سامسونگ از نسخه ویژه گلکسی اس 20 پلاس رونمایی کرد

چهارشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ نسخه‌ای ویژه در رنگ‌بندی بنفش از گلکسی اس ۲۰ پلاس و گلکسی بادز پلاس به بازار عرضه می‌کند.
تبلیغات

تاکنون شرکت کره‌ای سامسونگ نسخه‌های ویژه جالبی از محصولات خود به بازار عرضه کرده است که در برخی از آن‌ها شاهد لوگوی بتمن یا تم جنگ ستارگان بوده‌ایم. سامسونگ در آخرین اقدام خود نسخه‌ای محدود از گلکسی اس ۲۰ پلاس عرضه کرده که نسخه BTS نام دارد. BTS گروه موسیقی کره‌ای است که طرفداران بی‌شماری در دنیا به خصوص در آسیای شرقی دارد.

 همراه با نسخه ویژه گلکسی اس ۲۰ پلاس، نسخه‌ای نیز از گلکسی بادز پلاس عرضه می‌شود که مانند اس ۲۰ پلاس در رنگ‌بندی بنفش خواهد بود. علاوه بر رنگ‌بندی خاص، لوگویی نیز گروه BTS در پنل پشتی گلکسی اس ۲۰ پلاس حک شده است. تقریبا به غیر از رنگ‌بندی و لوگوی BTS نمی‌توان تفاوت دیگری میان این نسخه با گلکسی اس ۲۰ پلاس استاندارد مشاهده کرد.

روی ماژول دوربین در پنل پشتی نیز لوگویی با حالت قلب نقش بسته است که به رنگ بنفش بوده و به نوعی تداعی‌گر علامت‌ها و نشانه‌های گروه موسیقی BTS است. در صورتی که نسخه ویژه گلکسی اس ۲۰ پلاس را خریداری کنید به تمی نیز دسترسی خواهید داشت که برگرفته از تم گروه BTS است و زیبایی رابط کاربری را چند برابر می‌کند.

گلکسی بادز پلاس / Galaxy Buds Plus

انتظار می‌رود که نسخه ویژه گلکسی اس ۲۰ پلاس با قیمت ۱،۲۴۹ دلار روانه بازار شود. در مقایسه با نسخه معمولی گلکسی اس ۲۰ پلاس، نسخه ویژه ۵۰ دلار گران‌تر خواهد بود.

در کنار گلکسی اس ۲۰ پلاس نسخه گروه BTS، نسخه‌ای ویژه از گلکسی بادز پلاس قرار دارد که آن نیز در رنگ‌بندی بنفش است و در طراحی ظاهری آن، تغییراتی جزئی دیده می‌شود. انتظار می‌رود این نسخه از گلکسی بادز پلاس با قیمت ۱۹۹ دلار (۵۰ دلار از نسخه معمولی گران‌تر) روانه بازار شود.

علاقه‌مندان می‌توانند هردو نسخه ویژه از گلکسی اس ۲۰ پلاس و گلکسی بادز پلاس را خریداری کنند. سامسونگ نیز برای کسانی که اقدام به پیش‌خرید نسخه‌های ویژه کنند، پوستری رایگان از گروه BTS هدیه خواهد داد. در صورتی نیز که کاربری اقدام به ‌پیش‌خرید نسخه ویژه گلکسی اس ۲۰ پلاس کند در خرید نسخه ویژه گلکسی بادز پلاس از تخفیفی ۵۰ درصدی برخوردار خواهد شد. افرادی نیز که نسخه ویژه گلکسی بادز پلاس را پیش‌خرید کنند از شارژر بی‌سیم با تم گروه BTS و البته به رنگ بنفش دریافت خواهند کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات