ذ احتمال عرضه سرفیس دوئو مایکروسافت در ماه ژوئیه قوت گرفت

چهارشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
در صورتی که شایعات صحت داشته باشد، مایکروسافت در نظر دارد سرفیس دوئو را به‌زودی عرضه کند.
تبلیغات

شیوع بیماری کرونا به بسیاری از شرکت‌ها و سازندگان گجت‌های قابل حمل ضربه زد. درکنار اینکه بسیاری از محصولات در بازار با کمبود مواجه شدند، رونمایی از مدل‌های جدید گوشی هوشمند، تبلت و موارد مشابه دیگر به تاخیرهای مکرر دچار شدند.

علاوه بر کمبود در تولید قطعات محصولات مختلف به دلیل تعطیلی کارخانه‌ها، کاربران نیز به دلیل خودقرنطینگی و شرایط موجود، تمایلی به خرید محصولات جدید نداشتند. شاید دلیل دوم نیز شرکت‌های سازنده گجت‌های قبل حمل را متقاعد کرده باشد تا رونمایی از محصولاتشان را کمی به تأخیر بیندازند.

یکی از این محصولات، سرفیس دوئو مایکروسافت است. بیماری کرونا حتی برنامه‌های شرکت بزرگی مانند مایکروسافت را نیز تغییر داد و ردموندی‌ها مجبور به تأخیر در عرضه سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ ایکس شدند.

در این بین انتظار می‌رفت که عرضه سرفیس دوئو، گوشی هوشمند اندرویدی در دست ساخت مایکروسافت نیز به تأخیر افتد؛ اما گزارش‌ها نشان می‌دهد که ردموندی‌ها به‌زودی از تبلت جدیدشان رونمایی خواهند کرد.

گفته می‌شود که مایکروسافت در حال پیش بردن سریع برنامه‌ها است تا قبل از رونمایی گلکسی فولد ۲ سامسونگ در ۵ آگوست (۱۵ مرداد) از سرفیس دوئو رونمایی کند. چنین امری باعث می‌شود که احتمال معرفی تبلت جدید ردموندی‌ها در ماه جولای قوت بگیرد.

متاسفانه مایکروسافت نسبت به شایعات، واکنشی نشان نداده است و نمی‌دانیم دقیقا در چه روز و ماهی از سرفیس دوئو رونمایی خواهد شد. باید دید که مایکروسافت آیا می‌تواند در بازار گوشی‌های هوشمند اندرویدی موفق باشد و سرفیس دوئو انتظارات ردموندی‌ها را برآورده سازد یا خیر.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات