شیائومی می 10 Youth با نام می 10 لایت زوم به بازار جهانی راه می‌یابد

چهارشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
درحالی‌که مشخصات سخت‌افزاری و طراحی ظاهری گوشی شیائومی می 10 Youth به می ۱۰ لایت زوم شباهت بسیاری دارد؛ اما می 10 Youth مجهز به دوربین پریسکوپ شده است.
تبلیغات

کوالکام طی رویدادی از جدیدترین تکنولوژی شارژ سریع خود برای محصولات میان‌رده رونمایی کرد که شارژ سریع ۳ پلاس (Quick Charge 3 Plus) نام دارد. در خلال رونمایی از فناوری جدید در حوزه شارژ گوشی‌های هوشمند، اولین محصول مجهز به شارژ سریع ۳ پلاس نیز معرفی شد که شیائومی می ۱۰ لایت زوم (Xiaomi Mi 10 Lite Zoom) نام دارد.

شیائومی می ۱۰ لایت زوم درواقع نام نسخه جهانی گوشی تازه‌معرفی‌شده می ۱۰ Youth است که چندی پیش در چین رونمایی شد. با این حال تفاوتی میان دو نسخه وجود دارد. درحالی‌که شباهت‌های بسیاری از نظر طراحی و مشخصات سخت‌افزاری میان دو گوشی هوشمند به چشم می‌آید؛ اما مدل شیائومی می ۱۰ Youth از دوربین پریسکوپ برخوردار است و چنین ویژگی درواقع به معنی امکان زوم بیشتر محسوب می‌شود.

چنین اتفاقی در گذشته نیز رخ داد. شیائومی دو محصول به نام ردمی کی ۳۰ پرو و کی ۳۰ پرو زوم را معرفی کرد که نسخه زوم از برچسب قیمتی گران‌تری برخوردار بود. با این حال، نسخه Youth گوشی شیائومی می ۱۰ مجهز به دوربین پرسیکوپ شده است و از این ویژگی در می ۱۰ لایت زوم خبری نیست.

انتظار می‌رود می ۱۰ لایت 5G با برچست قیمت ۳۵۰ یورویی وارد بازار کشورهای اروپایی شود. گویا می ۱۰ لایت زوم نیز با قیمتی در حدود ۴۱۹ به بازار اروپا راه خواهد یافت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات