گیفت کارت استور؛ کد تخفیف خرید گیفت کارت

سه‌شنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
وب‌سایت اینترنتی گیفت کارت استور مرکز فروش و ارائه انواع گیفت‌ کارت‌های اپل، گوگل، پلی‌استیشن، استیم، ایکس‌باکس و شرکت‌های معتبر بین‌المللی است.
تبلیغات

وب‌سایت گیفت کارت استور با تجربه‌ی چندین‌ساله‌ی خود در ارائه‌ی گیفت کارت‌ همراه همیشگی شما است تا تجربه‌ای لذت‌بخش برای استفاده‌ی بدون محدودیت از سرویس‌های دیجیتالی را ارائه دهد.

از تخفیف ویژه کمپین #در_خانه_بمانیم گیفت کارت استور لذت ببرید

گیفت کارت استور شما کاربران عزیز زومیت را به شرکت در کمپین #در_خانه_بمانیم دعوت می‌کند. شما می‌توانید ازطریق لینک زیر کد تخفیف خرید گیفت کارت‌ را دریافت کنید و با استفاده از آن تجربه‌ای ویژه همراه داشته باشید.

بدون تخفیف گیفت کارت نخرید!

توجه داشته باشید کوپن تخفیف ویژه ما فقط به کاربرانی نمایش داده می‌شود که از لینک پایین وارد سایت شوند:

گیفت کارت استور

خرید آسان و تحویل فوری گیفت کارت

تحویل گیفت کارت‌های خریده‌شده کمتر از یک دقیقه زمان می‌برد! با خرید از گیفت کارت استور می‌توانید آسانی و در مدت زمان بسیار کوتاهی کد گیفت کارت مدنظر خود را دریافت کنید.

پشتیبانی سریع و ۲۴ ساعته

کارشناسان بخش پشتیبانی ما در هر ساعت از شبانه‌روز به‌صورت ۲۴ ساعته و حتی در روزهای تعطیل پاسخ‌گوی درخواست‌های شما هستند و راهنمایی‌های لازم برای خرید و استفاده از محصولات را به شما ارائه می‌دهند.

گیفت کارت استور امکان خرید بازی‌های ps4 و خدمات مشابه را در هر لحظه برای شما فراهم کرده است. آسان‌ترین روش برای اجرای بازی در کنسول، خرید دیجیتالی آن‌ها است. شما می‌توانید با خرید گیفت کارت ps4 از وب‌سایت Giftcardstore.ir سریعا سفارش خود را می‌گیرید و با شارژ حساب کاربری، بازی مدنظرتان را دریافت کنید.

گیفت کارت استور

خرید اپلیکیشن‌ها و بازی‌های پولی امکانات ویژه و بیشتری دراختیارتان قرار می‌دهد. گیفت کارت استور این امکان را فراهم کرده تا در زمان دلخواه گیفت کارت اپل و سرویس‌های آنلاین دیگر ارائه‌شده‌ی اپل را دریافت کنید و از قابلیت‌های آن‌های بهره‌مند شوید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات