تصاویری جدید از گلکسی نوت 20 سامسونگ منتشر شد

چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
تصاویری از گلکسی نوت ۲۰ منتشر شده که برخورداری آن از ماژول سه‌گانه دوربین و حفره‌ای در بالای نمایشگر برای دوربین سلفی را تأیید می‌کند.
تبلیغات

تصاویری در فضای مجازی قرار گرفته است که گفته می‌شود متعلق به پرچم‌دار بعدی از سری گلکسی نوت سامسونگ هستند. آنچه در تصاویر که گویا از نمونه‌ای آزمایشی از گلکسی نوت ۲۰ ثبت شده است کمی ما را با طراحی پرچم‌دار نسل بعدی سامسونگ آشنا می‌سازد.

در تصاویر می‌توان قابی را مشاهده کرد که گوشی سامسونگ گلکسی نوت ۲۰ را احاطه کرده است. در تصویر اول، قاب محافظ به حالتی است که گویا دورتادور نمایشگر حاشیه‌ی بسیاری وجود دارد و حفره‌ای در بالای نمایشگر برای دوربین سلفی تعبیه شده است. در تصویر دوم نیز می‌توان ماژول سه‌گانه دوربین را مشاهده کرد.

به‌نظر می‌رسد بسیاری از جنبه‌های طراحی گلکسی نوت ۲۰ از سری پیشین الهام گرفته شده باشد؛ زیرا شاهد لبه‌های گرد در طرفین گوشی هوشمند هستیم. با این حال، بسیار زود است که در مورد پرچم‌دار نسل بعدی سری گلکسی نوت سامسونگ تصمیم بگیریم و امکان دارد تصاویر منتشرشده از نمونه‌ای آزمایشی باشد.

گلکسی نوت 20 سامسونگ / Galaxy Note 20 Samsung

با این حال، اعتبار بالای منبع انتشاردهنده‌ی تصاویر به افزایش صحت آن‌ها کمک می‌کند. انتظار می‌رود سری گلکسی نوت ۲۰ در مدل‌های مختلف عرضه شود. گفته‌شده مدل گلکسی نوت ۲۰ پلاس دارای باتری با ظرفیت ۴،۵۰۰ میلی‌آمپرساعت است و دوربین اصلی آن از حسگری ۱۰۸ مگاپیکسلی استفاده می‌کند.

در مدل استاندارد سری معرفی‌نشده گلکسی نوت ۲۰ نیز باتری با ظرفیت ۴،۰۰۰ میلی‌آمپرساعت استفاده شده و دوربین اصلی، حسگری ۱۲ مگاپیکسلی را یدک می‌کشد. انتظار می‌رود در ماه اوت شاهد معرفی سری گلکسی نوت ۲۰ باشیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات