ویوو اس 6 5G با نمایشگر امولد ۶/۴۴ اینچی معرفی شد

پنج‌شنبه ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
گوشی هوشمند ویوو اس 6 مجهز به تراشه اکسینوس ۹۸۰ سامسونگ شده است که فناوری ارتباطات 5G را پشتیبانی می‌کند.
تبلیغات

شرکت چینی ویوو امروز از جدیدترین محصول میان‌رده خود رونمایی کرد که سازگار با ارتباطات 5G است. گوشی هوشمند ویوو اس ۶ مجهز به نمایشگر ۶/۴۴ اینچی شده است که پنلی از نوع امولد دارد. /product/list/mobile/

در پنل پشتی گوشی ویوو اس ۶ شاهد دوربینی با ماژول چهارگانه هستیم و باتری با ظرفیت ۴،۵۰۰ میلی‌آمپرساعت نیز وظیفه تأمین انرژی لازم برای روشن نگه داشتن نمایشگری ۶/۴۴ اینچی را به عهده دارد. ویوو در جدیدترین محصول خود از تراشه اکسینوس ۹۸۰ ساخت شرکت سامسونگ استفاده کرده است که در محصولاتی ازجمله ویوو ایکس ۳۰ و ایکس ۳۰ پرو استفاده شده بود.

نمایشگر ۶/۴۴ اینچی ویوو اس ۶ دارای رزولوشن ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسل یا +FHD است و در بالای نمایشگر نیز بریدگی وجود دارد تا دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی قرار بگیرد. نسبت ابعاد نمایشگر برابر ۲۰ به ۹ است و از ویژگی‌های آن می‌توان به ادغام حسگر اسکنر اثرانگشت با نمایشگر اشاره کرد.

ویوو اس 6 / Vivo S6 5G

پنل پشتی ویوو اس ۶ میزبان دوربینی با ماژول چهارگانه است که دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی را یدک می‌کشد. در کنار دوربین اصلی، شاهد دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی، دوربین ۲ مگاپیکسلی مخصوص ثبت تصاویر ماکرو و دوربین ۲ مگاپیکسلی مخصوص سنجش عمق هستیم.

تراشه اکسینوس ۹۸۰ را حافظه رم ۸ گیگابایتی همراهی می‌کند و دو گزینه حافظه ذخیره‌سازی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی در نظر گرفته شده است. باتری ۴،۵۰۰ میلی‌آمپری را از طریق شارژر ۱۸ واتی می‌توان شارژ مجدد کرد.

ویوو اس 6 / Vivo S6 5G

گوشی هوشمند ویوو اس ۶ مبتنی بر اندروید ۱۰ است که روی آن، رابط کاربری فان‌تاچ ویوو سوار شده است. از نظر رنگ‌بندی می‌توان ویوو اس ۶ را در سه رنگ‌بندی مشکی، سفید و آبی خریداری کرد.

انتظار می‌رود پیش‌فروش محصول جدید ویوو از ۱۶ فروردین شروع شود و علاقه‌مندان بتوانند نسخه مجهز به ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی ویوو اس ۶ را با قیمتی معادل ۳۸۰ دلار خریداری کنند. قیمت گوشی جدید ویوو در مدل ۸ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی هم معادل ۴۲۵ دلار درنظر گرفته شده است. هنوز زمان عرضه جهانی ویوو اس ۶ مشخص نشده است.

ویوو اس 6 / Vivo S6 5G
ویوو اس 6 / Vivo S6 5G
ویوو اس 6 / Vivo S6 5G
ویوو اس 6 / Vivo S6 5G
ویوو اس 6 / Vivo S6 5G
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات