گوشی میان‌رده ال جی استایل 3 با پردازنده اسنپدراگون 845 معرفی شد

جمعه ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۵
مطالعه 3 دقیقه
ال‌جی استایل ۳ جدیدترین میان‌رده‌ی ال‌جی برای بازار ژاپن است که از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۴۵،‌ نمایشگر ۶/۱ اینچی Full-HD و ۴ گیگابایت رم بهره می‌گیرد.
تبلیغات

ال‌جی ساعاتی پیش از گوشی هوشمند میان‌رده‌ای برای بازار ژاپن پرده‌برداری کرد که از آن با نام ال‌جی استایل ۳ (LG Style3) یاد می‌شود. فراموش نکنید که این گوشی ال جی در دسته‌ی محصولات سری استایلو (Stylo) قرار نمی‌گیرد و برخلاف آن‌ها قلم لمسی ندارد. بر اساس اعلام رسمی، ال‌جی Style3 قرار است در ماه ژوئن ۲۰۲۰ (خرداد - تیر ۱۳۹۹) با قیمت ۳۵۰ دلار روانه‌ی بازار شود. 

نکته‌ی جالب‌توجه درمورد ال‌جی استایل ۳ به پردازنده‌ی آن بازمی‌گردد. استایل ۳ اساسا دستگاهی میان‌رده است؛ اما از تراشه‌ی قدرتمند اسنپدراگون ۸۴۵ کوالکام قدرت می‌گیرد. گرچه شاهد عرضه‌ی دو مدل بعدی اسنپدراگون ۸۴۵ به بازار بوده‌ایم و این تراشه را امروزه تراشه‌ای قدیمی به‌شمار می‌آوریم، نباید فراموش کنیم که اسنپدراگون ۸۴۵ همچنان تراشه‌ای بسیار قدرتمند است. پردازنده‌ی مرکزی (CPU) این تراشه در مقایسه با تراشه‌های مدرن سری اسنپدراگون ۷۰۰ عملکردی بهتر از خود نشان می‌دهد؛ درضمن پردازنده‌ی گرافیکی (GPU) آن نیز به‌میزان درخورتوجهی سریع‌تر است.

ال‌جی گوشی استایل ۳ را در یک مدل با ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی عرضه می‌کند؛ امکان ارتقاء حافظه‌ی ذخیره‌سازی دستگاه از طریق کارت میکرو SD با ظرفیت حداکثر ۵۱۲ گیگابایت وجود دارد. بهتر بود ال‌جی از رم بیشتری در گوشی میان‌رده‌اش استفاده کند؛ زیرا ۴ گیگابایت رم ممکن است هنگام انجام برخی کارها برای کاربر اندکی مشکل‌ساز شود. 

ال جی استایل 3 / LG Style3

ال‌جی استایل ۳ برای نمایش محتوای بصری از صفحه‌نمایشی ۶/۱ اینچی با پنل OLED و وضوح +1440p استفاده می‌کند. ال‌جی از ابعاد گوشی میان‌رده‌ی جدیدش سخنی به‌میان نیاورده است، اما انتظار داریم استایل ۳ دستگاهی جمع‌و‌جور باشد. بخش بالایی نمایشگر ال‌جی استایل ۳ بریدگی نسبتا بزرگی دارد که از دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی میزبانی می‌کند. بسیاری از گوشی‌های امروزی به استفاده از بریدگی‌های قطره‌ای‌شکل یا حفره‌‌های کوچک در بخش بالایی نمایشگر روی آورده‌اند و حضور چنین بریدگی بزرگی در ال‌جی استایل ۳، اندکی ناامیدکننده است.

پنل پشتی میان‌رده‌ی جدید ال‌جی از مجموعه‌دوربین دوگانه با چینش افقی میزبانی می‌کند. این نوع چینش دوربین برایمان آشنا است و پیش‌تر آن را در گوشی‌های قبلی ال‌جی نیز دیده بودیم. در این مجموعه‌، حسگری ۴۸ مگاپیکسلی وظیفه‌ی اصلی عکاسی را برعهده دارد و در کنار آن دوربینی ۵ مگاپیکسلی به‌منظور تشخیص عمق صحنه‌ها دیده می‌شود. مجموعه‌دوربین به‌کاررفته در ال‌جی استایل ۳ در حد و اندازه‌ی دوربین بسیاری از میان‌رده‌های امروزی نیست، البته نباید قیمت ۳۵۰ دلاری گوشی را نیز فراموش کنیم. افزون بر این موارد پنل پشتی گوشی دارای اسکنر اثر انگشت خازنی است و در ال‌جی استایل ۳ حسگر اثر انگشت یکپارچه با نمایشگر دیده نمی‌شود.

ال جی استایل 3 / LG Style3

ال‌جی استایل ۳ از باتری ۳٬۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی استفاده می‌کند و اطلاعاتی رسمی درمورد پشتیبانی آن از فناوری شارژ‌ سریع در دسترس نیست. به‌علاوه این گوشی هوشمند از شارژ بی‌سیم پشتیبانی نمی‌کند. استایل ۳ به‌لطف داشتن گواهی IP68 و IPX5 مقاومت بسیار خوبی از خود در برابر نفوذ آب و گردوغبار نشان می‌دهد. جدیدترین میان‌رده‌ی ال‌جی از سیستم‌عامل اندروید ۱۰ بهره می‌برد. این گوشی در دو رنگ مشکی و سفید در دسترس قرار می‌گیرد.

همچون بسیاری دیگر از گوشی‌های هوشمندی که در بازار ژاپن عرضه می‌شوند، ال‌جی استایل ۳ احتمالا هیچ‌گاه برای بازارهای بین‌المللی در دسترس قرار نخواهد گرفت. بااین‌حال بهره‌مندی دستگاهی میان‌رده از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۴۵ اتفاقی معمولی نیست و این موضوع ال‌جی استایل ۳ را به دستگاهی درخورتوجه تبدیل می‌کند. 

قیمت به‌روز، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان‌ و آگاهانه‌ی گوشی موبایل نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید. در این بخش، علاوه‌بر مشخصات فنی دقیق و پاسخ به سوالات شما، امکان مقایسه‌ی دو یا چند محصول درکنار گالری تصاویر رسمی محصولات دردسترس شما خواهد بود.  شما می‌توانید برای اطلاع از آخرین قیمت گوشی سامسونگ، گوشی شیائومی، گوشی هواوی و آیفون‌‌های اپل از بخش محصولات زومیت استفاده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات