مشخصات گلکسی M01 سامسونگ فاش شد

پنج‌شنبه ۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
اطلاعات فاش‌شده ادعا می‌کنند گلکسی M01 سامسونگ قرار است از دوربین دوگانه در پنل پشتی بهره بگیرد و به ۳ گیگابایت حافظه‌ی رم مجهز باشد.
تبلیغات

رسانه‌ی اندروید پیور روز گذشته طرح‌واره‌ی منتسب به گوشی گلکسی ام ۰۱ سامسونگ (Samsung Galaxy M01) را منتشر کرد که در آن شاهد اشاره به برخی مشخصات فنی دستگاه و البته ابعاد آن هستیم. اطلاعات فاش‌شده در این طرح‌واره‌ به‌گونه‌ای هستند که انگار می‌خواهید کاتالوگ گلکسی M01 را برای آشنایی سریع با گوشی مطالعه کنید. 

براساس طرح‌واره‌ی فاش‌شده ازسوی اندروید پیور، گلکسی M01 سامسونگ قرار است در پنل پشتی میزبان مجموعه‌دوربین دوگانه باشد؛ در این مجموعه‌دوربین حسگری ۱۳ مگاپیکسلی به‌عنوان دوربین اصلی فعالیت خواهد کرد و درکنار آن شاهد حسگر ثانویه‌ی ۲ مگاپیکسلی برای عمق‌سنجی خواهیم بود. اندروید پیور ادعا می‌کند حسگر ۱۳ مگاپیکسلی در پشت لنزی با دیافراگم f/2.2 و حسگر ۲ مگاپیکسلی عمق‌سنج در پشت لنزی با دیافراگم f/2.4 جای گرفته است. پنل پشتی گوشی قرار است دارای بریدگی قطره‌ای‌شکل برای میزبانی از دوربینی سلفی با حسگر ۵ مگاپیکسلی و لنز دارای دیافراگم f/2.2 باشد.

گوشی اقتصادی جدید کره‌ای‌‌ها برای پردازش کارهای مختلف به تراشه‌ی اسنپدراگون ۴۳۹ کوالکام مجهز خواهد بود. گلکسی ام ۰۱ همچنین قرار است داری ۳ گیگابایت حافظه‌ی رم به‌همراه ۳۲ گیگابایت حافظه‌ ذخیره‌سازی باشد. گلکسی M01 درکنار این‌ها به باتری ۴٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی مجهز خواهد بود. این گوشی برای به‌تصویرکشیدن محتوای بصری از صفحه‌نمایشی ۵/۷۱ اینچ با وضوح HD پلاس (معادل ۱٬۵۶۰ در ۷۲۰ پیکسل) استفاده می‌کند که نسبت تصویر ۱۹:۹ دارد. 

طبق اعلام اندروید پیور، گوشی موردبحث سامسونگ دارای ابعاد ۱۴۶/۳ در ۷۰/۸۶ در ۹/۸ میلی‌متر است و از استاندارد صدای دالبی اتموس (Dobly Atmos) پشتیبانی می‌کند. درکنار این‌ها در طرح‌واره‌ی فاش‌شده در گلکسی M01 به بهره‌مندی از آن اپلیکیشن Samsung Health، رابط کاربری وان UI و فناوری تشخیص چهره اشاره می‌شود.

گلکسی ام 01 سامسونگ / Samsung Galaxy M01

طرح‌واره‌ی منتسب به گلکسی M01 سامسونگ

نکته‌ی جالب‌توجه این است که اندروید پیور هنوز از ‌پشتیبانی‌کردن گلکسی M01 از درگاه میکرو SD اطمینان ندارد و از عبارت «مشخص خواهد شد» برای آن استفاده کرده است. دو ایده می‌توانیم برای این اتفاق مطرح کنیم. نخست، احتمال دارد طرح‌واره‌ی فاش‌شده به یکی از گوشی‌هایی ارتباط داشته باشد که قرار نیست تولید آن به‌مرحله‌ی نهایی برسد. دوم، امکان دارد طرح‌واره‌ی فاش‌شده دست‌کاری شده باشد. گزینه‌ی دوم محتمل‌تر به‌نظر می‌رسد، زیرا پیش‌تر شاهد افشای مشخصات این گوشی ازطریق کنسول گوگل پلی بودیم و آن مشخصات، وضوح تصویر متفاوتی را برای صفحه‌نمایش گلکسی M01 اعلام کرده بودند. 

شایعه‌های جدید می‌گویند دستگاه اقتصادی جدید سامسونگ قرار است به‌زودی با قیمت تقریبا ۱۱۸ دلار روانه‌ی بازار هند شود. دو گوشی گلکسی M01 و گلکسی M11 جدید که هر دو متعلق‌به یک خانواده هستند، احتمالا در ماه ژوئن ۲۰۲۰ (خرداد و تیر ۱۳۹۹) دردسترس قرار خواهند گرفت. قیمت گوشی سامسونگ گلکسی M11 اندکی بیشتر از مدل M01 خواهد بود. گفته می‌شود مدل پایه‌ی M11 با ۳ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۱۴۵ دلار قیمت دارد. همچنین قیمت کانفیگ دوم گوشی با ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۱۷۲ دلار اعلام شده است.

شما کاربران زومیت چه دیدگاهی درمورد مشخصات گلکسی M01 دارید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات