تبلت ردمی پد 5G شیائومی از دوربینی ۴۸ مگاپیکسلی برخوردار است

پنج‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
جذابیت سخت‌افزاری تبلت ردمی پد 5G شیائومی تنها به دوربین آن ختم نمی‌شود و این تبلت از نمایشگری با نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی و امکان شارژ سریع ۳۰ واتی نیز برخوردار است.
تبلیغات

تقریبا دو سال از زمانی می‌گذرد که شیائومی تبلت جدیدی به بازار عرضه کرد. با این حال، اخباری به گوش می‌رسد که شرکت چینی در حال کار روی تبلتی تحت برند ردمی است و می‌خواهد در ۲۷ آوریل (۸ اردیبهشت) از آن رونمایی کند.

مشخصات سخت‌افزاری تبلت جدید شیائومی به‌نام ردمی پد 5G به‌قدری خیره‌کننده است که صحت خبر را زیر سؤال می‌برد. در دل این تبلت شیائومی، تراشه اسنپدراگون 765G جا خوش کرده است و همین امر تبلت جدید برند ردمی را در میان محصولاتی با قابلیت سازگاری با فناوری ارتباطات 5G قرار می‌دهد.

نکته بعدی قیمت تبلت ردمی پد 5G است که با قیمتی در حدود ۲،۰۰۰ یوان چین یا معادل ۲۸۵ دلار (۲۶۰ یورو) روانه بازار می‌شود. محصول جدید شیائومی به نمایشگری مجهز شده است که نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی را ارائه می‌دهد؛ اما در مورد ابعاد آن، نوع پنل و رزولوشن توضیحاتی داده نشده است.

در پنل پشتی نیز دوربینی ۴۸ مگاپیکسلی استفاده شده که گویا از حسگرهای سونی استفاده می‌کند. چنین ویژگی، ردمی پد 5G را تبلتی با توانمندترین دوربین در میان محصولات مشابه تبدیل می‌کند.

علاوه بر موارد ذکرشده، ردمی پد 5G را می‌توان با شارژر سریع ۳۰ واتی شارژ کرد. با این حال در مورد ظرفیت باتری توضیحی داده نشده است؛ اما انتظار می‌رود که مانند تبلت‌های موجود در بازار در ردمی پد 5G نیز باتری با ظرفیت بالا استفاده شود.

تبلت ردمی پد 5G شیائومی

در ادامه گزارش به برخورداری تبلت جدید شیائومی از ۴ بلندگو اشاره شده است. برخورداری از چنین ویژگی‌هایی، آن‌هم با قیمت احتمالی ۲۶۵ دلاری کمی صحت خبر را زیر سؤال می‌برد؛ اما در مورد محصول شرکت شیائومی صحبت می‌کنیم که سابقه طولانی در عرضه محصولاتی با مشخصات سخت‌افزاری توانمند اما قیمتی اقتصادی دارد.

متاسفانه شیائومی در مورد تبلت ردمی پد 5G پاسخی به رسانه‌ها نداده است؛ اما چندی پیش یکی از مقامات شرکت شیائومی با ارسال پستی در حساب شخصی ویبوی خود گفت که این شرکت هنوز به تبلت‌ها امیدوار است و از ساخت آن‌ها دست نمی‌کشد.

انتظار می‌رود ردمی پد 5G در کنار گوشی هوشمند شیائومی می 10 Youth Edition در ۸ اردیبهشت رونمایی شود. در این صورت با دو محصول اقتصادی از شرکت شیائومی مواجه خواهیم شد که حرف‌های بسیاری برای گفتن دارند.

فناوری 5G ویژگی است که بسیاری از کاربران سراسر دنیا انتظار آن را می‌کشیدند و حال به‌نظر می‌رسد که به‌لطف تراشه اسنپدراگون 765G و همچنین محصولات اقتصادی شیائومی کاربران بیشتری می‌توانند فناوری 5G را تجربه کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات