زعفران تیموری؛ از زمین های کشت زعفران تا فروشگاه آنلاین زعفران

شنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۶
مطالعه 2 دقیقه
کیفیت و اصالت زعفران دو خصوصیت مهم در انتخاب و خرید آن است، اما چطور می‌توان زعفرانی با کیفیت و مطمئن را خرید نمود؟ اگر بخواهیم از کیفیت زعفران سخن بگوییم مشخصاً باید از خراسان نام برد، مهد زعفران دنیا، منطقه ای ویژه که امکان کشت زعفرانی با کیفیت و عیار بالا را فراهم کرده است.
تبلیغات

زعفران در شهرهای مختلف خراسان از جمله زاوه، تربت حیدریه، تربت جام، قاینات، تایباد و بیرجند کشت می‌شود که حدود ۷۵ درصد زعفران دنیا از این شهرها تأمین می‌گردد.

زعفران تیموری از جمله برندهای زعفران در ایران است که نسل ها به‌عنوان کشاورز و تولید کننده زعفران در منطقه زاوه فعالیت می‌کند. امروزه تمامی محصولات تیموری به‌طور مستقیم از زمین های کشاورزی خود تهیه و در آزمایشگاه های کنترل کیفی بررسی و پس از آن در شرایطی کاملا بهداشتی بسته‌بندی و در بازارهای داخلی و خارجی عرضه می‌گردد. ۵۰ سال فعالیت در این صنعت پشتوانه کیفیت و اصالت زعفران تیموری است.

زعفران تیموری

زعفران تیموری درحال حاضر در انواع بسته‌بندی ها و اوزان مختلف برای مصارف خانگی، رستوران‌ها، هتل‌ها و در بسته‌بندی‌ها و پک‌های تشریفاتی به‌عنوان هدایا عرضه می‌شود.

زعفران تیموری همواره در تلاش بوده تا باکیفیت‌ترین زعفران را به‌طور مستقیم از زمین‌های کشت زعفران خود در زاوه تهیه و ضمن حذف دلالان و سودجویان و کاهش قیمت نهایی زعفران، حاصل دست رنج کشاورزان را به مصرف‌کننده برساند. تمامی محصولات تیموری همراه‌با کارت اصالت کالا و تاییدیه آزمایشگاه های کنترل کیفی عرضه می‌گردد.

زعفران تیموری

برای تهیه زعفران می‌توانید از طریق فروشگاه آنلاین زعفران تیموری www.tsaffronshop.com یا تماس با واحد فروش 05137058222 سفارش دهید و زعفران مورد نیاز خود را تأمین کنید. همچنین با مراجعه به پیج اینستاگرام زعفران تیموری می‌توانید اطلاعات بیشتری در مورد زعفران، محصولات تیموری و تخفیفات آن بدست بیاورید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات