکات مثبت این اپلیکیشن وجود حالت تاریک است که کمک می‌کند در محیط‌های کم‌نور با آسودگی خاطر از این برنامه استفاده کنید. هم‌اکنون می‌توانید این اپلیکیشن را از لینک زیر دانلود کنید.

۴- اپلیکیشن Third Grade Math Skills - Fraction and Decimals

اپلیکیشن های پولی رایگان شده اندروید / Paid Apps Gone Free

اپلیکیشن Third Grade Math Skills یک بازی ریاضی و آموزشی است که کاربر باید معادلات کسری و اعشاری را حل کند تا برای انفجار بسته‌ی مواد منفجره، گلوله دریافت کند و تی‌ان‌تی‌های متحرک را هدف گلوله‌های خود قرار دهد. نکته‌ی مهم درباره‌ی رابط‌کاربری جذاب این بازی، پشتیبانی از نوشتن روی نمایشگر است، بدین ترتیب کاربر پاسخ محاسبات را می‌تواند روی نمایشگر با انگشت بنویسد. اپلیکیشن Third Grade Math Skills به کاربران کمک می‌کند توانایی خود را در محاسبات کسری و اعشاری افزایش دهند و بتوانند عمل جمع و تفریق یا ضرب و تقسیم اعشاری و کسری را به‌صورت ذهنی انجام دهند. اگر از خوره‌های بازی‌های فکری و ریاضی هستید می‌توانید هم‌اکنون این اپلیکیشن را از لینک زیر دریافت کنید.

اپلیکیشن های پولی رایگان شده iOS

۱- اپلیکیشن Node Beat - Playful Music

اپلیکیشن های پولی رایگان شده آی‌او‌اس / Paid Apps Gone Free

اپلیکیشن NodeBeat یک برنامه‌ی آهنگسازی با روش آسان است که به کاربر امکان ساخت آهنگ‌های ساده را می‌دهد. علاوه‌براین، کاربر می‌تواند به موسیقی‌های آماده‌ی برنامه نیز گوش دهد که غالبا آهنگ‌های آرامش بخشی هستند و افراد می‌توانند با تنظیم تایمر خواب، تعیین کنند که چه زمانی پخش آهنگ متوقف شود. این اپلیکیشن فوق‌العاده از قیمت ۳/۹۹ دلار رایگان شده است و هم‌اکنون می‌توانید به جامعه‌ی ۲/۵ میلیون نفری کاربران این اپلیکیشن بپیوندید. این اپلیکیشن قابلیت‌های زیادی دراختیار کاربر قرار می‌دهد. برای مثال می‌توان به تنظیم تمپوی آهنگ، تعریف نت، ارائه‌ی ۲۰ گام موسیقی، محدوده‌ی ۷ اکتاو، تنظیم ریتم، ضبط، پشتیبانی از کیبوردهای MIDI و... اشاره کرد. درحال حاضر می‌توانید این اپلیکیشن فوق‌العاده را از لینک زیر دریافت کنید.

۲- اپلیکیشن Calcvier - Keyboard Calculator

اپلیکیشن های پولی رایگان شده آی‌او‌اس / Paid Apps Gone Free

اپلیکیشن Calcvier یک کیبورد مجهز به ماشین‌حساب است و به کاربر کمک می‌کند بدون خروج از برنامه‌های مختلف، محاسبات خود را انجام دهد و آن‌ها را تایپ کند. قیمت این برنامه پیش از این ۲/۹۹ دلار بوده است و برای اجرا نیاز به iOS 11 یا بالاتر دارد. کاربری اپلیکیشن Calcvier بدین گونه است که می‌توانید درحین ارسال پیام، محاسباتی را انجام دهید یا در برنامه‌ی یادداشت بدون خروج از برنامه، محاسبات خود را انجام دهید و یادداشت کنید. همچنین، این برنامه دارای حالت تاریک است. درحال حاضر می‌توانید این اپلیکیشن پولی رایگان شده‌ی iOS را از لینک زیر دریافت کنید.

برنامه‌های پولی پیشنهادی امروز زومیت برای پلتفرم‌های اندروید و iOS که درطی مدت محدودی رایگان خواهند بود، از این قرار است و به شما پیشنهاد می‌کنیم این برنامه‌ها را حتما با دانلود به فهرست برنامه‌های خود اضافه کنید. شما نیز می‌توانید اگر برنامه‌ای کاربردی مدنظرتان است و اخیرا رایگان شده ازطریق ارسال نظر در بخش نظرات به ما معرفی کنید تا در مقاله‌ی بعدی آن را با سایر کاربران به‌اشتراک بگذاریم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات