خرید اینترنتی کولر گازی گری

شنبه ۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
فروشگاه اینترنتی گری ایران کار خود را از سال ۱۳۹۵ آغاز کرده و در این مدت توانسته بیش از ۳۰ درصد از بازار فروش آنلاین محصولات گری را به خود اختصاص دهد.
تبلیغات

فروشگاه اینترنتی گری ایران دسته‌بندی های مختلفی مانند کولر گازی دیواری، کولر گازی ایستاده، داکت اسپلیت کانالی، کاستی سقفی، کولر گازی پرتابل دارد و با آگاهی از مدل‌های موجود در بازار و ارتباط با واردکننده و تأمین‌کننده کالا و نصاب‌های مجرب، کالاهای اورجینال را با بهترین قیمت تهیه و دراختیار خریداران سیستم‌های تهویه‌ی مطبوع خود قرار می‌دهد.

یکی از نکات مهمی که می‌توان فروشگاه اینترنتی گری ایران را برای خرید کولر گازی گری انتخاب کرد، داشتن فرایند ثبت‌نام ساده است که کاربر با واردکردن شماره‌تماس و مشخص‌کردن رمز دلخواه، می‌تواند به‌راحتی کالاها را بخرد و طبق آدرس دریافتی، کالا را دریافت کند.

از دیگر ویژگی‌های فروشگاه اینترنتی گری ایران، می‌توان به مجله‌ی کولر گازی اشاره کرد که به‌صورت تخصصی در حوزه‌ی تهویه‌ی مطبوع و خنک‌کننده‌ها فعالیت می‌کند و این امکان را به شما می‌دهد تا پاسخ پرسش‌های خود را در این سایت پیدا کنید. همچنین، فروشگاه گری ایران کمپین‌های مختلف تخفیفی با امکان ارسال رایگان دراختیار خریداران کالاهای برند گری قرار می‌دهد.

این وب‌سایت که رابط کاربر پسندی دارد، توانسته جایزه‌ی برترین وب‌سایت تخصصی کولر گازی را در جشنواره وب موبایل ایران در سال 96 ازآنِ خود کند.

مزایای فروشگاه اینترنتی گری ایران

  • داشتن فرایند ثبت‌نام و ثبت سفارش آسان
  • داشتن تیم مشاوره خرید جهت پاسخگویی به سوالات مصرف‌کنندگان
  • داشتن تیم پشتیبانی قوی برای پاسخ‌گویی به مشکلات خریداران
  • ارائه‌ی تخفیف‌های منظم روزانه
  • ارسال رایگان به نقاط مختلف کشور
  • معرفی دقیق کالای ارائه‌شده و امکان مقایسه محصولات با یکدیگر
  • وجود شبکه‌ی اجتماعی داخل خود سایت و ایجاد حس نزدیکی با خریدار

شرکت گری ( Gree Electric Appliances Inc ) بزرگ‌ترین تولیدکننده‌ی سیستم‌های سرمایشی و تهویه‌ی مطبوع در سراسر دنیا است و فروشگاه گری تهویه ایرانیان به‌عنوان نماینده فروش این برند در شهرستان بانه با تکیه بر تجربه‌ی ۹ ساله فروش و خدمات پس از فروش محصولات گری، تمامی سعی خود را بر آن دارد که به‌روزترین مدل‌های کولر گازی و اسپلیت گری را با بهترین قیمت روز به بازار عرضه کند.

راه‌های ارتباطی با فروشگاه اینترنتی گری ایران :

وب‌سایت : www.gree-iran.com

تلفن تماس : ۰۸۷۳۴۲۶۰۰۸۶ - ۰۹۱۸۶۵۵۳۲۰۰

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات