خدمات ضدعفونی منزل و اماکن عمومی از کرونا

دوشنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
مطالعه 5 دقیقه
به دلیل شیوع بیماری کرونا در کشور، شرکت کیان پاک خدمات ضدعفونی منزل و محل کار، باشگاه‌ها و خودروها از ویروس کووید ۱۹ را ارائه می‌دهد.
تبلیغات

ضدعفونی منزل و محل کار، یکی از بهترین و موثرترین راه‌ها در پیشگیری از کرونا است. هر قدر هم شما که در خانه مانده باشید باز هم این احتمال وجود دارد که ویروس کرونا از راه هوا، یا همراه خریدهایی که پیک برایتان آورده، وارد منزل شما شده باشد. لذا ضدعفونی کردن خانه و محل کار ابزار بسیار مؤثر و مفیدی بوده و می‌تواند خیال شما را از بابت این ویروس راحت کند.

ارائه خدمات ضدعفونی توسط شرکت کیان پاک

باتوجه به شیوع گسترده بیماری کرونا و تلاش بسیار برای پیشگیری آن، این امکان وجود دارد که خطر ابتلا به این ویروس در محیط قرار بگیرد. برای ازبین‌بردن این نگرانی، با استفاده از خدمات ضدعفونی شرکت سمپاشی کیان پاک می‌توانید از ایزوله شدن سرویس بهداشتی مانند توالت و حمام، آشپزخانه و کابینت های آن، کمد لباس‌ها و محیط خانه مطمئن شوید. شرکت سم‌پاشی کیان پاک از متخصصان مجربی برخوردار بوده و شما می‌توانید از آن‌ها بخواهید تا اقدام به ضدعفونی منزل شما کنند. متخصصان سمپاشی کیان پاک تمام نکات ایمنی در مورد بیماری کرونا را رعایت می‌کنند. شرکت خدماتی کیان پاک با ارائه خدمات ضدعفونی، تصمیم گرفته است تا ذره‌ای از نگرانی های شما هموطنان عزیز کم کند.

راه‌های انتقال ویروس کرونا

ویروس کرونا که تاکنون افراد زیادی به آن آلوده شده‌اند و عده زیادی نیز جان خود را از دست داده‌اند، یکی از موضوعاتی است که منجر به نگرانی و تشویش خاطر افراد زیادی در جامعه شده است. راه‌های انتقال ویروس کرونا به دو طریق وجود دارد:

راه تنفسی: ذراتی که ویروس کرونا ایجاد می‌کند در سیستم تنفسی تقریبا کمی سنگین هستند. یعنی وقتی که ما صحبت می‌کنیم، سرفه یا عطسه می‌کنیم، ذرات وقتی که خارج می‌شوند در فاصله حدود یک تا یک و نیم متری ما رسوب می‌کنند. درنتیجه، قدرت سرایت آن‌ها تقریبا کمتر از ۲ متر است. پس، از راه تنفس و صحبت کردن، حرف زدن، عطسه کردن منتقل می‌شود.

راه تماسی: به شکل مستقیم زمانی‌که ما دست می‌دهیم، ویروس منتقل می‌شود، مثل دست دادن با تماس به شکل غیرمستقیم این است که ما سطوح را آلوده می‌کنیم، وسایل را آلوده می‌کنیم، یک فرد دیگر وقتی به آن وسایل آلوده دست بزند، اگر دستش را به بینی، دهان یا به چشم بزند، می‌تواند ویروس را وارد بدن خود کند.

ضدعفونی در زمان ورود به منزل جهت پیشگیری از ویروس کرونا

همه ما در روز برای کارهای مختلف مثل رفتن به سرکار، خرید، کار بانکی و ... از خانه بیرون می رویم، باتوجه به شیوع ویروس کرونا نیاز است که بعد از برگشت به خانه بلافاصله وسایل را ضدعفونی کنیم. موادغذایی که خریده‌ایم، لباسی که پوشیده‌ایم همه در معرض آلودگی و میکروب کرونا قرار دارند و حتما باید ضدعفونی شوند.

کیان پاک

خدمات قابل ارائه توسط کیان پاک

شرکت کیان پاک خدمات متنوعی در زمینه سمپاشی و ضدعفونی جهت پیشگیری از ویروس کرونا انجام می‌دهد. نمونه پروژه های انجام شده توسط متخصصان ما خود گویای حسن انجام کار ما است. از جمله پروژه‌های اخیر ما می‌توان به ضدعفونی سفارت آفریقای جنوبی در ایران و نیز ضدعفونی یکی از بزرگ‌ترین باشگاه های ورزشی زنان در تهران اشاره کرد. برخی از خدمات ما به شرح ذیل هستند:

  • سمپاشی حشرات موذی از قبیل ساس، سوسک، مورچه، موش و ...
  • ضدعفونی منازل و اماکن عمومی
  • ضدعفونی خودروهای عمومی و شخصی
  • ضدعفونی باشگاه‌های ورزشی
  • و ...

نمونه پروژه‌های انجام شده‌ی ما را می‌توانید از کانال آپارت کیان پاک ( kiyanpak ) مشاهده بفرمایید.

استفاده از خدمات شرکت ضدعفونی کرونا

کیان پاک سعی کرده با ارائه سرویس ضدعفونی، منزل یا محل کار شما را توسط محلول های تمیز و پاک‌کننده عاری از هرگونه ویروس، باکتری یا آلودگی کند. این کار ویروس های موجود در محیط را از بین می‌برد. انجام این خدمات توسط معتبرترین شرکت ضدعفونی کرونا به‌صورت دوره ای در کنار سایر دستورالعمل های ایمنی، می‌تواند شانس ابتلا به ویروس کرونا را تا حد قابل توجهی کاهش دهد. تمامی متخصصان شرکت ضدعفونی کیان پاک از کارشناسان مجرب و حرفه‌ ای در زمینه کاری خود هستند.

توصیه شرکت سمپاشی کیان پاک به شما

این روزها که مردم در سراسر جهان با شیوع ویروس کرونا دست‌وپنجه نرم می‌کنند، رعایت بهداشت فردی بیش‌ازپیش اهمیت پیدا کرده است. استفاده از ماسک و دستکش، شست‌وشوی مرتب دست‌ها و پرهیز از تماس دست‌ها با چشم، دهان و بینی و به‌طور کلی رعایت بهداشت فردی در درجه اول از جمله نکاتی هستند که بسیار توصیه می‌گردد.

قدرت تکثیر و رشد ویروس در یکسری از نقاط منزل، بسیار بیشتر از حد تصور است. ضدعفونی کردن این نقاط به‌طور ویژه تأثیر مستقیمی در کاهش میزان رشد ویروس و افزایش احتمال جلوگیری از ورود آلودگی هایی همچون ویروس کرونا خواهد داشت. از جمله آلوده‌ترین نقاط یا لوازم موجود در منزل که ضدعفونی و پاکسازی آن‌ها اولویت بالایی دارد، عبارت‌اند از :دستگیره سرویس بهداشتی، کنترل و ریموت تلویزیون، اسفنج و اسکاج ظرفشویی، دستگیره ماشین لباسشویی، تخته آشپزخانه، بالش، شیرهای آب، دستگیره ورودی در ساختمان، دستگیره یخچال، دستگیره درهای داخل منزل.

کیان پاک

تأثیر سمپاشی در ازبین‌بردن ویروس کرونا

اما شرکت سمپاشی کیان پاک به غیر از ضدعفونی کرونا، خدمات سمپاشی را نیز انجام می‌دهد. خدمات سمپاشی و ضدعفونی کرونا مانند دیگر خدمات شرکت کیان پاک در تمام مناطق تهران ارائه می‌شود. پس در هر کجای تهران که زندگی می‌کنید می‌توانید با شرکت سمپاشی کیان پاک تماس گرفته و از خدمات آن بهره‌مند گردید.

هزینه ضدعفونی کرونا چقدر است؟

معمولا هزینه ضدعفونی براساس محدوده‌ای که برای سمپاشی انتخاب می‌کنید، متفاوت است. وسایل موجود در منازل و محیط کار نیز می‌تواند در هزینه ضدعفونی تأثیرگذار باشد. اما این نکته را در نظر داشته باشید که تمام تلاش شرکت سمپاشی کیان پاک این است که خدمات خود را با کمترین هزینه ارائه دهد.

سخن پایانی

برای پیشگیری از کرونا در این روزها که تمامی ما برای مهار ویروس کرونا و جلوگیری از خطر ابتلای خود و عزیزانمان، با این ویروس دست‌وپنجه نرم می‌کنیم، انجام خدمات ضدعفونی منزل یا محل کار توصیه می‌شود. همچنین بهتر است نکات بهداشتی را به درستی رعایت کنیم و از رفتن غیرضروری به خارج از محیط خانه و سفر برای پیشگیری کرونا جلوگیری کنیم. خدمات ضدعفونی کرونا باعث حفظ بیشتر سلامت محیط شده و شما را در مقابل ویروس در محیط خانه برای مدتی حفظ می‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات