هاب USB جدید دل؛ اسپیکرفونی برای کنفرانس‌های تلفنی

پنج‌شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۵
مطالعه 2 دقیقه
دل هاب USB جدیدی ساخته است که علاوه‌بر داشتن پورت‌های USB-C و USB-A و HDMI، اسپیکرفونی عالی برای کنفرانس‌های تلفنی است.
تبلیغات

در این روزها که بیشتر کارها در جهان از راه دور انجام می‌شود، کنفرانس‌های تلفنی در زوم یا اسکایپ، به بخش اصلی از زندگی روزمره تبدیل شده‌اند. در چنین وضعیتی، دل اسپیکرفون آداپتر موبایلی جدیدی تولید کرده است که به‌صورت هاب USB نوع C نیز عمل می‌کند. این هاب USB به پورت‌های HDMI و USB-A و اسپیکرفون مناسب برای کنفرانس تلفنی مجهز است که کیفیت صوتی مناسبی دارد.

این اسپیکرفون آداپتر موبایلی با داشتن کابل USB-C و پورت USB-C ثانویه، این امکان را به شما می‌دهد آن را به شارژر ۹۰ واتی USB-C PD وصل کنید و درعین‌حال، به دو پورت USB-A (با سرعت انتقال داده حداکثری ۱۰ گیگابایت‌بر‌ثانیه) و یک پورت HDMI 2.0 (برای پشتیبانی از تصویر 4K HDR با نرخ رفرش ۶۰ هرتز) دسترسی داشته باشید.

اسپیکرفون جدید دل شکاف SD کارت یا پورت اترنت ندارد که با‌توجه‌با وابستگی زیاد کنفرانس‌های تلفنی به اینترنت، موضوع بسیار عجیبی است. همچنین، این امکان وجود دارد از این هاب برای متصل‌کردن مانیتور دارای خروجی USB-C به لپ‌‌ تاپ خود استفاده کنید؛ ولی در عمل، فضای کافی برای اتصال هاب به شارژر نخواهید داشت.

این اسپیکرفون دکمه‌هایی برای کم و زیاد کردن صدا، جواب‌دادن یا قطع‌کردن تماس و قطع صدای خودتان دارد و طبق ادعای دل، با مجهز‌بودن به دو میکروفون، صدایی ۳۶۰ درجه فراهم می‌آورد و به فناوری لغو پژواک (Echo Cancellation) مجهز است.  ‌      

مهم‌ترین موضوع برای کاربران این هاب USB-C جدید دل قیمت حدودا ۲۰۰ دلاری آن است که باتوجه‌به قیمت معمول ۵۰ تا ۷۵ دلاری برای هاب USB-C، گران محسوب می‌شود. بااین‌حال با درنظرگرفتن این نکته که هر اسپیکرفون به‌تنهایی حدودا ۱۰۰ دلار است، شاید بتوان گفت پرداخت چند دلار بیشتر برای این محصول جدید دل، ارزش راحتی آن را داشته باشد.   

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات