سری ردمی نوت 9 شیائومی پنج‌شنبه ۱۱ به‌صورت جهانی عرضه می‌شود

شنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۵
مطالعه 2 دقیقه
به‌نظر می‌رسد شرکت چینی شیائومی طی روزهای آینده جدیدترین محصولات خود ازجمله سری ردمی نوت ۹ را در کنار محصولات دیگر به‌صورت جهانی عرضه خواهد کرد.
تبلیغات

شیائومی با ارسال توییتی در صفحه رسمی توییتر خود اعلام کرد که عرضه‌ی نسخه جهانی سری ردمی نوت ۹ در ۱۱ اردیبهشت صورت می‌گیرد. متاسفانه در توییت به اینکه سری گوشی شیائومی ردمی نوت ۹ شامل چه محصولاتی می‌شود، اشاره‌ای نشده است.

در حال حاضر محصولاتی ازجمله ردمی نوت ۹ پرو و نوت ۹ پرو مکس در بازارهای محدودی به فروش می‌رسند؛ اما مشخص نیست که نسخه‌های آماده‌شده برای بازار جهانی سری ردمی نوت ۹ شامل چه محصولاتی می‌شود.

چندی پیش شیائومی گوشی هوشمندی به نام ردمی نوت ۹ اس را به بازار جهانی عرضه کرد که مشخصات آن شباهت بسیاری با نسخه ردمی نوت ۹ پرو دارد و درواقع نسخه جهانی آن محسوب می‌شود؛ اما شرکت چینی هنوز محصولی مشابه با نسخه پرو مکس به بازار جهانی معرفی نکرده است.

فیسبوک مسنجر رومز / Facebook Messenger Rooms

علاوه بر معرفی نسخه جهای سری ردمی نوت ۹ احتمال معرفی محصول دیگری از شیائومی به نام ردمی ۱۰ ایکس وجود دارد. این محصول در میان گوشی‌های هوشمند میان‌رده شیائومی قرار می‌گیرد که احتمالا در کنار سری ردمی نوت ۹ به فروش خواهد رسید.

۱۱ اردیبهشت روز مهمی برای شرکت شیائومی و علاقه‌مندان به محصولات شرکت چینی خواهد بود؛ زیرا قرار است از محصولات مختلفی رونمایی شود. در برخی گزارش‌ها به رونمایی شیائومی از محصولاتی اشاره شده است که در رده گوشی‌های هوشمند قرار نمی‌گیرند.

انتظار می‌رود شیائومی طی روزهای آینده از شیائومی می ۱۰ Youth Edition و نسخه جدیدی از رابط کاربری اختصاصی خود به نام MIUI 12 نیز رونمایی کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات