نسخه وب اوت لوک به قابلیت پیش‌بینی کلمات مجهز می‌شود

سه‌شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
نسخه‌ی تحت وب سرویس اوت‌لوک به‌زودی به‌ قابلیتی شبیه‌به Smart Compose جیمیل مجهز خواهد شد. اوت‌لوک در آینده‌ای نزدیک می‌تواند کلمات را پیش از تایپ کامل آن‌ها، پیش‌بینی کند.
تبلیغات

مایکروسافت در اطلاعیه‌ای اعلام کرده است که روی قابلیتی جدید برای نسخه‌ی تحت وب اوت‌لوک (Microsoft Outlook) کار می‌کند تا این نسخه بتواند متن‌ها را پیش از اینکه به‌صورت کامل تایپ شوند، پیش‌بینی کند؛ قابلیت موردبحث شباهت‌های زیادی به Smart Compose جیمیل خواهد داشت. قابلیت پیش‌بنیی متن به کاربران امکان خواهد داد در حین تایپ کردن ایمیل از کلماتی بهره بگیرد که اوت‌لوک با اتکا بر فناوری‌هایی خاص پیشنهاد می‌کند. 

مقاله‌ی جدیدی که در وب‌سایت رسمی مایکروسافت منتشر شده است نشان می‌دهد کاربران اوت‌لوک خواهند توانست جملات و کلماتِ پیشنهادی را با فشردن کلید Tab یا کلید جهت راست روی کیبورد انتخاب کنند. درضمن اگر کاربر تمایلی به استفاده از آن‌ها نداشت می‌تواند صرفا به تایپ کردن ادامه دهد. مایکروسافت فعلا قصد دارد قابلیت پیش‌بینی متن اوت‌لوک تحت وب را طی ماه جاری میلادی در دسترس قرار دهد. همچنین این قابلیت در نقشه‌ی راه قابلیت‌های مایکروسافت ۳۶۵ دارای برچسب «در حال توسعه» است. 

ظاهرا پیش‌بینی کلمات تنها قابلیتی نیست که مایکروسافت قصد دارد آن را به اوت‌لوک بیاورد. آن‌طور که به‌نظر می‌رسد اوت‌لوک قرار است میزبان گزینه‌ای تحت عنوان «بعدا ارسال کن» بشود؛ بدین ترتیب کاربر می‌تواند ایمیل خاصی را تایپ و آن را برای ساعتی خاص زمان‌بندی کند.

قابلیت زمان‌بندی ایمیل‌ها نیز قرار است در نسخه‌ی تحت وب اوت‌لوک در دسترس قرار گیرد. چنین قابلیتی می‌تواند در شرایط مختلف مزیت‌هایی متنوع به کاربران ارائه دهد. مایکروسافت می‌گوید قابلیت زمان‌بندی ایمیل‌ها تا پیش از پایان ماه ژوئن ۲۰۲۰‌ (دهم تیرماه ۱۳۹۹) به نسخه‌ی تحت وب اوت‌لوک اضافه خواهد شد. درضمن قابلیت پیش‌بینی متن در ماه مه (اردیبهشت و خرداد ۱۳۹۹) به اوت‌لوک اضافه می‌شود.

شما کاربران زومیت چه دیدگاهی در این زمینه دارید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات