شیپور از تصمیم خود برای ورود به بازار بورس خبر داد

شنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۱
مطالعه 2 دقیقه
شیپور با انتشار بیانیه‌ای از تصمیم هیئت مدیره‌ی این شرکت برای ورود به بازار بورس خبر داد که این روزها در حال جذب حجم انبوهی از نقدینگی در کشور است.
تبلیغات

به‌طور حتم حتی اگر جزو افرادی نباشید که در بورس سرمایه‌گذاری می‌کنند، این روزها رکوردشکنی‌های شاخص بورس را شنیده‌اید؛ فرایند شاخص بورس ایران برخلاف تالارهای بورس اقصی نقاط جهان که به واسطه‌ی ویروس کرونا روزهای خوبی را سپری نمی‌کنند، همچنان روندی صعودی را در پیش گرفته و از همین‌رو هر روز شاهد جذب نقدینگی بیشتری نسبت به روزهای قبلی است. همین امر باعث شده تا بسیاری از شرکت‌ها در فضای کنونی که یافتن سرمایه پروسه‌ای بسیار طاقت‌فرسا شده، حضور در بازار بورس را به عنوان فرصتی برای جذب سرمایه غنیمت بشمارند، چراکه در ماه‌های اخیر سیل عظیمی از نقدینگی به سوی بورس روانه می‌شود و این بهترین فرصت برای شرکت‌هایی است که به دنبال منابع مالی هستند. 

حال شیپور با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرده که عرضه‌ی عمومی سهام این شرکت در بازار سرمایه به تصویب هیئت‌مدیره‌ی این شرکت رسیده است. رضا اربابیان، مدیرعامل شیپور اعلام کرده که عرضه‌ی عمومی سهام شیپور یکی از اهداف سال ۱۳۹۹ این شرکت است. مجبد آنت، مدیرمالی شیپور نیز با اشاره به اینکه مجموعه‌هایی نظیر شرکت سرمایه‌گذاری اعتبار ایران، صندوق سرمایه‌گذاری رویش لوتوس، شرکت سرمایه‌گذاری ایران و فرانسه و شرکت سرمایه‌گذاری توسعه صنعتی ایران، سهامدار این استارتاپ هستند و همچنین انظباط مالی خوبی در شیپور برقرار است، اعلام کرد روند بورسی شدن این شرکت سریع‌تر از دیگران خواهد بود. 

باید دید که استارتاپ‌ها و مجموعه‌های نوپای کشور که برای حضور در بورس اعلام آمادگی کرده‌اند تا چه اندازه در این فرایند موفق و سریع خواهند بود، چراکه اغلب مدیران عامل و موسسان استارتاپ‌ها وجود قوانین سنتی در بورس را بزرگ‌ترین مانع برای ورود به این بازار خوانده‌اند. 

نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات