معرفی اپلیکیشن های پولی که امروز رایگان شدند (۲۶ خرداد)

دوشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰
مطالعه 5 دقیقه
معرفی اپلیکیشن‌های پولی که رایگان می‌شوند باتوجه‌به مدت محدودی که برای نصب دارند از اهمیت بالایی برخودار است؛ بنابراین در زومیت قصد داریم اپلیکیشن های پولی رایگان شده را به شما معرفی کنیم.
تبلیغات

با مجموعه‌ی چهارم اپلیکیشن های پولی رایگان شده در تاریخ ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ در خدمت شما هستیم. همان‌طور که پیش‌تر گفتیم اپلیکیشن‌ها با سه روش متفاوت برای کاربران عرضه می‌شوند. این سه شیوه عبارت‌اند از: نصب رایگان، پرداخت درون‌برنامه‌ای، خرید اشتراک.

اپلیکیشن های پولی در این بین، هر از گاهی به‌منظور افزایش تعداد کاربران و جذب مخاطب برای مدت محدودی رایگان دردسترس کاربران قرار می‌گیرند. تیم زومیت قصد دارد با انتشار یک رشته‌ مقاله به‌صورت روزانه بهترین اپلیکیشن های پولی رایگان شده را در سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS به شما کاربران عزیز معرفی کند تا شما بتوانید برنامه‌های کاربردی که گاها چندین دلار قیمت دارند را در مدت محدودی که رایگان شده است، روی دستگاه هوشمند خود نصب کنید و مورد استفاده قرار دهید.

در مجموعه‌ی جدید اپلیکیشن های پولی رایگان شده‌ی اندروید قصد داریم ابتدا یک اپلیکیشن آموزش زبان در قالب بازی معرفی کنیم که میزان دانش زبان انگلیسی کاربر برای ساخت جمله را ارزیابی می‌کند. سپس به‌سراغ یک اپلیکیشن فوق‌العاده برای عاشقان آسمان و نجوم می‌رویم که باتوجه‌به موقعیت مکانی شما، موقعیت مکانی ستارگان و سیاره‌ها را در آسمان نشان می‌دهد و می‌توانید صورت‌های فلکی را نیز با کمک این اپلیکشن پولی رایگان شده مشاهده کنید. درآخر مجموعه اپلیکیشن های پولی رایگان شده‌ی اندروید یک بازی مهیج و جذاب که سرعت عمل کاربر را می‌سنجد، به شما معرفی خواهیم کرد.

ازسویی دیگر اپلیکیشن‌های رایگان شده‌ی iOS را معرفی می‌کنیم تا کاربران گوشی آیفون یا تبلت آیپد اپل نیز بتوانند برنامه‌های کاربردی رایگان را دانلود و نصب کنند. همچون بخش قبلی در این بخش نیز اپلیکیشن میان‌ستاره‌ای برای علاقه‌مندان به علم نجوم قرار گرفته است. این برنامه که توسط کارشناس اخترفیزیک نوشته شده است می‌تواند در زمینه‌ی آموزشی بسیار کارآمد باشد. سپس اپلیکیشن بعدی که مناسب وب‌گردی است را معرفی می‌کنیم. ازطریق اپلیکیشن Split - Dual Browser Tabs می‌توانید نمایشگر خود را به دو بخش تقسیم کنید و برای وب‌گردی به‌طور هم‌زمان در دو بخش مجزا فعالیت کنید. درنهایت اپلیکیشن رایگان شده‌ی Magic Call Pro را برای شما تدارک دیده‌ایم تا با کمک آن بتوانید تماس جعلی بگیرید. با ما همراه باشید.

اپلیکیشن های پولی رایگان شده اندروید

۱- اپلیکیشن English Puzzle

اپلیکیشن های پولی رایگان شده / Paid Apps Gone Free

اپلیکیشن English Puzzle اخیرا از قیمت ۱/۹۹ دلار رایگان شده است. این اپلیکیشن جملات نامرتب انگلیسی را به‌صورت پازل برای کاربر به‌نمایش درمی‌آورد و کاربر باید ترتیب ارکان جمله را باتوجه‌به گرامر صحیح مرتب کند. درواقع این اپلیکیشن دانش زبان انگلیسی شما برای ساخت جمله در زمان‌های مختلف را مورد سنجش قرار می‌دهد. اپلیکیشن English Puzzle تقریبا تمام بخش‌های گرامر زبان انگلیسی را پوشش می‌دهد و به کاربران کمک می‌کند در مسیر آموزش زبان انگلیسی به‌وسیله‌ی سرگرمی ساختار زبانی کامل‌تری بسازند. هم‌اکنون می‌توانید این برنامه را از لینک زیر دریافت کنید.

۲- اپلیکیشن Trigono - Geometric Brain Boiling Adventure

اپلیکیشن های پولی رایگان شده / Paid Apps Gone Free

اپلیکیشن Trigono یک بازی مهیج و سرگرم‌کننده است که از قیمت ۰/۹۹ دلار رایگان شده و برای نصب دردرسترس قرار گرفته است. این بازی با طرح‌های هندسی محسور کننده شما را غرق در خود خواهد کرد. تنها وظیفه‌ی کاربر این است که از هر جسم یا خط قرمز رنگی دور شود. اسم بازی Trigono از زبان یونانی گرفته شده که مهد علم هندسه تلقی می‌شود. این اسم به‌معنی مثلثات است و در بازی به مثلثی که کاربر آن را کنترل می‌کند گفته می‌شود. روش بازی بسیار آسان است و در اولین‌باری که بازی را اجرا کنید به شما طریقه‌ی کنترل تریگونو را آموزش می‌دهد. درحال حاضر می‌توانید این بازی را از لینک زیر دریافت کنید.

اپلیکیشن های پولی رایگان شده iOS

۱- اپلیکیشن Stellar Tour - AR Stargazing

اپلیکیشن رایگان شده‌ی iOS با نام Stellar Tour توسط یک محقق نجوم با هدف آموزش و سرگرمی طراحی شده است. این اپلیکیشن به کاربر امکان می‌دهد محل قرارگیری ستاره‌ها و سیاره‌ها را در فضای بی‌کران آسمان پیدا کنند. اپلیکیشن را نصب و سپس اجرا کنید، دوربین خود را به‌سمت آسمان بگیرید تا با بررسی موقعیت مکانی شما، آنچه در آسمان باید ببینید را نشان دهد. این برنامه نمونه‌ی کاربردی علوم نجوم است و درحین مشاهدات شما اطلاعات و تئوری‌های مربوط به ستاره‌ها را نیز نمایش خواهد داد.

اپلیکیشن های پولی رایگان شده / Paid Apps Gone Free

اپلیکیشن Stellar Tour به شما کمک می‌کند که به تور میان‌ستاره‌ای بروید و عکس‌هایی که توسط کاوشگران ناسا ثبت شده است را مشاهده کنید. همچنین، در به‌روزرسانی اخیر این برنامه قابلیت همگام‌سازی با Siri به کاربر اجازه می‌دهد که ازطریق فرمان صوتی، اجرام موجود در آسمان شب را مورد بررسی قرار دهد. هم‌اکنون می‌توانید این برنامه را از لینک زیر دانلود کنید.

۲- اپلیکیشن Split - Dual Browser Tabs

اپلیکیشن های پولی رایگان شده / Paid Apps Gone Free

اپلیکیشن Split یک مرورگر مخصوص دستگاه‌های دارای سیستم‌عامل iOS است که اخیرا به‌رایگان دردسترس قرار گرفته است. با کمک این برنامه کاربران می‌توانند دو صفحه‌ی مرورگر را به‌طور هم‌زمان کنترل کنند. قابلیتی که شاید در وهله‌ی اول خیلی کاربردی به‌نظر نرسد؛ اما قطعا افرادی که با گوشی وب‌گردی می‌کنند تاکنون به این موضوع اندیشیده باشند. بنابراین، اگر ساعات زیادی از روز را به وب‌گردی می‌پردازید و مجبورید تب‌‌های جدید باز کنید، می‌توانید با دانلود و نصب این اپلیکیشن فرایند گشت‌وگذار اینترنتی خود را تسریع کنید. برای دانلود این برنامه از لینک زیر اقدام کنید.

برنامه‌های پولی پیشنهادی امروز زومیت برای پلتفرم‌های اندروید و iOS که درطی مدت محدودی رایگان خواهند بود، از این قرار است. شما نیز می‌توانید اگر برنامه‌ای کاربردی مدنظرتان است و اخیرا رایگان شده ازطریق ارسال نظر در بخش نظرات به ما معرفی کنید تا در مقاله‌ی بعدی آن را با سایر کاربران به‌اشتراک بگذاریم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات