اپلیکیشن های پولی که امروز رایگان شدند (۲۷ خرداد)

سه‌شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰
مطالعه 7 دقیقه
معرفی اپلیکیشن‌های پولی که رایگان می‌شوند باتوجه‌به مدت محدودی که برای نصب دارند از اهمیت بالایی برخودار است؛ بنابراین در زومیت قصد داریم اپلیکیشن‌های پولی رایگان شده را به شما معرفی کنیم.
تبلیغات

با مجموعه‌ی پنجم اپلیکیشن‌های پولی رایگان شده در تاریخ ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ در خدمت شما هستیم. همان‌طورکه پیش‌تر گفتیم اپلیکیشن‌ها با سه روش متفاوت برای کاربران عرضه می‌شوند. این سه شیوه عبارت‌اند از: نصب رایگان، پرداخت درون‌برنامه‌ای، خرید اشتراک.

اپلیکیشن‌های پولی در این بین، هر از گاهی به‌منظور افزایش تعداد کاربران و جذب مخاطب برای مدت محدودی رایگان دردسترس کاربران قرار می‌گیرند. تیم زومیت قصد دارد با انتشار یک رشته‌ مقاله به‌صورت روزانه بهترین اپلیکیشن‌های پولی رایگان شده را در سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS به شما کاربران عزیز معرفی کند تا شما بتوانید برنامه‌های کاربردی که گاها چندین دلار قیمت دارند را در مدت محدودی که رایگان شده است، روی دستگاه هوشمند خود نصب کنید و مورد استفاده قرار دهید.

مجموعه‌ی جدید معرفی اپلیکیشن‌های پولی که امروز رایگان شده‌اند برخلاف مجموعه‌های قبلی بیشتر در حوزه‌ی سرگرمی و بازی تمرکز دارد و در اپلیکیشن‌های پولی رایگان شده‌ی اندروید چندین بازی جذاب برای شما تدارک دیده‌ایم تا در اوقات فراغت شما را همراهی کنند. یکی از بازی‌های مجموعه، از بازی‌های با موضوع آخرالزمانی است که کاربر را به مبارزه با زامبی‌ها خواهد برد. اپلیکیشن بعدی یک بازی داستانی است که با الهام از انیمیشن‌های ژاپنی طراحی شده است. درنهایت نیز بازی دیگری با خط داستانی تدارک دیده شده؛ البته بازی داستانی که درخود معما و پازل جای داده است و کاربر برای اتمام مأموریت اصلی باید آن‌ها را حل کند.

در بخش معرفی اپلیکیشن‌های رایگان شده‌ی iOS نیز دارای یک بازی و دو اپلیکیشن کاربردی دیگر است. اپلیکشن اول یک بازی واقعیت ترکیبی است که به کاربر امکان می‌دهد تور بسکتبال مجازی خود را در دنیای واقعی نصب کند و در گوشی آیفون یا تبلت آیپد خود به بازی بپردازد. با کمک اپلیکیشن دیگری که معرفی می‌شود، می‌توانید کارهای مهم خود را برنامه‌ریزی کنید تا به‌موقع به‌انجام برسند. درنهایت نیز یک اپلیکیشن کاربردی برای پیداکردن محل پارک خودرو معرفی شده است. با ما همراه باشید.

اپلیکیشن های پولی رایگان شده اندروید

۱- اپلیکیشن بازی Zombie Age 3 Premium: Rules of Survival

اپلیکیشن های پولی رایگان شده / Paid Apps Gone Free

اپلیکیشن Zombie Age 3 Premium که به‌تازگی در پلتفرم اندروید رایگان شده است یک بازی با موضوعیت آخرالزمان و زامبی است. کاربر باید برای بقای خود و فرار از چنگ زامبی‌ها با کمک سلاح‌هایی که دارد خود را نجات دهد. شما برای مبارزه با زامبی‌ها بیش از ۳۰ سلاح متنوع دارید و می‌توانید با بیشتر از ۲۰ شخصیت به مبارزه با زامبی‌ها بپردازید. درطول بازی با ۱۰ مدل زامبی برخورد خواهید داشت که هرکدام ویژگی‌ها و نقاط ضعف خود را دارند؛ همچنین شیوه‌ی بازی در ۱۰ حالت متنوع دردسترس کاربران قرار خواهد گرفت. ناگفته نماند کیفیت گرافیک بازی به گفته‌ی توسعه‌دهنده HD است و از صفحه‌نمایش تبلت نیز پشتیبانی می‌کند. هم‌اکنون می‌توانید این بازی پولی رایگان شده را از لینک زیر دریافت کنید.

۲- اپلیکیشن بازی Message Quest - The Amazing Adventure of Feste

اپلیکیشن Message Quest همان‌طور که پیش‌تر گفته شد یک بازی داستانی است که اخیرا رایگان شده و کاربر باید نقش یک قاصد را ایفا کند. داستان بازی درباره‌ی قاصدی به‌نام Feste است. البته، منظور از این قاصد در ادبیات داستانی فقط خبررسان نیست، بلکه شخصیت داستانی قاصد به کسانی گفته می‌شود که در ابتدای داستان‌های قهرمانی، پیام «ندای ماجراجویی» را به قهرمان برگزیده می‌رساند تا قهرمان به‌سمت ماجراجویی که در سرنوشتش آمده رهسپار شود. بنابراین، قهرمان بازی این‌بار قاصد است و ماجراجویی او پیداکردن قهرمانان و ابلاغ ندای ماجراجویی به آن‌ها است.

اپلیکیشن های پولی که امروز رایگان شدند / Paid Apps Gone Free

بزرگ‌ترین دشمن قاصد قصه‌ی بازی تنبلی و خواب است. شخصیت Feste دوست دارد همیشه بخوابد و شما باید نقش وجدان او را بازی کنید تا دست از تنبلی بردارد تا قهرمانان را به‌سوی ماجراجویی‌های‌شان بفرستد. این بازی نشان می‌دهد که حتی قهرمان‌ها نیز نیاز به یک قهرمان دیگر دارند. درحال حاضر می‌توانید این برنامه را از لینک زیر دانلود و نصب کنید.

۳- اپلیکیشن بازی The Enchanted Worlds

اپلیکیشن های پولی رایگان شده اندروید / Paid Apps Gone Free

اپلیکیشن The Enchanted Worlds که به‌تازگی رایگان شده است، یک بازی داستانی معمایی به‌شمار می‌رود. کاربر باید با حل چندین معما در دنیاهای فانتزی، کتاب‌هایی را پیدا کند تا با کمک آن‌ها معمای اصلی را حل کند و به مقصد نهایی برسد. این بازی دارای گرافیک HD و موسیقی متن بسیار زیبایی است. نقشه‌ی دینامیک بازی مکان‌هایی که رفته‌اید را درکنار موقعیت مکانی کنونی شما نشان می‌دهد. همچنین، با دوربین می‌توانید از سرنخ‌های مهم بازی و نمادها عکاسی کنید تا در حل پازل‌ها به شما کمک کنند. علاوه‌براین‌، دو ویژگی سفر سریع و راهنمایی به‌صورت پرداخت درون برنامه‌ای دردسترس کاربر قرار خواهد گرفت. هم‌اکنون می‌توانید این اپلیکیشن رایگان شده‌ی اندروید را از لینک زیر دریافت کنید.

اپلیکیشن های پولی رایگان شده iOS

۱- اپلیکیشن Hoops AR BasketBall Hard Mode

اپلیکیشن های پولی رایگان شده آی‌او‌اس / Paid Apps Gone Free

اپلیکیشن Hoops AR BasketBall Hard Mode به‌تازگی رایگان شده است و کاربران می‌توانند این بازی واقعیت ترکیبی را دانلود و نصب کنند. ازطریق این بازی کاربر می‌تواند تور بسکتبال مجازی را در محیط اطراف خود قرار دهد و شانس خود را برای کسب امتیاز باتوجه‌به فاصله تا تور با پرتاب‌های ۲ یا ۳ امتیازی امتحان کند. تنها کاری که کاربر باید آن را انجام دهد با دوربین گوشی به‌دنبال بخشی مسطح باشد و سپس حلقه‌ی بسکتبال را با لمسی کوتاه در محل مدنظر قرار دهد و پرتاب‌های خود را انجام دهد. برای جابه‌جایی محل قرارگیری حلقه باید روی آن لمس طولانی انجام دهید تا بتوانید آن را در جایی دیگر بگذارید. هم‌اکنون می‌توانید این بازی واقعیت ترکیبی را از لینک زیر دانلود کنید.

۲- اپلیکیشن Do.List: To Do List Organizer

اپلیکیشن Do.List همان‌طور که از عنوانش می‌توان حدس زد، یک برنامه‌ی مدیریت فعالیت‌های روزانه است که اخیرا برای مدت کوتاهی رایگان شده است. این برنامه به شما امکان می‌دهد وظایف مهم خود را برای امروز، فردا و روزهای آتی برنامه‌ریزی کنید و حتی با استفاده از قابلیت Life Lists قادر خواهید بود فعالیت‌های تکراری روزانه یا اهداف بسیار طولانی مدت خود را تعریف کنید تا به آن‌ها در زمان مشخص رسیدگی کنید. از سایر ویژگی‌های این برنامه می‌توان به پشتیبانی از Apple Watch و ارائه‌ی ویجت روزانه اشاره کرد؛ همچنین برای استفاده از برنامه نیازی به ثبت‌نام و ساخت حساب کاربری نخواهید داشت.

اپلیکیشن های پولی رایگان شده آی‌او‌اس / Paid Apps Gone Free

علاوه‌براین، اپلیکیشن Do.List امکان تنظیم اعلان و هشدار دارد؛ همچنین کاربران می‌توانند تنظیم کنند در چه روزهایی جملات انگیزشی دریافت کنند. این اپلیکیشن در بخش حریم شخصی کاربر نیز به‌خوبی عمل کرده است و تمام داده‌های شما را روی گوشی هوشمند ذخیره می‌کند. البته، اگر قابلیت بک‌آپ یا همگام‌سازی را فعال کنید اطلاعات مربوط به توضیح فعالیت‌ها خارج از گوشی ذخیره خواهد شد.

۳- اپلیکیشن Find My Car - GPS Auto Parking Reminder & Tracker

اپلیکیشن Find My Car یک اپلیکیشن کاربردی است که به‌تازگی رایگان شده است. این اپلیکیشن به کاربر امکان می‌دهد که محل پارک خودروی خود را ذخیره کند. گاهی اوقات پیداکردن خودرو در پارکینگ‌های وسیع تبدیل به کاری زمان‌بر و خسته‌کننده می‌شود و ازطریق این برنامه می‌توانید در زمان خود صرفه‌جویی کنید. با کمک این برنامه حتی می‌توانید محل پارک اتومبیل‌تان را با سایر سرنشینانی که اپلیکیشن را نصب کرده‌اند، به‌اشتراک بگذارید، فصله‌ی خود را با خودرو محاسبه کنید یا حتی برای اتمام مهلت پارک، هشدار تنظیم کنید.

اپلیکیشن های پولی رایگان شده آی‌او‌اس / Paid Apps Gone Free

سایر ویژگی‌های اپلیکیشن پولی رایگان شده‌ی Find My Car شامل ذخیره‌ی عکس یا ثبت یادداشت، قطب‌نما و.. می‌شود. نکته‌ی مهمی که در این اپلیکیشن نظر بسیاری از افراد را جلب کرده است، کاربرد آن به‌صورت آفلاین است. کاربر می‌تواند بعد از ذخیره‌ی محل پارک خودرو، اپلیکیشن را به‌طور کامل ببندد و هر زمانی‌که آن را مجددا بازکند، محل خودرو را به‌راحتی پیدا کند. درحال حاضر می‌توانید این اپلیکیشن کاربردی را از لینک زیر دانلود کنید.

برنامه‌های پولی پیشنهادی امروز زومیت برای پلتفرم‌های اندروید و iOS که درطی مدت محدودی رایگان خواهند بود، از این قرار است. شما نیز می‌توانید اگر برنامه‌ای کاربردی مدنظرتان است و اخیرا رایگان شده ازطریق ارسال نظر در بخش نظرات به ما معرفی کنید تا در مقاله‌ی بعدی آن را با سایر کاربران به‌اشتراک بگذاریم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات