تبلت گلکسی تب اس 6 لایت معرفی شد

چهارشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۰
مطالعه 3 دقیقه
تبلت گلکسی تب اس ۶ لایت با نمایشگر ۱۰/۴ اینچی و باتری ۷،۰۴۰ میلی‌آمپرساعتی و در سه رنگ‌ مختلف معرفی شد.
تبلیغات

سامسونگ ماه ژوئیه گلکسی تب اس ۶ را رونمایی کرد و حال نسخه‌ی اقتصادی آن تبلت، گلکسی تب اس ۶ لایت را معرفی کرده است. تبلت جدید شرکت کره‌ای از بدنه‌ای با طراحی یکپارچه و نمایشگری ۱۰/۴ اینچی بهره می‌برد.

نمایشگر استفاده‌شده در تبلت سامسونگ گلکسی تب اس ۶ لایت پنلی از نوع IPS LCD با رزولوشن ۲،۰۰۰ در ۱،۲۰۰ پیکسل دارد. ضخامت بدنه‌ی گلکسی تب اس ۶ لایت درمقایسه‌با نسخه‌ی استاندارد ۰/۱ میلی‌متر کاهش یافته است؛ اما تفاوت‌ها تنها در ابعاد نیست و در گلکسی تب اس ۶ شاهد پنلی از نوع AMOLED با رزولوشن ۲،۵۶۰ در ۱،۶۰۰ پیکسل هستیم.

علاوه‌براین، نسخه‌ی لایت فاقد حسگر اسکنر اثرانگشت ادغام‌شده با نمایشگر است. در دل گلکسی تب اس ۶ لایت پردازنده‌ای هشت‌هسته‌ای قرار گرفته که با فرکانس ۲/۳ گیگاهرتزی کار می‌کند. متأسفانه نوع تراشه مشخص نشده است؛ اما احتمال می‌رود سامسونگ از تراشه اکسینوس ۹۶۱۱ در نسخه‌ی لایت استفاده کرده باشد.

گلکسی تب اس 6 لایت / Galaxy Tab S6 Lite

تراشه معرفی‌نشده گلکسی تب اس ۶ لایت را چهار گیگابایت حافظه‌ی رم همراهی می‌کند و دو حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی نیز برای کاربران در نظر گرفته شده است. این موضوع در حالی است که نسخه‌ی استاندارد گلکسی تب اس ۶ با مدل پایه مجهز به حافظه‌ی رم شش گیگابایتی و حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایتی عرضه می‌شود. مدل پیشرفته‌تر تب اس ۶ نیز هشت گیگابایت حافظه‌ی رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی دارد. در‌صورتی‌که حافظه‌ی ذخیره‌سازی گلکسی تب اس ۶ لایت برای کاربر کافی نباشد، امکان ارتقای آن به‌لطف درگاه کارت حافظه میکرو‌اس‌دی تا سقف یک ترابایت وجود دارد.

تبلت جدید سامسونگ مبتنی‌بر اندروید ۱۰ است و از رابط کاربری One UI 2.0 استفاده می‌کند. گلکسی تب اس ۶ لایت از ویژگی‌هایی مانند Dark Mode و سامسونگ ناکس برخوردار است.

گلکسی تب اس 6 لایت / Galaxy Tab S6 Lite

در پنل پشتی گلکسی تب اس ۶ لایت شاهد دوربینی ۸ مگاپیکسلی هستیم و برای علاقه‌مندان به ثبت تصاویر سلفی نیز دوربینی ۵ مگاپیکسلی در بالای نمایشگر تعبیه شده است. درصورتی‌که به استفاده از قلم استایلوس علاقه‌مند هستید، تبلت جدید سامسونگ از S-Pen نز پشتیبانی می‌کند. همچنین، کاور جداگانه‌ای برای تب اس ۶ لایت عرضه خواهد شد که به‌صورت مغناطیسی به تبلت جدید سامسونگ متصل می‌شود. این کاور جایگاهی نیز برای قلم استایلوس دارد تا جابه‌جایی تبلت گلکسی تب اس ۶ لایت آسان‌تر شود.

از ویژگی‌های دیگر تب اس ۶ لایت می‌توان به پشتیبانی از بلوتوت ۵ و Wi-Fi و ارتباطات LTE اشاره کرد. برای علاقه‌مندان موسیقی نیز جک هدفون ۳/۵ میلی‌متری در نظر گرفته شده است تا امکان استفاده از هدفون‌های قدیمی نیز میسر شود. باتری تبلت جدید سامسونگ ۷،۰۴۰ میلی‌آمپرساعتی است و از درگاه USB-C نیز استفاده می‌کند.

گلکسی تب اس 6 لایت / Galaxy Tab S6 Lite

انتظار می‌رود گلکسی تب اس ۶ لایت سامسونگ در سه رنگ‌ خاکستری و صورتی و آبی عرضه شود. متأسفانه هنوز زمان عرضه و قیمت تبلت جدید سامسونگ مشخص نشده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات