شیائومی اندروید 11 بتا 1 را برای گوشی‌های‌ شیائومی Mi 10 و Mi 10 Pro منتشر کرد

چهارشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
نسخه اندروید ۱۱ بتا ۱ برای گوشی‌های‌ شیائومی Mi 10 و Mi 10 Pro منتشر شد. این اندروید برای گوشی شیائومی Poco F2 Pro نیز به‌زودی منتشر می‌شود.
تبلیغات

 شیائومی کمتر از یک هفته پیش قول داده بود که اندروید ۱۱ بتا ۱ را برای گوشی‌های مدل Mi 10 و Mi 10 Pro منتشر می‌کند و دیروز، این شرکت چینی قولش را عملی کرد. گوشی شیائومی Poco F2 Pro نیز قرار است به این نسخه اندروید مجهز شود، اما هنوز اندروید ۱۱ بتا ۱ برای این گوشی منتشر نشده است.

بنابراین اگر یک گوشی شیائومی Mi 10 5G یا یک گوشی شیائومی Mi 10 Pro 5G دارید و مایلید که خطر اجراکردن نرم‌افزار بتا را بپذیرید، می‌توانید آن را از Mi forums دانلود کنید. برای دانلود نسخه اندروید بتا ۱۱ سازگار با گوشی Mi 10 اینجا و برای دانلود اندروید ۱۱ بتا ۱ برای گوشی Mi 10 Pro اینجا کلیک کنید.

برای نصب اندروید ۱۱ بتا ۱ روی گوشی خود، اول باید USB Driver را روی کامپیوتر خود نصب، bootlaoder گوشی را آنلاک و ROM را با Mi Flash Tool فلش کنید. اطلاعات بیشتر در Mi forums موجود است.  

دقت داشته باشید که XDA-Developers لینک‌های دانلود جایگزینی برای فایل‌های ROM به‌همراه دستورالعمل‌هایی برای فلش‌کردن آن‌ها دارد. این فرایند اطلاعات روی گوشی شما را به‌طور کامل پاک می‌کند، بنابراین حتما قبل از اینکار، یک نسخه پشتیبان از اطلاعات روی گوشی خود تهیه کنید.    

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات