مشخصات و تصاویر گوشی گیمینگ ایسوس راگ 3 فاش شد

سه‌شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
گوشی ایسوس راگ ۳ (Asus ROG 3) در آینده نزدیک معرفی خواهد شد. اخبار منتشرشده حکایت از مجهز شدن این گوشی گیمینگ به تراشه اورکلاک شده اسنپدراگون ۸۶۵ را می‌دهند.
تبلیغات

گوشی جدید ایسوس به تازگی در TENNA ظاهر شده و تعدادی تصویر از آن هم منتشر شده است. گوشی گیمینگ جدید ایسوس مجهز به ۱۲ گیگابایت رم، اندروید ۱۰ و تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ خواهد بود؛ این اطلاعات مدتی قبل و در GeekBench هم رویت شد، اما در حال حاضر تمام مشخصات این گوشی موبایل در لیست TENNA منتشر شده است.

گوشی ایسوس راگ ۳ (Asus ROG 3) مجهز به باتری ۵۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و صفحه نمایش ۵.۶۹ اینچ است. ما انتظار داریم که نمایشگر این گوشی گیمینگ از نوع اولد با نرخ تازه‌سازی ۱۴۴ هرتز باشد، اما هیچ تاییدیه‌ای در این رابطه وجود ندارد. البته فراموش نکنید وضوح کامل اچ دی پلاس آن مورد تایید قرار گرفته است.

پیش‌بینی می‌شود این دستگاه از فناوری شارژ سریع ۳۰ وات هم پشتیبانی کند. این گوشی مجهز به دوربین سه‌گانه خواهد بود که شامل سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسل و سنسور دوم ۱۳ مگاپیکسل می‌شود. همچنین شاهد یک سنسور سلفی ۱۳ مگاپیکسل هم خواهیم بود.

گوشی ایسوس راگ 3 -4

اگر مشخصات و تصاویر را کنار بگذاریم، آنتوتو گزارش‌هایی را درباره معیار ایسوس راگ ۳ منتشر کرد که نتایج چشم‌گیری به همراه داشت. ایسوس راگ ۳ در تست به عمل آمده توانست امتیاز ۶۴۶۳۱۰ را کسب کند. بالاترین امتیاز کسب شده در آنتوتو، ۶۰۴۱۲۳ بود که توسط گوشی اوپو Find X2 Pro با تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ ثبت شد.

گوشی ایسوس راگ 3 - 5

در حقیقت آنتوتو امتیاز بالاتر را به ترکیبی از تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ با پردازنده اورکلاک شده، حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایت و ۱۶ گیگابایت رم ارائه کرد. همچنین صفحه نمایش با نرخ تازه‌سازی ۱۴۴ هرتز هم در کسب این امتیاز بالا، تاثیر قابل توجهی داشت. هسته‌های پردازشگر قدیمی‌تر این پردازنده که معمولا با اورکلاک ۲.۸۴ گیگاهرتز کار می‌کنند در این گوشی به اورکلاک ۳.۰۹ گیگاهرتز رسیده‌اند. احتمالا گوشی ایسوس راگ ۳ مجهز به سیستم خنک‌کننده مایع یا جریان خنک‌کننده هوا هم خواهد بود. گوشی ایسوس راگفون ۲ در ماه ژوئیه (تیر و مرداد) سال گذشته میلادی معرفی شد، بنابراین با توجه به زمان‌بندی لیست TENNA، احتمالا در ژوئیه سال جاری میلادی عرضه خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات