پارماتیک؛ نقش برندینگ در کسب‌و‌کارهای اینترنتی

جمعه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
برند بودن یک کسب‌و‌کار اینترنتی می‌تواند بر فروش محصولات آن برند تأثیر به‌سزایی داشته باشد. متخصصان برند همواره می کوشند تا یک کسب‌و‌کار را به یک برند تبدیل کنند.
تبلیغات

 اهمیتی که امروزه برندینگ در کسب‌و‌کارها پیدا کرده است باعث شده تا بسیاری از افراد تمایل پیدا کنند تا کسب‌و‌کار خود را به یک برند شناخته شده در حوزه ی خود تبدیل کنند. با این کار بسیاری از هزینه های تبلیغات برای کسب‌و‌کارهای اینترنتی کاهش پیدا خواهد کرد. پارماتیک به‌عنوان یک آژانس برندینگ و دیجیتال مارکتینگ این خدمات را ارائه می‌کند.

 چرا باید سایت خود را برند کنیم؟

فرض کنید شما در شهر اصفهان زندگی می‌کنید و بعد از سفارش طراحی سایت در اصفهان قصد دارید کار خود را به‌صورت جدی آغاز کنید. هزینه هایی برای تبلیغات سایت‌ها وجود دارد که هرچه بیشتر پیشرفت کنید این هزینه گاها بیشتر هم می‌شود.

برای اینکه شما بتوانید از سرتاسر کشور مخاطب جذب کرده و محصول و خدمات خود را به تمام مردم بفروشید باید شناخته شده باشید.

در فضای کسب‌و‌کار اینترنتی اهمیتی ندارد شما در اصفهان باشید یا مشهد، اگر خدمات شما عالی باشد می‌توانید انتظار کسب درآمد خوبی را داشته باشید.

به خاطر همین موضوع است که اگر وب‌سایت شما به یک برند معتبر تبدیل شود، در بین مردم شناخته تر شده و مخاطب بیشتر با شما تعامل پیدا می‌کند.

چگونه سایت خود را برند کنیم؟

پارماتیک

راه‌های مختلفی برای برند شدن کسب‌و‌کار اینترنتی شما وجود دارد. یکی از بهترین کارها تولید محتواست. به خوبی می دانید برای اینکه تبدیل به یک برند شوید ابتدا باید مخاطب داشته باشید و بهترین راه برای جذب مخاطب در سایت‌های اینترنتی تولید محتوا است.

برای تولید محتوا هم خودتان می‌توانید دست به کار شوید یا اگر با این حوزه و الگوریتم های گوگل آشنا نیستید می‌توانید سفارش تولید محتوا را به شرکت‌هایی که در این زمینه مشغول به کار هستند بسپارید.

در مرحله بعدی شما نیاز به یک سایت مناسب دارید. سایتی که بتوانید با استفاده از آن اطلاعات مخاطبان خود را دریافت کرده و روش هایی همانند ایمیل مارکتینگ ، مدام با کاربرانتان در ارتباط باشید. این کار باعث می‌شود تا در ذهن مخاطبان خود نقش ببندید

داشتن یک هویت بصری مناسب مرحله ی بعدی است که کمی مفصل تر است

چرا برای برند شدن نیاز به هویت بصری داریم

پارماتیک

در ابتدا باید به این موضوع اشاره کنیم که هویت بصری همانند لباسی است که در تن کسب‌و‌کار شما است. چه می‌شود اگر کسب‌و‌کار شما لباس مناسبی را نداشته باشد؟

درواقع مخاطبی که کسب‌و‌کار شما را می بیند باید با تصوری زیبا آن را به یاد بیاورد.هویت بصری این کار را برای شما انجام می‌دهد.

در راس هویت بصری لوگو قرار دارد ، داشتن یک لوگو مهم‌تر از آن چیزی است که بسیاری از افراد تصور می‌کنند. بیش از ۷۰ درصد تبلیغات شما در حوزه برندینگ روی لوگوی شما انجام خواهد شد پس بهتر است یک لوگوی مناسب برای کار خود داشته باشید.

طراحی لوگو مناسب و حرفه‌ای ، باید توسط افرادی باشد که سال‌ها در این زمینه تجربه داشته‌اند و می‌توانند لوگویی را برای شما طراحی کنند که قابلیت برند شدن را داشته باشد.

البته هویت بصری بخش‌های دیگر را نیز دربر می‌گیرد همانند ، انتخاب شعار مناسب ، طراحی ست اداری و ...

کدام شرکت این خدمات را انجام می‌دهد؟

تبدیل شدن به یک برند مراحل گوناگونی دارد که در این مقاله فقط به برخی از مهم ترین های آن اشاره کردیم. برای اینکه بتوانید سایت خود را به یک برند حرفه‌ای تبدیل کنید و بتوانید فروش و مخاطب بالایی را برای کسب‌و‌کار خود جذب کنید بهتر است با شرکت‌های موفق در این زمینه همکاری داشته باشید

یکی از بهترین شرکت‌هایی که در زمینه رشد برندینگ و دیجیتال مارکتینگ فعالیت می‌کند شرکت پارماتیک است.

این شرکت تمامی خدمات طراحی سایت، طراحی لوگو و هویت بصری، تولید محتوا و بسیاری از خدمات دیگر را به‌صورت حرفه‌ای انجام می‌دهد.

همچنین می‌توانید با مراجعه به سایت پارماتیک به آدرس parmatik.com  از مقاله های رایگانی که در زمینه برندینگ و رشد کسب و کارها قرار داده‌اند استفاده کنید.

اگر هم علاقه‌مند هستید تا خودتان تمامی این کارها را برای سایت خود انجام دهید می‌توانید از آموزش های پارماتیک در این زمینه ها استفاده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات