انتشار نخستین اسکرین‌شات‌های منتسب‌به رابط کاربری MIUI 12 شیائومی

جمعه ۲۹ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
اسکرین‌شات‌های جدیدی که اخیرا در فضای وب فاش شده و به MIUI 12 نسبت داده شده‌اند از بروز برخی تغییرات در جدیدترین نسخه‌ی رابط کاربری گوشی‌های شیائومی حکایت دارند.
تبلیغات

شیائومی به‌تازگی نسخه‌ی بتای اپلیکیشن MiSettings را به‌روزرسانی کرده و ظاهرا به‌شکلی تصادفی از همین طریق، نخستین اسکرین‌شات‌های رابط کاربری MIUI 12 را در معرض دید قرار داده است. این شرکت چینی به‌طور معمول نسخه‌های بتای اپلیکیشن‌های پیش‌فرض گوشی‌هایش را برای اعضای انجمن‌ آنلاین MIUI Community در دسترس قرار می‌دهد و نسخه‌ی بتای جدید MiSettings چند روز پیش در قالب فایل APK برای دانلود منتشر شد.

در نسخه‌ی بتای جدید اپلیکیشن موردبحث شاهد اعمال تغییراتی مهم در رابط کاربری هستیم که در راستای ساده‌تر کردن استفاده از آن اعمال شده‌اند. یکی از اعضای انجمن XDA-Developers توانسته است به این موضوع پی ببرد و چندین اسکرین‌شات ثبت کند.

از زمان رسانه‌ای شدن این اسکرین‌شات‌ها، شیائومی فایل APK نسخه‌ی بتای جدید MiSettings را حذف کرده است. بدین ترتیب احتمال می‌دهیم اسکرین‌شات‌های فاش‌شده واقعا مربوط به نسخه‌ی بعدی رابط کاربری MIUI باشند.

در اسکرین‌شات‌های منتشرشده می‌توانید نظاره‌گر مقایسه‌ی بین نسخه‌ی فعلی MiSettings با نسخه‌ی بتای جدید آن که از رابط کاربری تغییریافته استفاده می‌کند باشید. مهم‌ترین تغییری که به‌چشم می‌آید، تنظیمات نرخ نوسازی (رفرش ریت) نمایشگر است. در نسخه‌ی فعلی، تنظیمات نرخ نوسازی در قالب منویی شناور نشان داده می‌شوند، اما در MIUI 12 شاهد منویی تصویری هستیم. تغییر درخورتوجه دیگر به بخش Screen Time مربوط می‌شود؛ ظاهرا Screen Time در MIUI 12 به‌جای نمودار میله‌ای از نمودار هندسی بهره‌مند خواهد بود.

اسکرین‌شات رابط کاربری MIUI 12 شیائومی
اسکرین‌شات رابط کاربری MIUI 12 شیائومی
اسکرین‌شات رابط کاربری MIUI 12 شیائومی
اسکرین‌شات رابط کاربری MIUI 12 شیائومی

فراموش نکنید اسکرین‌شات‌های فاش‌شده مربوط به نسخه‌ی اولیه‌ی MIUI 12 هستند و احتمالا تا فرا رسیدن زمان انتشار نسخه‌ی نهایی، بهبودهایی دیگر در این رابط کاربری اعمال خواهند شد. انتظار می‌رود شیائومی رابط کاربری MIUI 12 را سه‌ماهه‌ی سوم سال جاری میلادی برای گوشی‌های مقصد در دسترس قرار دهد. ماه گذشته شیائومی از توقف روند توسعه‌ی بتای MIUI 11 خبر داد؛ موضوعی که نشان می‌دهد چینی‌ها از زمان توقف MIUI 11 تمام تمرکز خود را روی توسعه‌ی MIUI 12 معطوف کرده‌اند. این یعنی احتمالا طی هفته‌های آینده اطلاعات بیشتری از MIUI جدید منتشر خواهد شد.

شما کاربران زومیت چه دیدگاهی درمورد اسکرین‌شات‌های MIUI 12 دارید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات