شیائومی می نوت 10 لایت با دوربین پنج‌گانه بدون فوکوس لیزری در فهرست تأییدیه NBTC ظاهر شد

شنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
با صدور تأییدیه‌ی کمیسیون پخش داده و ارتباطات ملی تایلند برای شیائومی می نوت ۱۰ لایت، احتمال معرفی این محصول در آینده‌ای نزدیک قوت گرفت.
تبلیغات

نوامبر سال گذشته، شیائومی گوشی‌ موبایل سری می نوت 10 را معرفی کرد. حالا به‌نظر می‌رسد این شرکت در آینده‌ای نزدیک، با عرضه‌ی نسخه‌ی لایت (Lite) محصول یادشده قصد دارد عضو جدیدی به این خانواده اضافه کند. گوشی شیائومی می نوت ۱۰ لایت با کد مدل M2002F4LG، تأییدیه‌ی کمیسیون پخش داده و ارتباطات ملی تایلند (NBTC) را دریافت کرده که نشانه‌ای از رونمایی قریب‌الوقوع این محصول است.

فهرست ذکرشده در وب‌سایت مؤسسه‌ی NBTC که وظیفه‌ی صدور مجوز به محصولات را برعهده دارد، هیچ‌یک از مشخصات مربوط‌به می نوت ۱۰ لایت را فاش نمی‌کند؛ بااین‌حال، جزئیات یادشده در فهرست تأییدیه‌ی کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) درج شده است که ماه پیش برای محصول جدید شیائومی منتشر شد. در گوشی هوشمند می نوت ۱۰ لایت، همچون نسخه‌ی معمولی می نوت ۱۰، از تراشه‌ی اسنپدراگون 730G استفاده شده و نمایشگر آن ۶٫۴۷ اینچی با رزولوشن +FullHD و از نوع AMOLED است.

ظرفیت باتری این محصول ۵،۲۶۰ میلی‌آمپرساعتی است و با توان ۳۰ وات شارژ می‌شود. بااین‌حال، شباهت‌های می نوت ۱۰ و می نوت ۱۰ لایت، تنها به موارد ذکرشده ختم می‌شود.

می نوت 10 لایت در

سندی که وب‌سایت FCC از محصول جدید شیائومی منتشر کرده است، آشکار می‌سازد پیکربندی دوربین می نوت ۱۰ لایت در پنل پشتی دستگاه پنج‌گانه خواهد بود. این دوربین‌ها حسگر ۶۴ مگاپیکسلی اصلی و دو دوربین ۸ مگاپیکسلی، دوربینی با رزولوشن ۵ مگاپیکسل و حسگر ۲ مگاپیکسلی را شامل می‌شود. البته براساس مشخصات درج‌شده در این سند، از فوکوس خودکار لیزری در گوشی هوشمند جدید شیائومی خبری نخواهد بود.

علاوه‌براین‌، نسخه‌ی معمولی می نوت ۱۰ سیستم‌عامل اندروید ۹ را اجرا می‌کرد؛ ولی سیستم‌عامل پیش‌فرض در نسخه‌ی لایت می نوت ۱۰، اندروید ۱۰ خواهد بود. شیائومی هنوز درباره‌ی محصول جدیدش سخنی به‌میان نیاورده است؛ ولی می‌توان حدس زد در هفته‌های آینده، اطلاعات بیشتری در‌این‌باره منتشر شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات