وان پلاس از شارژر بی‌سیم ۳۰ واتی وارپ برای وان پلاس 8 پرو رونمایی کرد

چهارشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۶
مطالعه 2 دقیقه
شارژر بی‌سیم وارپ به‌صورت جداگانه برای وان‌پلاس 8 پرو عرضه می‌‌شود. پد شارژر ۷۰ دلار و پایه شارژر نیز ۸۰ دلار قیمت دارد.
تبلیغات

ساعاتی پیش شرکت وان‌پلاس از جدیدترین سری پرچم‌دار خود به‌نام‌های وان‌پلاس ۸ و وان‌پلاس ۸ پرو رونمایی کرد. وان‌پلاس ۸ پرو اولین گوشی  شرکت چینی محسوب می‌شود که قابلیت شارژ بی‌سیم را به‌همراه دارد؛ البته برای برخورداری از این ویژگی باید شارژر و پد مخصوص آن را جداگانه خریداری کنید.

شارژر بی‌سیم ۳۰ واتی گوشی وان‌پلاس ۸ پرو که وارپ نامیده می‌شود قابلیتی فراهم می‌کند که ۵۰ درصد از ظرفیت باتری گوشی هوشمند در عرض ۳۰ دقیقه شارژ شود؛ البته چنین ویژگی با هزینه اضافه‌تری همراه است. در کنار خرید وان‌پلاس ۸ پرو می‌توانید پد شارژر را به قیمت ۶۹/۹۵ دلار و پایه شارژر را به قیمت ۷۹/۹۵ دلار خریداری کنید.

به کار گرفتن چنین فناوری برای شرکت وان‌پلاس ریسک بزرگی محسوب می‌شود؛ اما شرکت چینی معتقد است که استفاده از شارژر بی‌سیم به‌لطف فن‌ها و سیستم خنک‌کننده استفاده‌شده در پد و پایه شارژر مشکلی برای وان‌پلاس ۸ پرو به وجود نخواهد آورد.

شارژر وان پلاس 8 پرو / OnePlus 8 Pro

طبیعتا شارژ سریع ۳۰ واتی باعث گرم شدن باتری می‌شود؛ اما به گفته مقامات وان‌پلاس، سیستم خنک‌کننده استفاده‌شده در پد و پایه شارژر مانع آسیب رسیدن به باتری گوشی هوشمند وان‌پلاس ۸ پرو خواهد شد.

طراحی پایه شارژر به‌نحوی است که کمترین تماس میان بدنه پایه و گوشی هوشمند صورت می‌گیرد و در فضای خالی میان بدنه پایه و وان‌پلاس ۸ پرو هوا جریان خواهد داشت تا شدت میزان گرمای به‌وجود آمده کاهش یابد. از ویژگی‌های شارژر می‌توان به حالت خواب اشاره کرد که فن‌ها در طول شارژ گوشی هوشمند خاموش می‌شوند تا میزان صدای حاصله از شارژ وان پلاس ۸ پرو کاهش یابد؛ البته چنین اقدامی به کندتر شدن شارژ باتری ختم می‌شود تا گرمای تولیدشده نیز کنترل شود.

شارژر وان پلاس 8 پرو / OnePlus 8 Pro

وان‌پلاس گفته است که از شارژر وارپ می‌توان برای شارژ دستگاه‌های Qi نیز استفاده کرد؛ اما به‌جای ۳۰ وات، شارژ به‌حالت ۵ وات تنزل پیدا می‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات