معرفی بهترین اپلیکیشن های پولی رایگان شده امروز (۲۴ خرداد)

شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰
مطالعه 7 دقیقه
معرفی اپلیکیشن‌های پولی که رایگان می‌شوند باتوجه‌به مدت محدودی که برای نصب دارند از اهمیت بالایی برخودار است؛ بنابراین در زومیت قصد داریم اپلیکیشن‌های پولی رایگان شده را به شما معرفی کنیم.
تبلیغات

با مجموعه‌ی دوم اپلیکیشن‌های پولی رایگان شده در تاریخ ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ در خدمت شما هستیم. همان‌طورکه پیش‌تر گفتیم اپلیکیشن‌ها با سه روش متفاوت برای کاربران عرضه می‌شوند. این سه شیوه عبارت‌اند از: نصب رایگان، پرداخت درون‌برنامه‌ای، خرید اشتراک.

اپلیکیشن‌های پولی در این بین، هر از گاهی به‌منظور افزایش تعداد کاربران و جذب مخاطب برای مدت محدودی رایگان دردسترس کاربران قرار می‌گیرند. تیم زومیت قصد دارد با انتشار یک رشته‌ مقاله به‌صورت روزانه بهترین اپلیکیشن‌های پولی رایگان شده را در سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS به شما کاربران عزیز معرفی کند تا شما بتوانید برنامه‌های کاربردی که گاها چندین دلار قیمت دارند را در مدت محدودی که رایگان شده است، روی دستگاه هوشمند خود نصب کنید و مورد استفاده قرار دهید.

در این مقاله مجموعه‌ای دیگر از اپلیکیشن‌های کاربردی رایگان برای انواع سیستم‌عامل‌ها جمع‌آوری شده است تا شما کاربران عزیز زومیت بتوانید از فرصت پیش آمده نهایت استفاده را ببرید و آن‌ها را نصب کنید. مجموعه‌ی دوم اپلیکیشن‌های پولی رایگان شده اندروید امروز، شامل برنامه‌ی بسته‌ی آیکون‌های رابط کاربری وان یو‌آی سامسونگ و یادداشت برچسبی به‌همراه ویجت و ساعت جهانی می‌شود. شما می‌توانید با استفاده از برنامه‌ی Sticky Notes Widget پلاس کارهای مهم روزانه‌ی خود را طبقه‌بندی کنید تا به‌موقع به آن‌‌ها رسیدگی کنید. همچنین، اپلیکیشن‌های پولی رایگان شده‌ی iOS نیز برای امروز متشکل است از یک برنامه‌ی آموزش ضرب‌المثل‌های عامیانه که در قالب بازی، دایره اصطلاحات زبان انگلیسی شما را افزایش خواهد داد. سپس سراغ اپلیکیشن پیداکردن خودرو می‌رویم که به‌تازگی رایگان شده است و به شما کمک خواهد کرد تا اتومبیل‌تان را در پارکینگ‌های شلوغ راحت‌تر پیدا کنید. درنهایت نیز یک اپلیکیشن دارای بسته‌ی استیکر برای کاربران iOS معرفی شده است تا تجربه‌ی جدیدی در ارسال پیام داشته باشند. با ما همراه باشید.

اپلیکیشن‌های پولی رایگان شده‌ی اندروید

۱- اپلیکیشن One UI Icon Pack

اپلیکیشن های پولی رایگان شده / Paid Apps Gone Free

اپلیکیشن One UI Icon Pack با قیمت ۰/۹۹ دلار رایگان شده است. این اپلیکیشن بهترین بسته‌ی آیکون‌های رابط کاربری سامسونگ One UI را ارائه می‌کند. کاربران زیادی شیفته‌ی طراحی زیبای آیکون‌های رابط کاربری جدید سامسونگ شده بودند؛ اما پیش از این نمی‌توانستند روی گوشی‌های خود از آن استفاده کنند. حال با این اپلیکیشن که به‌تازگی رایگان شده قادر خواهند بود از آیکون‌های با کیفیت و دارای طراحی ظریف استفاده کنند. علاوه‌بر آیکون‌ها با کمک این اپلیکیشن می‌توانید عکس‌های پس‌زمینه‌ی اختصاصی سامسونگ را نیز در گوشی خود داشته باشید. بعد از دانلود و نصب این برنامه، به‌محض بازکردن آن، دستورالعمل مربوط به اضافه‌کردن آیکون‌ها برای کاربر نشان داده خواهد شد. دقت داشته باشید که برای افزودن بسته‌ی آیکون‌ها حتما باید لانچر روی گوشی خود نصب داشته باشید. به‌گفته‌ی توسعه‌دهنده‌ی این برنامه، تقریبا تمام لانچرها از این بسته پشتیبانی می‌کنند. برای دانلود برنامه به لینک زیر مراجعه کنید.

۲- اپلیکیشن +Sticky Notes Widge

اپلیکیشن های پولی رایگان شده / Paid Apps Gone Free

اپلیکیشن استیکی نوت در پلتفرم ویندوز طرافداران بسیاری دارد. حال تصور کنید که اپلیکیشن +Sticky Notes Widget که با قیمت ۱/۹۹ دلار رایگان شده است، قابلیت‌های مشابهی را برای شما در پلتفرم اندروید فراهم می‌کند. با کمک این برنامه می‌توانید یادداشت‌های خود را بنویسید و ازطریق ویجت آن‌ها را به هر اندازه‌ای که می‌خواهید در صفحه‌ی خود قرار دهید. قابلیت ارائه‌ی برگه‌ی یادداشت با رنگ‌های مختلف به شما کمک می‌کند کارهای خود را طبقه‌بندی کنید. برای مثال کارهای فوری را با رنگ قرمز مشخص کنید تا بیشتر توجه شما را جلب کنند. نکته‌ی مهمی که توسعه‌دهنده درباره‌ی این اپلیکیشن عنوان کرده، امنیت آن است، زیرا این اپلیکیشن به‌هیچ بخش گوشی دسترسی نمی‌گیرد و هیچ اطلاعاتی را جمع‌آوری نمی‌کند. هم‌اکنون می‌توانید این برنامه را از لینک زیر دانلود کنید.

۳- اپلیکیشن +World Clock Widget

اپلیکیشن های پولی رایگان شده / Paid Apps Gone Free

اپلیکیشن +World Clock Widget همان‌طور که از اسمش می‌توان حدس زد، ساعت‌های کشورهای جهان را دراختیار کاربر قرار می‌دهد؛ همچنین کاربران می‌توانند ویجت مخصوص برای کشورهای موردنظر را به صفحه‌ی گوشی اضافه کنند. این ویجت‌ها طراحی زیبا و مینیمالی دارند و در رنگ‌های مختلف با مدل‌های متنوع طراحی شده‌اند. بیشترین کاربرد این برنامه برای افرادی است که پخش زنده‌ی برنامه‌های خارج‌از کشور را دنبال می‌کنند و می‌خواهند به‌موقع آمادگی لازم برای تماشای برنامه‌های مدنظرشان را مانند مسابقات فوتبال، محیا کنند. این اپلیکیشن به‌خوبی بهینه شده است و به‌گفته‌ی توسعه‌دهنده حافظه و باتری اندکی مصرف می‌کند. برای نصب این اپلیکیشن می‌توانید از لینک زیر آن را دانلود کنید.

اپلیکیشن‌های پولی رایگان شده‌ی iOS

۱- اپلیکیشن Proverbs & Sayings Master

اپلیکیشن های پولی رایگان شده / Paid Apps Gone Free

اپلیکیشنی که درحال حاضر با قیمت ۱/۹۹ دلار رایگان شده است، یک اپلیکیشن مناسب زبان‌آموزان به‌شمار می‌رود. با کمک این برنامه می‌توانید دانش خود را در زمینه‌ی ضرب‌المثل‌ها و اصطلاحات انگلیسی گسترش دهید و ساختار زبانی منسجم‌تری را بسازید تا در مکالمات انگلیسی حرفه‌ای و مسلط ظاهر شوید. شیوه‌ی آموزشی این برنامه ازطریق بازی است، بدین ترتیب که ضرب‌المثل‌ها را به‌صورت نامرتب به‌نمایش در‌می‌آورد و کاربر باید آن‌ها را به‌گونه‌ای معنادار در مدت زمان مشخصی مرتب کند. درصورتی‌که در انتخاب ترتیب کلمه‌ها اشتباهی از کاربر سربزند، چند ثانیه از زمان از دست می‌رود. ناگفته نماند بازی Proverbs & Sayings Master چندین مرحله‌ی اضافی نیز دارد که با پرداخت درون‌برنامه‌ای دراختیار کاربر قرار خواهد گرفت. هم‌اکنون می‌توانید از لینک زیر این اپلیکیشن رایگان شده را روی آیفون یا آیپد خود نصب کنید.

۲- اپلیکیشن Find My Car

اپلیکیشن پولی رایگان شده‌ی Find My Car پیش از این با قیمت ۱/۹۹ دلار قابل خریداری بود؛ اما به‌تازگی بدون پرداخت هزینه قابل نصب روی سیستم‌عامل iOS است. این اپلیکیشن به کاربر کمک می‌کند، درهر مکانی که خودروی خود را پارک می‌کند روی نقشه علامت‌گذاری کند. علاوه‌براین، کاربر قادر خواهد بود که یادداشت یا عکس نیز به‌همراه موقعیت مکانی اتومبیل تهیه کند. این برنامه حتی برای هزینه‌ی پارک خودرو نیز به شما یاری خواهد رساند، بدین معنا که می‌توانید با تنظیم ساعت هشدار، درصورت اتمام وقت پارک رایگان، روی گوشی اعلان دریافت کنید و اقدام به جابه‌جایی خودروی خود کنید. رابط کاربری اپلیکیشن رایگان شده‌ی Find My Car ازطریق نقشه و راه‌های جذاب‌تری مثل رادار و واقعیت افزوده موقعیت خودرو را نشان می‌دهد و تجربه‌ی جدیدی برای کاربران به‌ارمغان خواهد آورد.

اپلیکیشن های پولی رایگان شده / Paid Apps Gone Free

از دیگر قابلیت‌های این برنامه‌ی رایگان شده می‌توان به تم‌های متنوع، ویژگی اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی و تاریخچه‌ی مکان‌های پارک خودرو اشاره کرد. بنابراین، با استفاده از این برنامه به‌راحتی می‌توانید خودروی خود را در پارکینگ‌های شلوغ پیدا کنید. به‌خاطر داشته باشید که حین رانندگی به‌هیچ وجه از این برنامه استفاده نکنید، زیرا علاوه‌بر خطراتی که ممکن است به‌همراه داشته باشد، ماهیت برنامه برای خودروهای پارک شده است و نه درحال حرکت! هم‌اکنون می‌توانید این اپلیکیشن پولی رایگان شده را از لینک زیر دانلود کنید.

۳- اپلیکیشن BernerMoji 2

اپلیکیشن های پولی رایگان شده / Paid Apps Gone Free

این اپلیکیشن رایگان شده iOS درواقع یک بسته استیکر برای استفاده در ارسال پیام است. برای استفاده از این اپلیکیشن ابتدا باید طبق دستورالعمل خود برنامه، یک کیبورد مجزا به قسمت پیام‌ها اضافه کنید. سپس می‌توانید از ایموجی‌های دوست‌داشتنی این اپلیکیشن که از قیمت ۲/۹۹ دلار رایگان شده است، استفاده کنید. علاوه‌براین، با کمک این اپلیکیشن می‌توانید استیکرهای خود را شخصی‌سازی کنید و با سلقیه‌ی خود آنچه می‌پسندید را بسازید. این برنامه درحال حاضر از لینک زیر قابل دریافت است.

برنامه‌های پولی پیشنهادی امروز زومیت برای پلتفرم‌های اندروید و iOS که درطی مدت محدودی رایگان خواهند بود، از این قرار است. شما نیز می‌توانید اگر برنامه‌ای کاربردی مدنظرتان است و اخیرا رایگان شده ازطریق ارسال نظر در بخش نظرات به ما معرفی کنید تا در مقاله‌ی بعدی آن را با سایر کاربران به‌اشتراک بگذاریم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات