ال جی از گوشی تاشوی فولدر 2 رونمایی کرد

سه‌شنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۱
مطالعه 3 دقیقه
فولدر ۲ جدیدترین گوشی تاشو ال‌جی به‌شمار می‌آید که از نمایشگر دوگانه استفاده می‌کند، به فناوری 4G مجهز شده است و از باتری ۱٬۴۷۰ میلی‌آمپرساعتی بهره می‌گیرد.
تبلیغات

درحالی که بسیاری از رسانه‌ها منتظر انتشار اطلاعات رسمی جدید از گوشی موردانتظار ال‌جی ولوت هستند، کره‌ای‌ها در اقدامی غیرمنتظره از گوشی دیگری پرده‌برداری کردند. گوشی جدید ال‌جی که در دسته‌ی گوشی‌های تاشو (Flip) قرار می‌گیرد، ال‌جی فولدر‌ ۲ (LG Folder 2) نام دارد. گوشی ال‌جی فولدر‌ ۲ به‌عنوان نسل جدید گوشی ال‌جی فولدر‌ از نمایشگر دوگانه بهره می‌گیرد و به‌طور ویژه برای کسانی ساخته شده است که بودجه‌ی بسیار محدودی برای تهیه‌ی گوشی دارند و ترجیح می‌دهند موبایلی بخرند که استفاده از آن بسیار ساده و سرراست باشد.

گوشی پایین‌رده‌ی جدید کره‌ای‌ها برای پردازش وظایف مختلف از تراشه‌ی چهار هسته‌ای اسنپدراگون ۲۱۰ کوالکام (Qualcomm Snapdragon 210) با فرکانس پردازشی ۱/۱ گیگاهرتز بهره می‌گیرد و به ۱ گیگابایت حافظه‌ی رم مجهز شده است. ناگفته نماند تراشه‌ی موردبحث کوالکام برای پردازش وظایف گرافیکی از پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو ۳۰۴ استفاده می‌کند.

نمایشگر اصلی ال‌جی فولدر‌ ۲ وضوح QVGA دارد و نمایشگر دوم، نمایشگری تک‌رنگ است

ال‌جی فولدر‌ ۲ افزون بر این موارد ۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازیِ قابل‌ارتقاء از طریق کارت میکرو SD تا سقف ۳۲ گیگابایت دارد و از دو نمایشگر مجزا بهره‌مند است. نمایشگر اصلی دستگاه برای به‌تصویر کشیدن محتوای بصری از وضوح QVGA (معادل ۳۲۰ در ۲۴۰ پیکسل) بهره می‌گیرد و اندازه‌ای ۲/۸ اینچی دارد. نمایشگر دوم، نمایشگری تک‌رنگ با اندازه‌ی ۰/۹ اینچ است که روی بخش بیرونی دستگاه جای گرفته و از آن به‌منظور نمایش نوتیفیکیشن‌های مربوط‌به پیامک‌های متنی و تماس‌ها، درصد باتری و شرایط سیگنال‌دهی استفاده می‌شود. 

گوشی تاشو جدید ال‌جی دارای کلیدی مجزا برای تماس اضطراری (SOS) است و از کلیدهایی دیگر هم برای کارهایی خاص پشتیبانی می‌کند. کلید تماس اضطراری دستگاه در پنل پشتی جای گرفته است و در کنار آن دوربین اصلی دستگاه دیده می‌شود. می‌توانید شماره‌ای خاص روی این کلید تنظیم کنید و هر موقع خواستید در بازه‌ی زمانی ۱/۵ ثانیه سه بار پشت سر هم آن را فشار دهید تا با شماره‌ی یادشده تماس حاصل شود. دکمه‌ی یادشده همچنین می‌تواند مکان شما را از طریق پیامک با شماره‌ی موردبحث به‌اشتراک بگذارد.

ال جی فولدر 2 / LG Folder 2

ال‌جی فولدر‌ ۲ در سمت راست دوربین پشتی، کلیدی برای برقراری تماس‌های اضطراری دارد

ناگفته نماند ال‌جی Folder 2 در پنل پشتی از دوربینی ۲ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. از طرفی کلید خاص دیگری را داریم که در بخش جلویی دستگاه در بالای دکمه‌ی سبزرنگ برقراری تماس جای گرفته است و به‌شما امکان می‌دهد در کسری از ثانیه سرویس صوتی مبتنی‌بر هوش مصنوعی دستگاه را فراخوانی کنید یا به ضبط تماس صوتی بپردازید. کاربر می‌تواند از سرویس هوش مصنوعی گوشی سؤال‌هایی در رابطه با آب‌و‌هوا، تاریخ و ساعت بپرسد. البته در دسترس بودن این قابلیت‌ها به اپراتور مخابراتی که از سیم‌کارت آن استفاده می‌کنید بستگی دارد. ال‌جی فولدر‌ ۲ همچنین از صفحه‌کلید T9 بهره می‌برد. گوشی تاشو جدید ال‌جی مبتنی‌بر سیستم‌عامل اندروید است.

براساس اطلاعات رسمی، ال‌جی فولدر‌ ۲ وزنی برابر با ۱۲۷ گرم دارد و از بلوتوث به‌همراه وای‌فای و شبکه‌ی 4G پشتیبانی می‌کند. این گوشی جدید همچنین قابلیتی خاص به‌نام Data Security Lock دارد که باعث می‌شود از تحمیل هرینه‌های اضافی مربوط به داده‌ به کاربر، جلوگیری شود. گوشی تاشو ال‌جی افزون بر موارد یادشده دارای باتری ۱٬۴۷۰ میلی‌آمپرساعتی است و در دو رنگ سفید و خاکستری در دسترس قرار می‌گیرد. قیمت گوشی ال‌جی فولدر‌ ۲ معادل ۱۶۰ دلار است و از تاریخ ۱۷ آوریل ۲۰۲۰ (۲۹ فروردین ۱۳۹۹) روانه‌ی بازار کره‌ی جنوبی می‌شود. در حال حاضر مشخص نیست که ال‌جی قصد دارد گوشی فولدر‌ ۲ را در بازارهای جهانی نیز عرضه کند یا خیر.

دیدگاه شما کاربران زومیت درمورد ال‌جی فولدر‌ ۲ چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات