شیائومی می 10 یوث 5G با دوربین پریسکوپ و قیمت مقرون‌به‌صرفه معرفی شد

دوشنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۰
مطالعه 3 دقیقه
گوشی هوشمند می 10 یوث با نمایشگر ۶٫۵۷ اینچی AMOLED و تراشه‌ی اسنپدراگون 765G معرفی شد. قیمت این گوشی فقط ۳۰۰ دلار است.
تبلیغات

شیائومی گوشی هوشمند می 10 یوث (Mi 10 Youth 5G) را رسما معرفی کرد. این محصول اولین گوشی شیائومی با دوربین پریسکوپ است. می 10 یوث از بزرگ‌نمایی ۵۰ برابری و تراشه‌ی اسنپدراگون 765G، باتری حجیم و نمایشگری بزرگ بهره می‌برد. قیمت پایه‌ی میان‌رده‌ی جدید شیائومی ۳۰۰ دلار است.

گوشی هوشمند می 10 یوث 5G مشترکات فراوانی با می 10 لایت 5G دارد: نمایشگر هر دو محصول ۶/۵۷ اینچی از نوع AMOLED است و اسکنر اثرانگشت آن‌ها در زیر صفحه‌نمایش قرار دارد. نمایشگر می 10 یوث همچون می 10 لایت، رزولوشن +HD دارد؛ اما از نرخ نمونه‌گیری لمسی  ۱۸۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند.

سیستم دوربین در محصول جدید شیائومی یک دوربین ۸ مگاپیکسلی تله‌فوتو و یک لنز پریسکوپ کاملا جدید را شامل می‌شود که امکان بزرگ‌نمایی اپتیکال ۵ برابری و بزرگ‌نمایی هیبریدی ۵۰ برابری را فراهم می‌کند. همچنین، سیستم لرزش‌گیر می 10 یوث از نوع OIS است؛ بااین‌حال، شیائومی جزئیاتی از دیافراگم این دوربین‌ها را منتشر نکرده است.

دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با گشادگی دیافراگم f/1.8 و حسگر ۱٫۲ اینچی و دوربین ۸ مگاپیکسلی فوق‌عریض با ۱۲۰ درجه زاویه‌ی دید و دیافراگم f/2.2 و دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو با ۲ تا ۱۰ سانتی‌متر فاصله‌ی فوکوس دیگر اجزای تشکیل‌دهنده‌ی سیستم دوربین هستند. می 10 یوث قابلیت فیلم‌برداری با رزولوشن 4K و نرخ فریم ۳۰ فریم‌برثانیه را دارد و درعین‌حال، نرم‌افزار دوربین امکان ضبط ویدئوهای آهسته با رزولوشن ۷۲۰ پیکسل و نرخ ۹۶۰ فریم‌برثانیه را مهیا می‌کند. ناچ قطره‌ای‌شکل در بالای نمایشگر میزبان دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی این محصول است.

ظرفیت باتری گوشی هوشمند می 10 یوث ۴،۱۶۰ میلی‌آمپرساعت است و با روش Power Delivery، از فناوری شارژ سریع ۲۲٫۵ واتی پشتیبانی می‌کند. شیائومی هنوز تأیید نکرده است در جعبه‌ی محصول مذکور، شارژر سازگار با آن قرار دارد یا خیر. این شرکت درست پیش از می 10 یوث، رابط کاربری MIUI 12 را رونمایی کرد؛ ولی مدتی تا انتشار این نسخه از رابط کاربری باقی مانده است و گوشی جدید شیائومی با سیستم‌عامل اندروید ۱۰ و رابط کاربری MIUI 11 عرضه خواهد شد.

شیائومی می 10 یوث 5G

می 10 یوث در پنج رنگ آبی، سفید، مشکی، سبز و نارنجی و با چهار برچسب قیمتی و پیکربندی‌های متفاوت برای حافظه روانه‌ی بازار می‌شود. نسخه‌ی پایه‌ی این گوشی با ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۲٬۰۹۹ یوان (۳۰۰ دلار) و قوی‌ترین نسخه با ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۲٬۷۹۹ یوان (۴۰۰ دلار) قیمت دارد.

پیش‌سفارش این محصول با ۱۰۰ یوان پیش‌پرداخت از هم‌اکنون در وب‌سایت شیائومی آغاز و فروش آن به‌صورت معامله‌ی روز برای دوشنبه‌ی آینده، یعنی چهارم مه، برنامه‌ریزی شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات