نسخه جهانی شیائومی می نوت 10 لایت معرفی شد

پنج‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
در خلال کنفرانس شیائومی، مقامات شرکت چینی از گوشی هوشمند می نوت ۱۰ لایت شیائومی رونمایی کردند.
تبلیغات

شیائومی در کنار رونمایی از مدل‌های جدید سری ردمی نوت ۹ از گوشی دیگری به نام می نوت ۱۰ لایت رونمایی کرد. تاکنون اطلاعات مختلفی پیرامون می نوت ۱۰ لایت منتشر شده است؛ اما معرفی رسمی آن، نه‌تنها شایعات را تایید می‌کند، بلکه در مورد زمان عرضه و قیمت مدل‌های مختلف آن نیز اطلاعاتی را در اختیارمان قرار می‌دهد.

گوشی شیائومی می نوت ۱۰ لایت از قیمت پایه ۳۴۹ یورو برای مدل برخوردار از ۶ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی شروع می‌شود و برای مدل مجهز به حافظه ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایتی نیز علاقه‌مندان به خرید این محصول باید ۳۹۹ یورو پرداخت کنند. زمان عرضه مدل‌های مختلف شیائومی می نوت ۱۰ لایت در اواسط ماه مه اعلام شده است.

شیائومی می نوت ۱۰ لایت / Xiaomi Mi Note 10 Lite

از نظر مشخصات سخت‌افزاری می‌توان شباهت‌های بسیاری بین این نسخه با می نوت ۱۰ مشاهده کرد. می نوت ۱۰ لایت از نمایشگری ۶/۴۷ اینچی با رزولوشن FHD و پنلی از نوع AMOLED استفاده می‌کند و در دل دستگاه نیز تراشه اسنپدراگون 730G ساخت کوالکام جای خوش کرده است.

شیائومی می نوت ۱۰ لایت / Xiaomi Mi Note 10 Lite

برای تامین انرژی مورد نیاز دستگاه نیز باتری با ظرفیت ۵،۲۶۰ میلی‌آمپرساعت در نظر گرفته شده که امکان شارژ سریع ۳۰ واتی آن وجود دارد. در پنل پشتی می‌توان ماژول دوربین را مشاهده کرد که از دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با حسگر IMX686 ساخت سونی، دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی، دوربین ۵ مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر ماکرو و دوربین ۲ مگاپیکسلی دیگر برای سنجش عمق در تصویر تشکیل داده می‌شود.

شیائومی می نوت ۱۰ لایت / Xiaomi Mi Note 10 Lite

با این حال، برخلاف آنچه در می نوت ۱۰ و می نوت ۱۰ پرو دیدیم، می نوت ۱۰ لایت از دو دوربین تله‌فوتو برخوردار نیست. انتظار می‌رود می نوت ۱۰ لایت شیائومی در سه رنگ‌بندی بنفش، سفید و مشکی عرضه شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات