آنر از سه گوشی اقتصادی 9C ،9A و 9S رونمایی کرد

پنج‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۱
مطالعه 4 دقیقه
سه گوشی هوشمند آنر 9C ،9A و 9S از محصولات میان‌رده برند آنر محسوب می‌شوند که همراه‌با قیمتی اقتصادی در ۱۵ اردیبهشت روانه بازار خواهند شد.
تبلیغات

آنر از زیرمجموعه‌های هواوی از سه گوشی هوشمند به‌نام‌های آنر ۹ سی، ۹ ای و ۹ اس رونمایی کرد که مهم‌ترین مشخصه آن‌ها برخورداری از باتری با ظرفیت بالا و سخت‌افزاری نسبتا توانمند است.

مشخصات سخت‌افزاری آنر ۹ سی (Honor 9C)

گوشی آنر ۹ سی دارای نمایشگری ۶/۳۹ اینچی با رزولوشن ۱،۵۶۰ در ۷۲۰ پیکسل است و از پنل IPS LCD استفاده می‌کند. در بالای نمایشگر، حفره‌ای برای دوربین ۸ مگاپیکسلی سلفی تعبیه شده است. از مشخصات سخت‌افزاری آنر ۹ سی که شباهت بسیاری به آنر پلی ۴ تی دارد می‌توان به دوربین ۴۸ مگاپیکسلی اصلی اشاره کرد که برخوردار از فوکوس خودکار است و دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و دوربین ۲ مگاپیکسلی مخصوص سنجش عمق در تصویر، دوربین اصلی را همراهی می‌کند.

در پنل پشتی می‌توان جایگاهی برای حسگر اسکنر اثرانگشت نیز مشاهده کرد. در دل آنر ۹ سی تراشه کایرین 710A جای خوش کرده است و ۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی نیز تراشه ساخت های‌سیلیکون را همراهی می‌کند. درصورتی‌که حافظه ذخیره‌سازی برای کاربر کافی نباشد، امکان ارتقای حافظه ازطریق کارت حافظه میکرو اس‌دی وجود دارد.

آنر 9 سی/ Honor 9c

گوشی آنر ۹ سی مبتنی بر اندروید ۱۰ است و از رابط کاربری مجیک ۳.۱ بهره می‌برد. بااین‌حال، سه گوشی هوشمند جدید آنر از سرویس موبایل گوگل (GMS) برخوردار نیست واز سرویس هواوی استفاده می‌کند. از دیگر مشخصات آنر ۹ سی می‌توان به باتری با ظرفیت ۴،۰۰۰ میلی‌آمپرساعت و چیپ NFC اشاره کرد.

هم‌اکنون گوشی هواوی آنر ۹ سی در رنگ‌بندی‌های مشکی و آبی با قیمتی معادل ۱۷۵ دلار آماده پیش‌فروش است و در ۱۵ اردیبهشت روانه بازار می‌شود.

مشخصات سخت‌افزاری آنر ۹ ای (Honor 9A)

آنر ۹ ای مجهز به نمایشگری ۶/۳ اینچی با رزولوشن ۱،۶۰۰ در ۷۲۰ پیکسل شده است که بریدگی در بالای آن برای قرار گرفتن دوربین ۸ مگاپیکسلی سلفی دیده می‌شود. در پنل پشتی شاهد دوربینی با ماژول دوگانه هستیم که متشکل از دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین دیگر ۵ مگاپیکسلی می‌شود.

در زیر قاب آنر ۹ ای از تراشه هلیو پی ۲۲ مدیاتک استفاده شده است که ۳ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ذخیره‌سازی آن را همراهی می‌کند. آنر ۹ ای نیز از درگاه کارت حافظه میکرو اس‌دی برخوردار است. محصول جدید برند آنر از باتری با ظرفیت ۵،۰۰۰ میلی‌آمپرساعت، چیپ NFC و حسگر اسکنر اثرانگشت در پنل پشتی بهره می‌برد.

آنر 9 ای/ Honor 9a

مانند نسخه آنر ۹ سی، آنر ۹ ای نیز از سیستم‌عامل اندروید و رابط کاربری مجیک ۳.۱ استفاده می‌کند و در رنگ‌های مشکی، سبز و آبی با قیمتی معادل ۱۵۰ دلار روانه بازار خواهد شد. هم‌اکنون امکان پیش‌خرید آنر ۹ ای وجود دارد.

مشخصات سخت‌افزاری آنر ۹ اس (Honor 9S)

در میان سه گوشی هوشمند معرفی‌شده می‌توان آنر ۹ اس را مقرون‌به‌صرفه‌ترین نامید. آنر ۹ اس مجهز به نمایشگری ۵/۴۵ اینچی با رزولوشن ۱،۴۴۰ در ۷۲۰ پیکسل شده است که در حاشیه بالای نمایشگر می‌توان دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی را مشاهده کرد.

در پنل پشتی نیز دوربینی ۸ مگاپیکسلی با برخورداری از فوکوس خودکار و فلش LED به چشم می‌خورد. آنر برای محصول جدید خود از تراشه هلیو پی ۲۲ ساخت مدیاتک استفاده کرده که ۲ گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی آن را همراهی می‌کند؛ البته برای افزایش میزان حافظه از کارت‌های میکرو اس‌دی می‌توان بهره برد.

آنر 9 اس / Honor 9S

ظرفیت باتری آنر ۹ اس به ۳،۰۲۰ میلی‌آمپرساعت می‌رسد. گوشی جدید برند آنر مبتنی بر اندروید ۱۰ است و از رابط کاربری مجیک ۳.۱ استفاده می‌کند. علاقه‌مندان امکان خرید آنر ۹ اس را با قیمتی معادل ۹۵ دلار و در سه رنگ‌بندی آبی، مشکی و قرمز را دارند. انتظار می‌رود سه گوشی هوشمند جدید برند آنر ۱۵ اردیبهشت روانه بازار شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات