رندر ۳۶۰ درجه گلکسی A21 سامسونگ فاش شد

جمعه ۱۵ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
یکی از افشاگران صنعت فناوری اخیرا رندری را فاش کرده و آن را به گوشی معرفی‌نشده‌ی گلکسی A21 سامسونگ نسبت داده است. A21 ظاهرا قرار است جدیدترین گوشی میان‌رده‌ی کره‌ای‌ها باشد.
تبلیغات

ساعاتی پیش رندر منتسب به گوشی جدید و معرفی‌نشده‌ای به‌نام گلکسی A21 سامسونگ (Samsung Galaxy A21) که قیمت بالایی نخواهد داشت، در فضای وب فاش شد. رندر ۳۶۰ درجه‌ی فاش‌شده از گلکسی ای ۲۱ به‌خوبی ما را با جوانب مختلف این گوشی هوشمند آشنا می‌کند. در رندری که توسط ایوان بلس فاش شده است، می‌بینیم که گلکسی A21 قرار است به مجموعه‌دوربین اصلی چهارگانه مجهز باشد.

رندر بازاریابی منتسب به گلکسی A21 به‌ما نشان می‌دهد که این گوشی حاشیه‌های بسیار اندکی در سمت‌های بالا، راست و چپ نمایشگرش دارد، اما در قسمت پایینی حاشیه‌ی زیادی به‌چشم می‌خورد. درضمن شاهد استفاده از حفره‌ای در قسمت سمت چپ بخش بالای نمایشگر به‌منظور میزبانی از دوربین سلفی هستیم، موضوعی که نشان می‌دهد سامسونگ در گلکسی A21 از نمایشگر اینفینیتی-O استفاده کرده است. درضمن رندر فاش‌شده نشان می‌دهد سامسونگ در گوشی جدیدش از حسگر اثر انگشت در پنل پشتی استفاده کرده است. افزون‌بر این موارد احتمالا گلکسی A21 به جک ۳/۵ میلی‌متری هدفون مجهز خواهد بود.

اطلاعاتی که پیش‌تر فاش شده‌اند ادعا می‌کنند گلکسی A21 قرار است برای پردازش کارهای مختلف متکی‌بر تراشه‌ی ساخت مدیاتک باشد. این گوشی احتمالا ۳ گیگابایت حافظه‌ی رم خواهد داشت و به نسخه‌ی اولیه‌ی رابط کاربری OneUI 2 بر پایه‌ی سیستم‌عامل اندروید ۱۰ مجهز خواهد بود. درحال‌حاضر نمی‌دانیم که سامسونگ قصد دارد در چه تاریخی گوشی جدیدش را معرفی کند. بااین‌حال وجود رندرهای بازاریابیِ این چنینی نشان می‌دهد که فاصله‌ی چندانی تا رونمایی رسمی باقی نمانده است.

گلکسی ای 21 سامسونگ / Samsung Galaxy A21

رندر ۳۶۰ درجه‌ی منتسب به گلکسی A21 سامسونگ (فاش‌شده توسط ایوان بلس)

سامسونگ طی ماه‌های اخیر نشان داده است که علاقه‌ی زیادی به معرفی گوشی‌های متنوع میان‌رده دارد. این شرکت چندین دستگاه جدید از سری گلکسی A و گلکسی M کرده و فعلا قصد دارد این روند را ادامه دهد. گوشی‌های جدید سامسونگ با اسامی مشابه A20 و A21 و... معمولا تفاوت‌های زیادی با یکدیگر ندارند. کره‌ای‌ها در تلاش‌اند با عرضه‌ی محصولات میان‌رده‌ی متنوع، تمامی سلایق را پوشش دهند و گوشی‌هایشان با بودجه‌ی اکثر کاربران هم‌خوانی داشته باشد.

شما کاربران زومیت چه دیدگاهی درمورد رندر ۳۶۰ درجه‌ی منتسب به گلکسی A21 سامسونگ دارید؟

قیمت گوشی، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان و آگاهانه‌ی انواع گوشی سامسونگ نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید؛ مقایسه‌ی مشخصات فنی انواع گوشی‌های سری S، J، M و A سامسونگ، قیمت گوشی A21 و گالری تصاویر رسمی این محصولات همگی در بخش محصولات دردسترس شما خواهد بود.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات